艁贸d藕 - Krak贸w

Data: 2012-08-11 22:45:04
Autor: LEPEK
艁贸d藕 - Krak贸w
Witam,

Wybieram si臋 z Pruszcza Gda艅skiego do Krakowa.
O ile do 艁odzi nie mam raczej w膮tpliwo艣ci - autostrad膮 do Torunia, potem przez W艂oc艂awek i Zgierz do 艁odzi (tu w zale偶no艣ci od warunk贸w i humoru - przez centrum, albo Aleksandr贸w - Pabianice, to zastanawiam si臋 nad odcinkiem 艁贸d藕 - Krak贸w.

Jak lepiej jecha膰 - "normalnie" jedynk膮 do Mys艂owic i dalej na A4 do Krakowa? Czy mo偶e lepiej: Piotrk贸w - Przedb贸rz - W艂oszczowa - Szczekociny - Pilica - Wolbrom - Ska艂a - Krak贸w?
Start z Pruszcza w czwartek nad ranem, 艁贸d藕 raczej ju偶 po porannym szczycie, Krak贸w wczesnym popo艂udniem.

Priorytetem jest spok贸j jazdy (osob贸wka, pe艂na obsada, pr臋dko艣ci raczej poni偶ej 120 k/h) - ma艂a ilo艣膰 ogranicze艅, wiosek, itp, potem czas jazdy, a na ko艅cu ilo艣膰 kilometr贸w. Koszt autostrady nie wp艂ywa na ewentualny jej wyb贸r.

Jakie sugestie?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-08-11 21:36:22
Autor: Micha
sd - Krak體
LEPEK <gdzies@wsi.pl> napisa(a):
[...]

http://goo.gl/maps/4AWhc
Bardzo zdecydowanie S1->A4 (noc poni縠j 2h to jest, jak kto lubi)

ewentualnie, "z ciekawo禼i" mo縩a pojecha "przez Olkusz":
http://goo.gl/maps/af1aJ

Tylko ca硑 odcinek Olkusz->Krak體 w zasadzie si nie da niczego
wyprzedzi legalnie + ~10 fotoradar體 (chyba ze auto ze 4 litry
silnika ma).

Pozdrawiam!

Data: 2012-08-12 15:14:22
Autor: Marcin Luty
sd - Krak體

U縴tkownik " Micha" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:k06j8m$o2a$1inews.gazeta.pl...
Tylko ca硑 odcinek Olkusz->Krak體 w zasadzie si nie da niczego
wyprzedzi legalnie + ~10 fotoradar體 (chyba ze auto ze 4 litry
silnika ma).

Bez przesady, da si normalnie wyprzedza zwyk硑m autem (jest sporo odcink體 z przerywan lini, do tego jest jeden odcinek gdzie s dwa pasy pod g髍k. Jedynie na 17-sto kilometrowym odcinku brak jest mo縧iwo禼i wyprzedzania z powodu wysepek po秗odku, chod s tacy co na tym bruku wyprzedzaj (ja nie).

--
ml

Data: 2012-08-12 21:39:20
Autor: Micha
sd - Krak體
Marcin Luty <nospam@gmail.com> napisa(a):

> [...]

z przerywan lini, do tego jest jeden odcinek gdzie s dwa pasy pod g髍k. Jedynie na 17-sto kilometrowym odcinku brak jest mo縧iwo禼i wyprzedzania z powodu wysepek po秗odku, chod s tacy co na tym bruku wyprzedzaj (ja nie).

Ooo te wysepki - trza mie chyba z 400 koni i 4x4 + szpera + ASR/ESP 縠by si rozp阣zi tam od wyspy do wyspy i busa bra czy co takiego (na suchym fwd + szpera + ASR ju starcza).

cho w sumie wyspa niewysoka, opona wytrzyma ;)

a te do wyprzedzania w dzie si nienada bo passat 1.9TDi b阣zie 2h ci昕ar體k wyprzedza.

Spoko to serio jest zaprojektowane tak 縠by si nie da硂 nie autostrad

Data: 2012-08-13 21:30:08
Autor: Diabe硈on
sd - Krak體
W dniu 2012-08-11 23:36,  Micha pisze:

Tylko ca硑 odcinek Olkusz->Krak體 w zasadzie si nie da niczego
wyprzedzi legalnie + ~10 fotoradar體 (chyba ze auto ze 4 litry
silnika ma).

No fajnie. S硑sza砮m o tych udogodnieniach i s硑nnych wysepkach. Onegdaj mo縩a by硂 ta tras w p蟪 godziny pokona :)

--
! 佑 ! VV.VV. ! 佑 !

Data: 2012-08-12 08:58:30
Autor: Big Jack
sd - Krak體
W wiadomo禼i
*LEPEK* napisa(-a):

Jak lepiej jecha - "normalnie" jedynk do Mys硂wic i dalej na A4 do
Krakowa? Czy mo縠 lepiej: Piotrk體 - Przedb髍z - W硂szczowa -
Szczekociny - Pilica - Wolbrom - Ska砤 - Krak體?

