艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.

Data: 2014-08-10 00:16:19
Autor: Sebastian Bia艂y
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Jestem g艂upi. Pogubi艂em si臋 w mie艣cie 艁odzi.

Bywalem tam ju偶 ze 20 razy, zawsze jad膮c 1-k膮. Oznakowanie by艂o takie sobie ,ale by艂o, jechalo si臋 na pami臋膰.

Teraz mamy A1.

Jad臋 z katowic *PEWNY* 偶e nie mozna niczego spieprzy膰 i drogowskazy doprowadz膮 mnie wprost w obj臋cia A1, w ko艅cu co tu spieprzy膰 w prostej drodze?

Mijam CZMP i na rozstaju dr贸g wielki znak nakazuje w lewo na Gda艅sk. W lewo, nie przez Widzew? Dziwne, wydawa艂o mi si臋 偶e A1 jest bardziej na prawo. Z oznakowaniem si臋 jednak nie dyskutuje. Kr臋ce w lewo.

Kawalek dalej informacja 偶e dobrze jade na Gda艅sk. I tyle. Jade, jad臋 i dupa. Zero oznakowania. W ko艅cu po mini臋ciu wszystki castoram zblizam si臋 do sporego ronda. A ha! O ma艂y wlos bym nie zauwazy艂 - mikroskopijny znak pokazuje 偶e na Gda艅sk prosto przez rondo. Niestey 偶ona zauwa偶a r贸wniez mikroskopij膮 *偶贸艂t膮* tablice 偶e na Gda艅sk w prawo (do centrum? Nie, to chyba musi by膰 jaki艣 objazd dla ci臋偶ar贸wek czy co艣, przeciez ja nie jade objazdem i nie jad臋 do centrum). Jad臋 prosto, w ko艅cu znak pokazuje 偶e prosto. L膮duje w czym艣 co wygl膮da zdecydowanie nie jak autostrada, ale przedmiescia. Zawracam. Dojecha艂em do ronda. Nic od tej stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si臋 jak jecha膰. Jade.

Wracam. Zjecha艂em z A1 przez A2. Chce si臋 dosta膰 do Katowic. Tym razem jad臋 przez Widzew. Niestety jaki艣 przyg艂up przekresli艂 znak "do katowic w prawo" a zamiast tego *NIC* nie napisa艂. Innymi s艂owy wiem gdzie nie jecha膰. Ale nie wiem gdzie jecha膰. Odpalam CB. Wiem. Jad臋.

Kupa. Kopnijcie w dup臋 w mie艣cie 艁odzi przy nastepnych wyborach osoby odpowiedzialne. Ja to ma艂y piku艣. Razem ze mn膮 zgubi艂 si臋 Niemiec z przyczep膮 (wsp贸艂czuje mu jak p贸藕niej wykreca艂 na ciasnych ulicach) i jaki艣 biedak z Czech kt贸ry z wra偶enia precyzji oznakowania zatrzyma艂 si臋 i mape wytarga艂 ze strachem w oczach.

Data: 2014-08-09 15:29:44
Autor: kogutek444
sd - miasto drogowskaz體.
W dniu niedziela, 10 sierpnia 2014 00:16:19 UTC+2 u縴tkownik Sebastian Bia硑 napisa:
Jestem g硊pi. Pogubi砮m si w mie禼ie dzi.

Bywalem tam ju ze 20 razy, zawsze jad眂 1-k. Oznakowanie by硂 takie sobie ,ale by硂, jechalo si na pami赕.

Teraz mamy A1.

Jad z katowic *PEWNY* 縠 nie mozna niczego spieprzy i drogowskazy doprowadz mnie wprost w obj阠ia A1, w ko馽u co tu spieprzy w prostej drodze?

Mijam CZMP i na rozstaju dr骻 wielki znak nakazuje w lewo na Gda駍k. W lewo, nie przez Widzew? Dziwne, wydawa硂 mi si 縠 A1 jest bardziej na prawo. Z oznakowaniem si jednak nie dyskutuje. Kr阠e w lewo.

