Łódź: Policja wyklęta usunę ła blokadę stowarzyszenia "Obywatele RP"

Data: 2019-03-03 19:16:47
Autor: A. Filip
Łódź: Policja wyklęta usunę ła blokadę stowarzyszenia "Obywatele RP"
https://wiadomosci.wp.pl/ekscesy-na-marszu-w-lodzi-obywatele-rp-zaklocili-demonstracje-6355462868347009a
Już na pierwszej przecznicy pochód został zatrzymany przez grupę ok. 30
Obywateli RP. Aktywiści mieli w rękach białe róże, a część z nich
usiadła na jezdni, uniemożliwiając przejście demonstrantom. [...] Do akcji
wkroczyła policja, która początkowo apelowała do Obywateli RP o
umożliwienie przejścia legalnie zorganizowanej manifestacji. Gdy ci nie
posłuchali jej poleceń, po kilkunastu minutach funkcjonariusze wynieśli
kilka osób blokujących przejście na bok.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-03 15:49:13
Autor: jsen
W dniu niedziela, 3 marca 2019 19:16:49 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> posłuchali jej poleceń, po kilkunastu minutach funkcjonariusze wynieśli
> kilka osób blokujących przejście na bok.

proponowałbym tym wszystkim, z białoróżgami, jeden tydzień zatorturowania;  wówczas by wiedzieli, skąd ta pamięć zawsze będzie żywa w narodzie i w Narodzie.

Data: 2019-03-03 16:23:27
Autor: Zenek Kapelinder
Łódź: Policja wyklęta usunęła blokadę sto warzyszenia "Obywatele RP"
To sa pocioty tych co torturowali. Oni jak Bruner z serialu nie znosza widoku bitego czlowieka, chyba ze sami bija.

Data: 2019-03-03 17:17:15
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 01:23:29 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
To sa pocioty tych co torturowali. Oni jak Bruner z serialu nie znosza widoku bitego czlowieka, chyba ze sami bija.

przecież wiem.

Data: 2019-03-04 04:40:34
Autor: Darek
Łódź: Policja wyklęta. Bury przeklęty.
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:b1fcb51e-5c7d-40b0-9472-1aba10239b80googlegroups.com...
> [...]

> posłuchali jej poleceń, po kilkunastu minutach funkcjonariusze wynieśli
> kilka osób blokujących przejście na bok.

proponowałbym tym wszystkim, z białoróżami, jeden tydzień zatorturowania;

A ja proponowałbym takim jak ty jeden dzień czystki
wykonanej  na tobie i podobnych "polakach" przez faszystów
takich jak Bury przeklęty.

Data: 2019-03-03 21:14:02
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 04:41:21 UTC+1 użytkownik Darek napisał:
> [...]

A ja proponowałbym takim jak ty jeden dzień czystki
wykonanej  na tobie i podobnych "polakach" przez faszystów

Dareczku, a czy to ja blokuję pochody ku czci bestialsko zamordowanych?
Tak więc jeśli kiedykolwiek zostanę aż takim członkiem, będziesz miał pełne
prawo zaproponować mi to, co bezpodstawnie zaproponowałeś.

jacek

Data: 2019-03-03 21:59:54
Autor: jsen
Łódź: Policja wyklęta. Bury przeklęty.

aha, i nie wycinaj Darku połowy zdania z mojej wypowiedzi,
bo doskonale wiesz, że to skrócenie zmienia kontekst całkowicie.

Data: 2019-03-04 00:37:59
Autor: Zenek Kapelinder
Łódź: Policja wyklęta. Bury przeklęty.
Tylko tego jednego znasz? Bury byl jednym z wielu ludzi z podziemia. Pilecki, uznany za jednego z najodwazniejszych ludzi jacy zyli na swiecie, tez byl wedlug ciebie bandyta? To moze general Emil Fieldorf wedlug ciebie byl bandyta? W Polsce po wojnie orzeczono ponad 9 000 slownie ponad dziewiec tysiecy kar smierci uznanych teraz za zbrodnie sadowe. Tych ktorych wtedy czerwoni zamordowali bez wyrokow do dzisiaj nie policzono. Wszyscy wtedy zamordowani byli bandytami? Po wojnie ludzie z lasu powinni dostac opieke psychologiczna a nie areszt i katowanie w czasie przesluchan. Ale jak prymitywy dorwali sie do wladzy to robili co chcieli. Nikt nie twierdzi ze wszyscy partzanci byli tacy jak Pilecki. Wojna lamie najtwardsze kregoslupy moralne. Ale ze byl jakis maly margines ludzi niegodnych nazywania ich ludzmi nie znaczy ze banda ubeckich dzieci i wnukow ma jakiekolwiek prawo protestowac nad zlozeniem holdu tym ktorzy w dobrej wierze codziennie ryzykowali zycie by chronic innych.

Data: 2019-03-04 00:47:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 09:38:01 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Niestety to nie ku pamięci Pileckiego i Fieldorfa organizuje się marsze, a dla "Burego".

--
Bruno

Data: 2019-03-04 01:08:07
Autor: Zenek Kapelinder
Łódź: Policja wyklęta. Bury przeklęty.
Bury jaki byl taki byl ale w okupacje sie sprawdzil. Oczywiscie nie mozna przejsc obojetnie kiedy mordowani byli niewinni cywie o ile nie byli to niemieccy cywile. Bezpiecznie jest przyjac ze niektorzy nie wytrzymali parcia i zwariowali. I ze powinni byc leczeni a nie mordowani przez czerwonych siepaczy.

Data: 2019-03-04 01:58:16
Autor: Bruno Brunowski

Ale my tu o czynach powojennych: https://ipn.gov.pl/pl/dla-mediow/komunikaty/9989,Informacja-o-ustaleniach-koncowych-sledztwa-S-2802Zi-w-sprawie-pozbawienia-zycia.html

--
Bruno

Data: 2019-03-04 11:06:22
Autor: u2
W dniu 04.03.2019 o 10:58, Br Br pisze:
Ale my tu o czynach powojennych:https://ipn.gov.pl/pl/dla-mediow/komunikaty/9989,Informacja-o-ustaleniach-koncowych-sledztwa-S-2802Zi-w-sprawie-pozbawienia-zycia.html

gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą

a temat jest o zdjęciu blokady twoich ubywateli a nie o Burym:))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-03-04 09:41:54
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+y68j2vkpof-j330@wp.eu...
[...]

Białe róże to symbol nienawiści! - (c) J.Kaczyński.

--
Pajdak

Data: 2019-03-04 21:08:11
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@aneqmena.org> pisze:
[...]

Kaczka to symbol troskliwej opieki - pielęgniarka :-)

Jak chcesz Kaczyńskiemu przywalić nie jak zaślepiony fanatyk to dołóż
link kiedy, w jakich okolicznościach i w jakim kontekście to powiedział.
Bo inaczej czy wyjdzie że Michnik (Adam) oskarżył Komorowskiego o
przejechanie po pijanemu zakonnicy w ciąży na pasach ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-05 08:31:39
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+cj2s3xecwf-j341@wp.eu...
"Pajdak" <runt@aneqmena.org> pisze:

Białe róże to symbol nienawiści! - (c) J.Kaczyński.

Kaczka to symbol troskliwej opieki - pielęgniarka :-)

W/w ptaszynka to raczej lis w kurniku albo kuwecie.

--
Pajdak

Łódź: Policja wyklęta usunę ła blokadę stowarzyszenia "Obywatele RP"