Nie wiem jak teraz, bo dawno nie jecha砮m, ale by czas, 縠 odcinek Wolbrom - Ska砤 by tragicznie dziurawy. Czego takiego do tej pory na 縜dnej drodze nie spotka砮m. Do tego stopnia, 縠 lawiruj眂 mi阣zy dziurami je糳zi硂 si poboczami, zatokami autobusowymi, lew stron i ka縟 inn p砤szczyzn po kt髍ej si da硂 jecha i nie by砤 jezdni. Mam nadziej 縠 to ju naprawili. (?)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-08-13 08:59:08
Autor: Kamil 'Model'
sd - Krak體
W dniu 2012-08-11 22:45, LEPEK pisze:
Witam,

Wybieram si z Pruszcza Gda駍kiego do Krakowa.
O ile do dzi nie mam raczej w眛pliwo禼i - autostrad do Torunia, potem
przez W硂c砤wek i Zgierz do dzi (tu w zale縩o禼i od warunk體 i humoru
- przez centrum, albo Aleksandr體 - Pabianice, to zastanawiam si nad
odcinkiem sd - Krak體.

Jak lepiej jecha - "normalnie" jedynk do Mys硂wic i dalej na A4 do
Krakowa? Czy mo縠 lepiej: Piotrk體 - Przedb髍z - W硂szczowa -
Szczekociny - Pilica - Wolbrom - Ska砤 - Krak體?
Start z Pruszcza w czwartek nad ranem, sd raczej ju po porannym
szczycie, Krak體 wczesnym popo硊dniem.

Priorytetem jest spok骿 jazdy (osob體ka, pe硁a obsada, pr阣ko禼i raczej
poni縠j 120 k/h) - ma砤 ilo舵 ogranicze, wiosek, itp, potem czas jazdy,
a na ko馽u ilo舵 kilometr體. Koszt autostrady nie wp硑wa na ewentualny
jej wyb髍.

Jakie sugestie?

Pozdr,
Zamiast pcha si przez ca硑 Toru i mocno rozkopany W硂c砤wek, to zje縟縜j眂 z A1 kieruj si na Warszaw i w Lipnie skr赕 na W硂c砤wek. Droga troszk gorsza (odcinek mi阣zy Lipnem a W硂c砤wkiem), ale ominiesz ca硑 mocno rozkopany W硂c砤wek i przejedziesz si tam na Wi秎e (trzeba przed W硂c砤wkiem odbi na tam bo inaczej jak si przegapi to wjedzie si w centrum rozkopanego W硂c砤wka). Zaoszcz阣zisz sporo cennego czasu nawet jak zrobisz kilku minutowy post骿 na tamie...
Tym bardziej, 縠 w Toruniu b阣ziesz akurat w porannym szczycie komunikacyjnym i na mo禼ie mo縠sz trafi w niez硑 korek i troszk postoisz, p蠹niej za Toruniem remonty zwi眤ane z budow A1 no i W硂c砤wek te przestoisz na remontach...A tak omijasz korki w Toruniu i ca硑 W硂c砤wek...

Data: 2012-08-13 10:27:21
Autor: Albercik
sd - Krak體
W dniu 13.08.2012 08:59, Kamil 'Model' pisze:
[...]

[ciach]
Tym bardziej, 縠 w Toruniu b阣ziesz akurat w porannym szczycie
komunikacyjnym i na mo禼ie mo縠sz trafi w niez硑 korek i troszk
postoisz, p蠹niej za Toruniem remonty zwi眤ane z budow A1 no i

Ale jaki Toru? A1 zaczyna si (ko馽zy - zale縴 jak patrze) poni縠j Torunia. Miasta si na oczy nie widzi.
Na budowie A1 nie ma 縜dnych wahade砮k, co najwy縠j jakie pomniejsze zw昕ki..
W硂c砤wek niestety(albo na szcz甓cie, bo droga wo砤砤 o pomst) rozkopany.

Co do trasy na Krak體, to polecam S1, A4. Przynajmniej normalna droga, dwa pasy. Na S1 troch fotoradar體 jest(70km/h), za Siewierzem trzeba uwa縜 na 50tkach - praktycznie zawsze tam stoj i susz.

Data: 2012-08-13 10:29:07
Autor: Albercik
sd - Krak體

[...]

A i jeszcze jedno.. W dzi jest objazd, nie wiem jak tam teraz wygl眃a w godzinach szczytu, ja jecha砮m w nocy i by硂 OK, ale w godzinach szczytu mo縠 by masakra.

Data: 2012-08-13 20:41:50
Autor: LEPEK
sd - Krak體
Dzi阫i wszystkim za sugestie.
Planuj wi阠 g丑wnymi, tylko mo縠 tylko sd zostawi po lewej.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki

Data: 2012-08-13 21:32:26
Autor: Diabe硈on
sd - Krak體
W dniu 2012-08-11 22:45, LEPEK pisze:
Witam,

Wybieram si z Pruszcza Gda駍kiego do Krakowa.

O, m骿 pruszcza駍ki przyjacielu - wybierasz si w moje rodzinne strony! Niech Ci [...] prowadzi :)

--
! 佑 ! VV.VV. ! 佑 !

艁贸d藕 - Krak贸w