Kawalek dalej informacja 縠 dobrze jade na Gda駍k. I tyle. Jade, jad i dupa. Zero oznakowania. W ko馽u po mini阠iu wszystki castoram zblizam si do sporego ronda. A ha! O ma硑 wlos bym nie zauwazy - mikroskopijny znak pokazuje 縠 na Gda駍k prosto przez rondo. Niestey 縪na zauwa縜 r體niez mikroskopij *矿硉* tablice 縠 na Gda駍k w prawo (do centrum? Nie, to chyba musi by jaki objazd dla ci昕ar體ek czy co, przeciez ja nie jade objazdem i nie jad do centrum). Jad prosto, w ko馽u znak pokazuje 縠 prosto. L眃uje w czym co wygl眃a zdecydowanie nie jak autostrada, ale przedmiescia. Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.

Wracam. Zjecha砮m z A1 przez A2. Chce si dosta do Katowic. Tym razem jad przez Widzew. Niestety jaki przyg硊p przekresli znak "do katowic w prawo" a zamiast tego *NIC* nie napisa. Innymi s硂wy wiem gdzie nie jecha. Ale nie wiem gdzie jecha. Odpalam CB. Wiem. Jad.

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby odpowiedzialne. Ja to ma硑 piku. Razem ze mn zgubi si Niemiec z przyczep (wsp蟪czuje mu jak p蠹niej wykreca na ciasnych ulicach) i jaki biedak z Czech kt髍y z wra縠nia precyzji oznakowania zatrzyma si i mape wytarga ze strachem w oczach.

A co powiesz na to. Zrobili stref p砤tnego parkowania. Wyznaczyli na samochody cz甓 chodnika. Zrobili to tak 縠 od zaparkowanego samochodu do 禼iany zostaje z 80 centymetr體. A tam gdzie stoi maszynka do zarabiania pieni阣zy dla ludzi kr髄ika to z p蟪 metra jest prze秝itu.. sd  jest miastem przeznaczonym do likwidacji. Ale zanim je zlikwiduj kto musi zarobi na jej rozpierdoleniu. Tabliczki jak jecha kosztuj. Wyszli z za硂縠nia 縠 jak kto nie wie jak jecha to chuj mu w dupe i kamieni kupe.

Data: 2014-08-10 09:23:41
Autor: ToMasz
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
[...]
no to si臋 spotkali wszyscy trzej europejczycy kt贸rzy nie korzystaj膮 z nawigacji
:)

ToMasz

Data: 2014-08-10 09:43:06
Autor: PiteR
sd - miasto drogowskaz體.
na  ** p.m.s **  ToMasz pisze tak:

no to si spotkali wszyscy trzej europejczycy kt髍zy nie
korzystaj z nawigacji

Je秎i doje縟zam do ronda (na planie krzy縜) i nawigacja (MapaMap PL) przemawia do mnie zjed pierwszym zjazdem to mam pojecha w prawo czy w lewo?

:)

--
    Piter

Data: 2014-08-10 10:20:05
Autor: X-Man
sd - miasto drogowskaz體.
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA38562DC51686elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  ToMasz pisze tak:
[...]

tak jak ci si na ekraniku pod秝ietla na zielono...

Pzdr
Piotrek

Data: 2014-08-10 19:10:21
Autor: PiteR
sd - miasto drogowskaz體.
na  ** p.m.s **  X-Man pisze tak:

Je秎i doje縟zam do ronda (na planie krzy縜) i nawigacja (MapaMap
PL) przemawia do mnie zjed pierwszym zjazdem to mam pojecha w
prawo czy w lewo? :)

tak jak ci si na ekraniku pod秝ietla na zielono...

a je秎i jest w pokrowcu to wtedy w kt髍ym kierunku? :)

--
    Piter

Data: 2014-08-12 05:38:22
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
Dnia Sun, 10 Aug 2014 19:10:21 +0200, PiteR napisa(a):
na  ** p.m.s **  X-Man pisze tak:
[...]

A to jakas angielska nawigacja czy co, ze masz dylematy ?

Ciekawe jak w Swindonie prowadzi :-)

J.

Data: 2014-08-12 22:59:14
Autor: PiteR
sd - miasto drogowskaz體.
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

a je秎i jest w pokrowcu to wtedy w kt髍ym kierunku? :)

A to jakas angielska nawigacja czy co, ze masz dylematy ?

