Żółtawy obraz monitora

Data: 2019-05-11 23:13:22
Autor: Marek S
Żółtawy obraz monitora
W dniu 2019-04-29 o 15:40, pueblo pisze:
Podł±czonego przez hdmi do laptopa. Tyle wiem, bo nie mam dostępu
bezpo¶rednio.
Czy to może być wina kabla(jaki¶ najtańszy)?

Nie wierzę aby cyfrowy sygnał dało się tak "inteligentnie" zakłócić jako¶ci± kabla. Moim zdaniem masz wł±czon± jak±¶ pseudo-kalibrację kolorów (zakładam, że o Windows mowa). Wył±cz to i będzie dobrze.

Opcja B: w monitorze masz ustawiony taki wła¶nie kolor.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-05-13 11:54:43
Autor: ń
Żółtawy obraz monitora
Menu -> Color - >Temperature / Reset.
Na wszelki wypadek można też zrobić całkowity reset ustawień monitora, np. Menu -> Preferences -> Monitor Reset.

-- -- -