99 rocznica cudu którego nie by³o.

Data: 2019-08-15 19:49:52
Autor: u2
99 rocznica cudu którego nie by³o.
By³o staranne planowanie i przygotowanie ca³ej operacji. Plus sukces kryptologów i bodaj¿e pierwsze w ¶wiecie dzia³ania bojowe w eterze - zag³uszanie sowieckich radiostacji.

Prawica tradycyjnie zrobi³a wszytko co mo¿liwe by ten sukces umniejszyæ i zohydziæ. Z powodów personalnych.

g³upi¶ niemiecki piesku, nazwy Cud Nad Wis³± nie wymy¶li³a prawica, wrêcz przeciwnie, to by³ prawdziwy cud, wielokrotnie potê¿niejsza wataha ¿ydo-sowiecka zosta³a powstrzymana pod Warszaw±, dziêki geniuszowi Pi³sudskiego, patriotyzmowi Polaków i jednakowo¿ sprzyjaj±cym Niebiosom:)

--
I love love

Data: 2019-08-15 11:09:41
Autor: Bruno Brunowski
99 rocznica cudu którego nie by³o.
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 19:50:02 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]
> g³upi¶ niemiecki piesku, nazwy Cud Nad Wis³± nie wymy¶li³a prawica, wrêcz przeciwnie, to by³ prawdziwy cud, wielokrotnie potê¿niejsza wataha ¿ydo-sowiecka zosta³a powstrzymana pod Warszaw±, dziêki geniuszowi Pi³sudskiego, patriotyzmowi Polaków i jednakowo¿ sprzyjaj±cym Niebiosom:)

Masz filmik. Bêdzie ci ³atwiej przyswoiæ.
https://youtu.be/LWjamCyQwR8

--
Bruno

Data: 2019-08-15 20:24:18
Autor: u2
99 rocznica cudu którego nie by³o.
Masz filmik. Bêdzie ci ³atwiej przyswoiæ.

a po co mi jakie¶ filmiki ? Wawer to niepolskie nazwisko, w dodatku historyk z politechniki to tak jak by in¿ynier wyk³ada³ historiê na uniwerku:)

to ¿e kto¶ powiêksza zas³ugi Pi³sudskiego kosztem innych to normalka, Cud Nad Wis³± to w³a¶ciwa nazwa:)

--
I love love

99 rocznica cudu którego nie by³o.