Ciekawe jak w Swindonie prowadzi :-)

Nie szukam potwierdzenia mojej teorii, 縠 wszystko co ma polskie t硊maczenie ma je zjebane i zawsze nale縴 u縴wa angielskiego orgina硊.

--
    Piter

Data: 2014-08-10 11:31:07
Autor: Sebastian Bia艂y
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
On 2014-08-10 09:23, ToMasz wrote:
no to si臋 spotkali wszyscy trzej europejczycy kt贸rzy nie korzystaj膮 z
nawigacji

Musia艂bym mie膰 *NAJNOWSZ膭* nawigacj臋, lub cholernie tani roaming (u niemca/czecha). To niejest za darmo. A1 otwarli niedawno.

Data: 2014-08-10 12:36:38
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
W dniu 2014-08-10 11:31, Sebastian Bia艂y pisze:

[...]

Mimo, 偶e A1 otwarli "niedawno" maj膮c AM trafisz na t膮 A1.
Po PL polecam korzystanie z AM spi臋tej z netem, np na bazie orange free na kart臋 (wysy艂a si臋 kod za 5 PLN, konto wa偶ne przez rok). Do dyspozycji mamy 1 GB danych za free, oraz pozosta艂e na starterze 15 PLN. W zupe艂no艣ci wystarcza to w polsce na korzystanie z AM online bez ogranicze艅. I ju偶 nie b艂膮dzisz ...

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Data: 2014-08-10 12:42:22
Autor: Sebastian Bia艂y
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
On 2014-08-10 12:36, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
Mimo, 偶e A1 otwarli "niedawno" maj膮c AM trafisz na t膮 A1.

Musisz mie膰 klupion膮 AM. Idziesz teraz do niemca i m贸wisz mu: panie, pan masz z艂膮 map臋. I niemiec ju偶 wie 偶e specjalny kraj wymaga specjalnych map.

Po PL polecam korzystanie z AM spi臋tej z netem, np na bazie orange free

Spi臋cie z netem wymaga zakup dro偶szego urzadzenia, dro偶szej mapy, i koszta na transmisje danych. Czy przypadkiem nie p艂ac臋 podatku drogowego aby to by艂o zbedne?

 I ju偶 nie b艂膮dzisz ...

Wystarczy 偶e przyg艂upy od stawiania znak贸w cho膰 raz si臋 przejad膮 tras膮 ktor膮 oznaczyli. By膰 mo偶e powinny si臋 w ten sposob ekipy r贸偶nych miast wymienia膰 i patrzec co inny zrobili. Jak znajd膮 buga - premia.

Data: 2014-08-10 20:44:57
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
W dniu 2014-08-10 12:42, Sebastian Bia艂y pisze:

Musisz mie膰 klupion膮 AM. Idziesz teraz do niemca i m贸wisz mu:
panie, pan masz z艂膮 map臋. I niemiec ju偶 wie 偶e specjalny kraj
wymaga specjalnych map.

Tylko AM w wersji legalnej umo偶liwia aktualizacje map ?

Spi臋cie z netem wymaga zakup dro偶szego urzadzenia, dro偶szej
mapy, i koszta na transmisje danych. Czy przypadkiem nie p艂ac臋
podatku drogowego aby to by艂o zbedne?

Co znaczy dro偶szego ? Wystarczy urz膮dzenie z BT. Kosztuj膮 grosze ....

Data: 2014-08-10 21:44:48
Autor: Sebastian Bia艂y
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
On 2014-08-10 20:44, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
Musisz mie膰 klupion膮 AM. Idziesz teraz do niemca i m贸wisz mu:
panie, pan masz z艂膮 map臋. I niemiec ju偶 wie 偶e specjalny kraj
wymaga specjalnych map.

Tylko AM w wersji legalnej umo偶liwia aktualizacje map ?

