96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Data: 2011-08-05 22:10:02
Autor: Przemysław W
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Wszystko to robota jednego gnoja.

--

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-05 20:34:18
Autor: MH
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Wszystko to robota jednego gnoja.

=========

1) + ujemna ilo¶ć transplantacji
2) rozjechany laptop
3) wykładowca Prawa Międzynarodowego , kierowca Melexa , składaj±cy
zawiadomienie do prokuratury wniosek ... ( "incydent Gruziński")
4) W wyniku pkt.3 , lec± chłopaki bez linencji na fruwanie..  Niee !! Zgodnie
z przepisami , nie maj±c takowych , gotowo¶ć do lotu melduje pijany.
5) No to fruuu....

I tak se mogę jeszcze trochę powyliczać...  Ino po co ??  I tak powiecie
pisioki ,że to wina Tuska .....

MH --

Data: 2011-08-05 20:44:46
Autor: Hans Kloss
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Wszystko to robota jednego gnoja.
.... Grzegorz Rosiak, Grzegorz Michniewicz, Eugeniusz Wróbel... wszystkie nici
prowadza istotnie do jednego gnoja. Tuskognoja.
J-23

Data: 2011-08-05 22:46:15
Autor: obserwator
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): > Wszystko to robota jednego gnoja.
.... Grzegorz Rosiak, Grzegorz Michniewicz, Eugeniusz Wróbel... wszystkie nici
prowadza istotnie do jednego gnoja. Tuskognoja.

niesamowita ciemnota w tej Polsce zostala wyhodowana. To sie w glowie nie
miesci. A Polacy nawet za PRL-u potrafili myslec. Teraz to jakies cyborki
odmozdzone kompletnie.

Powtarza to-to jedno i to samo jak mantre, nie potrafi wyciagac logicznych
wnioskow z ewidentnych faktow.

...i w miejsce argumentow pluje i wyzywa na oczywiste fakty.

Kraj idiotow?

Data: 2011-08-06 03:01:51
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 00:46:15  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

wnioskow z ewidentnych faktow.

..i w miejsce argumentow pluje i wyzywa na oczywiste fakty.

A ty czołowy tych idiotów przedstawiciel.

--
stevep

Data: 2011-08-06 01:08:54
Autor: obserwator
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
> Kraj idiotow?

A ty czołowy tych idiotów przedstawiciel.
*********************************

ja nie jestem twoim przedstawicielem, kacapie z gowna. --

Data: 2011-08-06 07:43:38
Autor: Przemysław W
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

ja nie jestem twoim przedstawicielem, kacapie z gowna.

Ale idiot± jeste¶.

Przemek

Data: 2011-08-06 05:52:54
Autor: obserwator
> [...]

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

> ja nie jestem twoim przedstawicielem, kacapie z gowna.

idiota dla was jest kazdy, ktory tych klamstw i bredni nie toleruje.

Jakim trzeba byc uposledzonym umyslowo czlowiekiem, aby sadzic iz w te wasze
brednie jeszcze ktos normalny wierzy?

Puknijcie sie w te wasze zakute lby.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[He®Sk].
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

 to zdecydowanie duren ;o))))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-06 00:00:04
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-05 22:44, Hans Kloss pisze:
Przemysław W<Brońmy RP przed pisem@...pl>  napisał(a):

Wszystko to robota jednego gnoja.
... Grzegorz Rosiak, Grzegorz Michniewicz, Eugeniusz Wróbel... wszystkie nici
prowadza istotnie do jednego gnoja. Tuskognoja.

Edzio Klich też ze stajni Tuska? :>

Data: 2011-08-05 22:26:14
Autor: boukun
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1himu$4me$1inews.gazeta.pl...
Wszystko to robota jednego gnoja.

-- Przemek

Nie tylko, już Geremak na nim psy wieszał, Olechowski i cała POwska syjonistyczna i UWolska oligarcia... A wy potakiwali¶ci..

Polactwo...

boukun

Data: 2011-08-05 20:48:33
Autor: MH
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Nie tylko, już Geremak na nim psy wieszał, Olechowski i cała POwska syjonistyczna i UWolska oligarcia... A wy potakiwali¶ci..

===================

Eeee tam , nadinterpretujesz...  Im po prostu na punkcie władzy , porażek ,
CHAMSTWA w postaci : "Mein Fuhrer , melduję wykonanie zadania" , wręcz
ODJEBAŁO !!!  Przypomnę jeden znamienny fakt..  Prezydent Elekt przed
zaprzysiężeniem leci rz±dowym TU z garstk± kumpli na wakacje na Sycylję.
WOW !!  Kwachu tak nie czynił..  Ale co tam !!  Kwachu , to KOMUCH !! A my¶my
stali tam.... , i tak dalej...  No to se jego mać postali ... I oby zostali
odpowiednio ustawieni..  Hahhh , dużo by beblać ...  W pisowni erudyt± raczej
nie jestem , przeto pozostańmy jedynie przy faktach.. A z nimi się NIE
DYSKUTUJE !!!  Idę do lodówy po PIWO..  HEJ !!

MH

Data: 2011-08-05 22:37:10
Autor: Przemysław W
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1hjn3$apm$1mx1.internetia.pl...

[...]

To, że Lepper nie żyje nie zmienia faktu, iż kto¶ taki jak on nigdy nie powinien zasiadać w parlamencie. Tylko dzięki Lepperowi Kaczyński został prezydentem, wchodził w tyłek Millerowi i tworzył koalicję z picem itp.

