99 rocznica cudu którego nie było.

Data: 2019-08-15 03:14:40
Autor: Bruno Brunowski
99 rocznica cudu którego nie było.
Było staranne planowanie i przygotowanie całej operacji. Plus sukces kryptologów i bodajże pierwsze w świecie działania bojowe w eterze - zagłuszanie sowieckich radiostacji.

Prawica tradycyjnie zrobiła wszytko co możliwe by ten sukces umniejszyć i zohydzić. Z powodów personalnych.

--
Bruno

Data: 2019-08-15 03:50:36
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To raczej lewica, bo Piłsudski był socjalista (Rozwadowskiego wykończył w  Twierdzy Brzeskiej).

JB

Data: 2019-08-15 03:58:20
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Możecie mijać się z prawdą p.Biały.
Ale co do intencji macie rację.
 Większość relacji skłania się jednak ku drugiej hipotezie, że generał został otruty 18 maja 1927 roku w czasie podróży koleją z Wilna do Warszawy, gdzie podano mu kanapki z pokrojonym włosiem końskim, co w efekcie spowodowało owrzodzenie jelit. Nie jest wykluczone, że zastosowano obie wymienione metody.
http://rozbria.pl/rozwadowski-podstawowe-informacje/

Data: 2019-08-15 03:59:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 12:58:21 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

 Większość relacji skłania się jednak ku drugiej hipotezie, że generał został otruty 18 maja 1927 roku w czasie podróży koleją z Wilna do Warszawy, gdzie podano mu kanapki z pokrojonym włosiem końskim, co w efekcie spowodowało owrzodzenie jelit. Nie jest wykluczone, że zastosowano obie wymienione metody.

Ruski trollportal nie jest najlepszym źródłem wiedzy historycznej.

--
Bruno

Data: 2019-08-15 04:06:40
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 12:59:59 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> http://rozbria.pl/rozwadowski-podstawowe-informacje/

Ruski trollportal nie jest najlepszym źródłem wiedzy historycznej.

Być może, ale pamiętam z filmu o Rozwadowskim gdzie wspomniano jak mówił o dziwnym smaku kanapek którymi go uraczono w pociągu.  Tak że tego... przynudzasz z tymi trollportalami i smęcisz waść.

Data: 2019-08-15 04:23:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 13:06:42 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> Być może, ale pamiętam z filmu o Rozwadowskim gdzie wspomniano jak mówił o dziwnym smaku kanapek którymi go uraczono w pociągu.  Tak że tego... przynudzasz z tymi trollportalami i smęcisz waść.

To nie powołuj się na portale podejrzanej proweniencji.

--
Bruno

Data: 2019-08-15 09:51:45
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nie jestem pewien, czy siedział w Twierdzy Brzeskiej, gdzie pilsudczycy zamykali endekow, czy w jakimś innym więzieniu.  Faktem jest że trzymali go bez procesu latami w bardzo złych warunkach.
[...]

Umarł niedługo po wyjściu na wolność - a szkoda, bo gen. Rozwadowski był bardzo utalentowanym wojskowym. To on uratował Warszawę, gdy inni chcieli już stamtąd uciekać.
 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Rozwadowski
 https://pl.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Rozwadowski http://rozbria.pl/rozwadowski-podstawowe-informacje/

Data: 2019-08-15 03:55:34
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 12:14:41 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Może dlatego że wszystkich wyższych rangą "ż" tymczasowo zamknęli?

Chciałeś wbić szpilę?
Masz za swoje.
https://prawy.pl/55795-bitwa-warszawska-bez-udzialu-zolnierzy-pochodzenia-zydowskiego-zapobiegliwosc-gen-sosnkowskiego-ocalila-polakow-przed-kleska/

Data: 2019-08-15 12:31:18
Autor: A. Filip
99 rocznica cudu którego nie by wojskowego zamachowca stanu
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Wystarczył jeden Wojskowy Zamach Stanu żeby inne osiągnięcia zamachowca
poszły w umniejszanie.  Ty naprawdę jesteś politycznym idiotą?

Wystarczyły cztery lata rządów Akcji Wyborczej Solidarność
[ wszyscy na postkomuchów] żeby Polacy zaczęli lepiej oceniać
Stan Wojenny.  Wystarczył wojskowy zamach stanu na porządek
konstytucyjny, usadzenie u władzy matołów które Wrzesień 1939
niewiarygodnie spierdoliły by cała reszta też była "przeszacowana".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-15 19:49:52
Autor: u2
[...]

głupiś niemiecki piesku, nazwy Cud Nad Wisłą nie wymyśliła prawica, wręcz przeciwnie, to był prawdziwy cud, wielokrotnie potężniejsza wataha żydo-sowiecka została powstrzymana pod Warszawą, dzięki geniuszowi Piłsudskiego, patriotyzmowi Polaków i jednakowoż sprzyjającym Niebiosom:)

--
I love love

Data: 2019-08-15 11:09:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 19:50:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> głupiś niemiecki piesku, nazwy Cud Nad Wisłą nie wymyśliła prawica, wręcz przeciwnie, to był prawdziwy cud, wielokrotnie potężniejsza wataha żydo-sowiecka została powstrzymana pod Warszawą, dzięki geniuszowi Piłsudskiego, patriotyzmowi Polaków i jednakowoż sprzyjającym Niebiosom:)

Masz filmik. Będzie ci łatwiej przyswoić.
https://youtu.be/LWjamCyQwR8

--
Bruno

Data: 2019-08-15 20:24:18
Autor: u2
99 rocznica cudu którego nie było.
Masz filmik. Będzie ci łatwiej przyswoić.

a po co mi jakieś filmiki ? Wawer to niepolskie nazwisko, w dodatku historyk z politechniki to tak jak by inżynier wykładał historię na uniwerku:)

to że ktoś powiększa zasługi Piłsudskiego kosztem innych to normalka, Cud Nad Wisłą to właściwa nazwa:)

--
I love love

99 rocznica cudu którego nie było.