Zale偶y w jakiej wersji i zalezy jak stara. Moja ju偶 nie. Teraz: niemiec musia艂by wiedzie膰 偶e miesi膮c wczesniej dokonano *istotnej* zmiany w organizacji ruchu i musi zaktualizowac mapy. Nie kazda mapa ma ju偶 te zmiany. Mapy produkowane przez Hiszpan贸w raczej nie beda si臋 przejmowac duperelnym kawalkiem g贸wnianej autostradu na ko艅cu swiata 偶eby specjalnie z tej okazji wyda膰 aktualizacj臋.

Natomiast misie od znak贸w powinny zaktualizowac oznakowanie drogi. 呕e tak powiem: obowi膮zek moralny.

[...]

Zapytuj臋 wi臋c: czy rz膮d b膮d藕 jaka艣 krajowa dyrekcja dr贸g delikatnie sugeruj膮 mi "id藕 se kupi膰 AM bo my nie mamy kasy na znaki" ?

Data: 2014-08-10 22:10:21
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
W dniu 2014-08-10 21:44, Sebastian Bia艂y pisze:

Zapytuj臋 wi臋c: czy rz膮d b膮d藕 jaka艣 krajowa dyrekcja dr贸g
delikatnie sugeruj膮 mi "id藕 se kupi膰 AM bo my nie mamy kasy na
znaki" ?

A ja tak sugerowa艂em ?

Sugeruj臋 tylko, 偶e w dzisiejszych czasach zw艂aszcza w PL trzeba mie膰 aktualn膮 map臋, albo nie by膰 pizda i umie膰 je藕dzi膰 w oparciu o oznakowanie jakie jest ...

Data: 2014-08-14 10:44:13
Autor: Michal Lukasik
sd - miasto drogowskaz體.
On 10/08/2014 19:44, "Rafa \"SP\" Gil" wrote:

Tylko AM w wersji legalnej umo縧iwia aktualizacje map ?

Ciekawe sk眃 u Niemc體 (nie tylko zreszt) prze秝iadzenie, 縠 Polak to z硂dziej. [???]
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-08-14 09:52:05
Autor: masti
sd - miasto drogowskaz體.
Dnia pi臋knego Thu, 14 Aug 2014 10:44:13 +0100 osobnik zwany Michal Lukasik
napisa艂:

On 10/08/2014 19:44, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:

Tylko AM w wersji legalnej umo偶liwia aktualizacje map ?

Ciekawe sk膮d u Niemc贸w (nie tylko zreszt膮) prze艣wiadzenie, 偶e Polak to
z艂odziej. [???]

ciekawe sk膮d wzi臋艂a si臋 wi臋kszo艣膰 narodowych stereotyp贸w?

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-08-14 11:44:26
Autor: Michal Lukasik
sd - miasto drogowskaz體.
On 14/08/2014 10:52, masti wrote:

ciekawe sk眃 wzi瓿a si wi阫szo舵 narodowych stereotyp體?

Czytasz ze zrozumieniem? Masz czarno na bia硑m namow do z硂dziejstwa a ty wyskakujesz ze stereotypami. To niestety rzeczywisto舵 (przyk砤d idzie z g髍y).
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-08-14 14:03:59
Autor: Alf/red/
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
On 10/08/14 20:44, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
Tylko AM w wersji legalnej umo偶liwia aktualizacje map ?

Nie, aktualizacj臋 map umo偶liwia wi臋kszo艣膰 nawigacji, z czego wi臋kszo艣膰 w wersji bezp艂atnej. Pocz膮wszy od Yanosika i kilkunastu kolejnych na smartfony.

--
Alf/red/

Data: 2014-08-10 12:45:57
Autor: Sebastian Bia艂y
[OT] 艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
On 2014-08-10 12:36, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
Po PL polecam korzystanie z AM

Tak na marginesie: AM strasznie si臋 popsu艂a. Po pierwsze u偶ywa艂em tego z 10 lat a po drugie jestem programist膮 i widz臋 jak okrutne bledy projektowe w interfejsie u偶ytkownika pope艂niono. Wygl膮da na to 偶e zmieni艂 si臋 manager od kodowania i efekty sa takie 偶e obecne wersje s膮 upierdliwe ponad poj臋cie. Responsywno艣膰 GUI by艂a lepsza w C64 na GeOSie. S膮 chwile kiedy jedyne co pozostaje to kln膮膰 czekaj膮c na reakcje programu.

