Żółty kwiacior

Data: 2017-04-19 14:33:14
Autor: Stachu Chebel
Żółty kwiacior
... wpięty w marynarę, podobnież jak obrazek pani częstochowskiej u innego faceta.

O co chodzi z tym żółtym kwiaciorem? Jaka¶ nowa pierdyrektywa EU, czy co? Czy mam swojej babie kazać wyhaftować na starych majciorach jaki¶ wzorek? No i w jakim kolorze, tak co by w razie kontroli nie było siary..  Wszak siara też żółta.. W razie czego, będę się tłumaczył, że nie obszczyłem czegokolwiek, ale że intencj± jest kolor Watykański..

Żółty kwiacior