99,18km

Data: 2009-09-22 10:39:56
Autor: Jan Cytawa
99,18km
 soulshunter napisał:

Jestem pod wrazeniem. Tyle przejechalo 8-mio letnie dziecko na rowerze w ciagu
1 dnia i to samodzielnie bez zadnej pomocy. Trasa to Nowy Targ - Czerwony
Klasztor (Słowacja)- Szczawnica - Nowy Sącz.

Nie wiem czy to jest powod do dumy, moze raczej do zadumy nad chorymi
ambicjami rodzicow.

Jan Cytawa

Data: 2009-09-22 11:15:07
Autor: MichałG
99,18km
Jan Cytawa pisze:
 soulshunter napisał:

[...]

Jesli jedzie chętnie i nie musi być poganiany i zachęcany to nie widze przeszkód. dzieci są rózne. Problem zaczyna sie przy 'musisz' i i 'juz nie moge...' -  'jeszcze troche'....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-09-22 23:36:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
99,18km
Jan Cytawa bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
 soulshunter napisał:

[...]

Współczuję dzieciństwa.
Dziwnym nie jest, ale to ja, smarkaczem będąc, ciągnąłem tatę "jeszcze za
zakręt!". Nigdy z tego co prawda 100km się nie uzbierało, ale zapał
pozostał.

99,18km