Data: 2014-08-10 13:52:44
Autor: Qlfon
[OT] 艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Co艣 w tym jest, mam aktualn膮 wersj臋 na androidzie ale pomimo paru lat z tym programem (wcze艣niej na WinCE) nie mam poj臋cia kto i gdzie schowa艂 "dodawanie do ulubionych". Tak, wiem jest manua艂 ale to nie jest prom kosmiczny, to powinno wynika膰 z samego interfejsu w zakresie opcji widocznych "od razu"....

--
Qlfon, Lublin

Data: 2014-08-10 16:32:55
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2014-08-10 13:52, Qlfon wrote:
Co艣 w tym jest, mam aktualn膮 wersj臋 na androidzie ale pomimo paru lat z
tym programem (wcze艣niej na WinCE) nie mam poj臋cia kto i gdzie schowa艂
"dodawanie do ulubionych".

Nie m贸wie o brakach funkcjonalnych. M贸wie o degradacji jako艣ci kodu. Zamiast na pierwszym miejscu stawia膰 responsywno艣膰 GUI to zrobiono wodotryski i zapomniano ze od pacni臋cia ekranem do efektu graficznego pacni臋cia nie powinno up艂ywac wi臋cej jak 50ms. Inaczej cz艂owieka szlag trafia. I kiedy艣 tak by艂o. Obecnie natomiast ewidentnie brakuje im kogo艣 kto ma poj臋cie jak si臋 pisze responsywne gui. M贸wi臋 o wersji Win kt贸ra jest rozwijana od bardzo dawna. Nie wiem jak iOS i Android.

Podczas niekt贸wych opcji klikasz w "ok" i czekasz 2sek do us艂yszenia dzwi臋ku pacni臋cia i nast臋pne 10sek 偶eby *co艣* sie na ekranie sta艂o (w miedzyczasie pacaj膮c kilka razy). Zgaduje 偶e to choroba z gatunku "ten programista jest ta艅szy, to go bierzemy".

Data: 2014-08-10 12:47:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
sd - miasto drogowskaz體.
Hello Sebastian,

On 2014-08-10 09:23, ToMasz wrote:
no to si spotkali wszyscy trzej europejczycy kt髍zy nie korzystaj z
nawigacji

Musia砨ym mie *NAJNOWSZ* nawigacj, lub cholernie tani roaming (u niemca/czecha). To niejest za darmo. A1 otwarli niedawno.

Roaming danych znacz眂o potania w UE od 1 lipca...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-08-10 12:54:54
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-10 12:47, RoMan Mandziejewicz wrote:
Roaming danych znacz眂o potania w UE od 1 lipca...

Znacz眂o. Czyli jesli Ferrari znacz眂o potania硂 to Kowalskiego sta na zakup?

Data: 2014-08-10 13:28:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
sd - miasto drogowskaz體.
Hello Sebastian,

Sunday, August 10, 2014, 12:54:54 PM, you wrote:

Roaming danych znacz眂o potania w UE od 1 lipca...
Znacz眂o. Czyli jesli Ferrari znacz眂o potania硂 to Kowalskiego sta na
zakup?

Je秎i cena Ferrari spada do ceny Fiata, to Kowalskiego zaczyna by
sta. Mi na nawigacj Google w czeskiej Pradze wystarcza硂 mniej ni
2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zap砤cisz 39PLN. Pakiet
wa縩y 14 dni. Nadal uwa縜sz, 縠 to cena Ferrari?

W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN. U
innych operator體 podobnie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-08-10 13:45:35
Autor: RadoslawF
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Dnia 2014-08-10 13:28, U偶ytkownik RoMan Mandziejewicz napisa艂:

Roaming danych znacz膮co potania艂 w UE od 1 lipca...
Znacz膮co. Czyli jesli Ferrari znacz膮co potania艂o to Kowalskiego sta膰 na
zakup?

Je艣li cena Ferrari spada do ceny Fiata, to Kowalskiego zaczyna by膰
sta膰. Mi na nawigacj臋 Google w czeskiej Pradze wystarcza艂o mniej ni偶
2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zap艂acisz 39PLN. Pakiet
wa偶ny 14 dni. Nadal uwa偶asz, 偶e to cena Ferrari?