Przemek

Data: 2011-08-05 22:59:08
Autor: boukun
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1hk9q$9sc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dlatego, że polactwo tak uważa, dlatego jeste¶my zniewoleni przez syjonistów, któremu polactwo dupe liże...
Tfu!

boukun

Data: 2011-08-06 12:06:42
Autor: MH
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Wszystko to robota jednego gnoja.

============

Należy doliczyć jeszcze do tego nieokre¶lon± ilo¶ć osób , które nie doczekały
transplantacji...

MH

Data: 2011-08-06 12:51:17
Autor: Jaksa
96 pasaĹĽerĂłw samolotu + Barbara Blida + An drzej Lepper.
On Fri, 05 Aug 2011 22:10:02 +0200, PrzemysĹ‚aw W <Broñmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

Wszystko to robota jednego gnoja.

Przeceniasz Donalda Tusku, umyslowy smieciu.

Jaksa

Data: 2011-08-06 12:53:25
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 12:51:17 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

On Fri, 05 Aug 2011 22:10:02 +0200, PrzemysĹ‚aw W <Broñmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

Wszystko to robota jednego gnoja.

Przeceniasz Donalda Tusku, umyslowy smieciu.

Jaksa

To ty przeceniasz siebie umysłowy niedorozwoju.
--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-06 11:16:40
Autor: obserwator
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): To ty przeceniasz siebie umysłowy niedorozwoju.

ooo kacap z gowna dal glos.

Data: 2011-08-06 18:31:32
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 13:16:40  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

To ty przeceniasz siebie umysłowy niedorozwoju.

ooo kacap z gowna dal glos.

Zaprogramowany oszołom znów ujada.

--
stevep

Data: 2011-08-06 13:06:08
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 12:53:25 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

Jaksa

Data: 2011-08-06 11:18:11
Autor: obserwator
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

o uwaza sie za kogos lepszego, bo mu gowno tak wmowilo:))

Data: 2011-08-06 14:03:11
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 13:18:11 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

o uwaza sie za kogos lepszego, bo mu gowno tak wmowilo:))

Gazeta Wyborcza tak robi, bo usiluje sobie hodowac hunwejbinow.

Ja zas probuje Pietrzykowskiego leczyc, pokazujac mu jego
rzeczywiste (a nie wyimaginowane) miejsce w spoleczenstwie.

Jaksa

Data: 2011-08-06 18:30:45
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 14:03:11 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Ty nie proponuj tylko ¶ladem swego prezia łykaj te proszki bo cię zło¶ć  kundlu zadusi.

--
stevep

Data: 2011-08-07 01:58:08
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 18:30:45 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

Ty nie proponuj tylko Ĺ›ladem swego prezia Ĺ‚ykaj te proszki bo ciÄ™ zĹ‚ość  kundlu zadusi.

Ja jestem sam swoim preziem, ty bezzebna palo.

Jaksa

Data: 2011-08-07 02:13:25
Autor: stevep
Dnia 07-08-2011 o 01:58:08 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Ty sam jesyte¶ swoim niepowtarzalnym idiot± szubrawcu.

--
stevep

Data: 2011-08-07 02:19:45
Autor: Jaksa
On Sun, 07 Aug 2011 02:13:25 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

Ty sam jesyteĹ› swoim niepowtarzalnym idiotÄ… szubrawcu.

He he, ze co Pietrzykowski?

Jestem swoim niepowtarzalnym idiota?
Co chciales przez to powiedziec, glupia palo?

He he

Jaksa

Data: 2011-08-06 18:29:31
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 13:18:11  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

o uwaza sie za kogos lepszego, bo mu gowno tak wmowilo:))

No, no czołowa para oszołomow w akcji.

--
stevep

Data: 2011-08-06 13:31:13
Autor: Przemysław W
96 pasaĹĽerĂłw samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

A co ci daje prawo do takich ocen, jelopie bez mozgu?

Każde twoje zdanie pojebie.

Przemek

Data: 2011-08-06 18:28:51
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 13:06:08 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Twoje chore wypociny figurowy kretynie.

Data: 2011-08-07 01:59:53
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 18:28:51 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

Zebys dziadu mial 5% mojej wiedzy to bys sie uwazal ze medrca.
Tfu, masz wiecej niz 80 lat Pietrzykowski, a glupi jestes
jak gimnazjalista.

I na chuj bylo ci tak dlugo zyc? I tak w tym swoim nieudanym
zyciu nie zrobiles nic wartosciowego.

Jaksa

Data: 2011-08-07 02:14:58
Autor: stevep
Dnia 07-08-2011 o 01:59:53 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Po iloĹ›ci jadu jaki tu wylewasz oceniam two jeĹĽycie jako wyjÄ…tkowo "udane"  maĹ‚po nieczĹ‚ekoksztaĹ‚tna.

Data: 2011-08-07 02:21:17
Autor: Jaksa
On Sun, 07 Aug 2011 02:14:58 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

[...]

Dziekuje, jestem zadowolony. W czepku urodzony.

Jaksa

Data: 2011-08-06 14:06:13
Autor: hersk
wrote:

> Przeceniasz Donalda Tusku, umyslowy smieciu.
>
> Jaksa

To ty przeceniasz siebie umysłowy niedorozwoju.

 jaksa, ta lajza ktora z opolska lajza raffem  opluwala prezydenta i jego malzonke maja czelnosc
 pojawiac sie na psp? powinni dawno gnic w wiezieniu!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.