96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Data: 2011-08-05 20:44:46
Autor: Hans Kloss
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Wszystko to robota jednego gnoja.
.... Grzegorz Rosiak, Grzegorz Michniewicz, Eugeniusz Wróbel... wszystkie nici
prowadza istotnie do jednego gnoja. Tuskognoja.
J-23

Data: 2011-08-05 22:46:15
Autor: obserwator
Hans Kloss <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): > Wszystko to robota jednego gnoja.
.... Grzegorz Rosiak, Grzegorz Michniewicz, Eugeniusz Wróbel... wszystkie nici
prowadza istotnie do jednego gnoja. Tuskognoja.

niesamowita ciemnota w tej Polsce zostala wyhodowana. To sie w glowie nie
miesci. A Polacy nawet za PRL-u potrafili myslec. Teraz to jakies cyborki
odmozdzone kompletnie.

Powtarza to-to jedno i to samo jak mantre, nie potrafi wyciagac logicznych
wnioskow z ewidentnych faktow.

...i w miejsce argumentow pluje i wyzywa na oczywiste fakty.

Kraj idiotow?

Data: 2011-08-06 03:01:51
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 00:46:15  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

wnioskow z ewidentnych faktow.

..i w miejsce argumentow pluje i wyzywa na oczywiste fakty.

A ty czołowy tych idiotów przedstawiciel.

--
stevep

Data: 2011-08-06 01:08:54
Autor: obserwator
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
> Kraj idiotow?

A ty czołowy tych idiotów przedstawiciel.
*********************************

ja nie jestem twoim przedstawicielem, kacapie z gowna. --

Data: 2011-08-06 07:43:38
Autor: Przemysław W
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

ja nie jestem twoim przedstawicielem, kacapie z gowna.

Ale idiotą jesteś.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-06 05:52:54
Autor: obserwator
> [...]

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

> ja nie jestem twoim przedstawicielem, kacapie z gowna.

idiota dla was jest kazdy, ktory tych klamstw i bredni nie toleruje.

Jakim trzeba byc uposledzonym umyslowo czlowiekiem, aby sadzic iz w te wasze
brednie jeszcze ktos normalny wierzy?

Puknijcie sie w te wasze zakute lby.

Data: 2011-08-08 18:49:54
Autor: .[HeÂŽSk].
96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.

 to zdecydowanie duren ;o))))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-06 00:00:04
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-05 22:44, Hans Kloss pisze:
Przemysław W<Brońmy RP przed pisem@...pl>  napisał(a):

Wszystko to robota jednego gnoja.
... Grzegorz Rosiak, Grzegorz Michniewicz, Eugeniusz Wróbel... wszystkie nici
prowadza istotnie do jednego gnoja. Tuskognoja.

Edzio Klich też ze stajni Tuska? :>

96 pasażerów samolotu + Barbara Blida + Andrzej Lepper.