W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN. U
innych operator贸w podobnie.

A typowy Kowalski nie ma nic innego do roboty tylko 艣ledzi膰
informacje na temat cen przesy艂u danych i roamingu.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-08-10 16:38:10
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-10 13:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
Roaming danych znacz眂o potania w UE od 1 lipca...
Znacz眂o. Czyli jesli Ferrari znacz眂o potania硂 to Kowalskiego sta na
zakup?
Je秎i cena Ferrari spada do ceny Fiata

Nie spad砤 do ceny lokalnego internetu. W og髄e cena "roamingu" dla *INTERNETU* jest absurdalna, bo 縜den roaming nie jest potrzebny. Mo縩a ruch puszcza lokalnym 砤czem w cenie loklanej i dzia砤c bedzie tak samo.

Mi na nawigacj Google w czeskiej Pradze wystarcza硂 mniej ni
2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zap砤cisz 39PLN.

Dlaczego tak drogo? Internet w Czechach jest a taki drogi? Nie, to Play i ca砤 masa innych cwaniaczk體 od GSM winduj ceny powyzej poziomu absurdu.

Pakiet
wa縩y 14 dni.

Absurdalnie ma硑 czas. Mniej wi阠ej jedne wakacje o ile idealnie si wcelujesz.

Nadal uwa縜sz, 縠 to cena Ferrari?

My秎 ze nawet wy縮za za g體niana uslug tylko z powod體 marketoidalnych a tak drog.

W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN.

1Mb to ma przeci阾na g體niana strona. Inna sprawa 縠 z powodu przyg硊p體 je robi眂ych. IMHO to jest cena absurdalna bo powtarzam, roaming jest dla internetu bezzasadny.

innych operator體 podobnie.

Nikt nie twierdzi 縠 im to nie pasuje.

Data: 2014-08-11 12:11:26
Autor: John Ko砤lsky
sd - miasto drogowskaz體.

U縴tkownik "Sebastian Bia硑" <heby@poczta.onet.pl>

[...]

Rozmowy te mo縩a puszcza lokalnym 潮czem w cenie lokalnej i b阣zie dzia砤 tak samo :-)

Data: 2014-08-11 16:49:06
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-11 12:11, John Ko砤lsky wrote:
[...]

Roaming polega na tym 縠 tw骿 numer telefonu - z grubsza - porusza si z tob i sie (nawet obca) wie gdzie jeste. W przypadku 99% us硊g internetowych tak nie jest.

Data: 2014-08-11 18:45:58
Autor: John Ko砤lsky
sd - miasto drogowskaz體.

[...]

To przecie w sieci macierzystej to dzia砤 tak samo :-) a po潮czenia internetowe te wymagaj obs硊gi u縴tkownika np pilnowania jego limitu transferu.

Jest raczej oczywiste, 縠 wysokie ceny obu tych us硊g nie bior si z wysokich koszt體 tylko uwarunkowa biznesowych.

Data: 2014-08-12 05:44:01
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
Dnia Sun, 10 Aug 2014 13:28:11 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
[...]

Tylko czy google wie o A1 i aktualnych remontach ? Bo AOW to omijal starannie gdzies przez rok ...

J.

Data: 2014-08-11 18:19:05
Autor: janusz_k
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.

On 2014-08-10 09:23, ToMasz wrote:
[...]

I uwa偶asz 偶e to jest rozwi膮zanie na z艂e oznaczenie dr贸g?
Ja tak偶e je偶d偶臋 bez nawigacji i nie mam jej zamiaru kupowa膰.
A zarz膮dcy dr贸g maj膮 psi obowi膮zek je odpowiedni oznakowa膰
i o tym jest ten w膮tek, a nie o nawigacji.

--

Pozdr
Janusz

Data: 2014-08-12 05:40:24
Autor: J.F.
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Dnia Sun, 10 Aug 2014 11:31:07 +0200, Sebastian Bia硑 napisa(a):
On 2014-08-10 09:23, ToMasz wrote:
[...]

Na OSM i UMP juz jest.

A jak znam zycie, to Nokia/Navteq/Here prowadzi autostrada juz pare
miesiecy przed otwarciem :-)

J.

Data: 2014-08-12 05:36:00
Autor: J.F.
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Dnia Sun, 10 Aug 2014 00:16:19 +0200, Sebastian Bia硑 napisa(a):
Jestem g硊pi. Pogubi砮m si w mie禼ie dzi.

A jak ja narzekalem na polskie znaki, to polemika byla :-P

Bywalem tam ju ze 20 razy, zawsze jad眂 1-k. Oznakowanie by硂 takie sobie ,ale by硂, jechalo si na pami赕.

Moze dlatego ze na pamiec, to nie zwrociles uwagi na jakosc znakow :-)

Jad z katowic *PEWNY* 縠 nie mozna niczego spieprzy i drogowskazy doprowadz mnie wprost w obj阠ia A1, w ko馽u co tu spieprzy w prostej drodze?

A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?
Kawalek dalej informacja 縠 dobrze jade na Gda駍k. I tyle. Jade, jad i dupa. Zero oznakowania.

Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
glowna.

[...] Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.

Nawigacji nie masz ? Fakt, ze teraz jezdze z dwiema czy trzema i dopiero sa jaja :-)
Chyba musze sobie kupic wieksza, albo ustawic telefon w pionie ..

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby odpowiedzialne.

A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

Ja to ma硑 piku. Razem ze mn zgubi si Niemiec z przyczep (wsp蟪czuje mu jak p蠹niej wykreca na ciasnych ulicach) i jaki biedak z Czech kt髍y z wra縠nia precyzji oznakowania zatrzyma si i mape wytarga ze strachem w oczach.

Jak sobie ciecie nie potrafia dobrej nawigacji kupic, to potem strach
:-)

J.

Data: 2014-08-12 17:52:40
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:
Jad z katowic *PEWNY* 縠 nie mozna niczego spieprzy i drogowskazy
doprowadz mnie wprost w obj阠ia A1, w ko馽u co tu spieprzy w prostej
drodze?
A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?

To si kieruje na 1.

Kawalek dalej informacja 縠 dobrze jade na Gda駍k. I tyle. Jade, jad i
dupa. Zero oznakowania.
Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
glowna.

A jak g丑wna skr阠a o 180 stopni to si juz niepokoisz czy jeszcze nie? Od rozstaju przez W丑kniarzy po wyjazd na Zgierz skr阠a pi x drzwi o 180 stopni. Jeste np. z Laosu. Nie czujesz si zanipokojony widz眂 s硂馽e po z砮j stronie i zero informacji?

[...] Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej
stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.
Nawigacji nie masz ?

Mam. Star. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b砤d. Ale czekam a bolszewiki przypadkiem wybuchn jak眘 rakiet przy 14 przypadkowych satelitach GPS ...

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby
odpowiedzialne.
A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

Miasto prowadzi remonty. Miasto mog硂 by ruszy dup.

Data: 2014-08-12 18:59:17
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
U縴tkownik "Sebastian Bia硑"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:lsdd8a$5im$1@node2.news.atman.pl...
On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:
[...]

Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

[...]

Ba, ja z Polski jestem i sie czuje zaniepokojony, tym niemniej znajomosc reguly ogolnej nieco uspokaja..

[...] Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej
stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.
Nawigacji nie masz ?
Mam. Star. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b砤d.

Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna aktualna.

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby
odpowiedzialne.
A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

Miasto prowadzi remonty. Miasto mog硂 by ruszy dup.

Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej musi byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.
No ale u nas pierwsze do zmiany rozporzadzenie w sprawie drogowskazow.

J.

Data: 2014-08-12 19:10:24
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:
A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?
To si kieruje na 1.
Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

Gda駍k A1 ->
Gda駍k 1 ^

Mam. Star. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b砤d.
Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna
aktualna.

Nie, potrzebne s tablice z napisami. Przy drodze. Du縪. I jest duzo, tylko ogranicze a nie informacyjnych i kieruj眂ych.

Miasto prowadzi remonty. Miasto mog硂 by ruszy dup.
Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej musi
byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.

To mamy dwie mo縧iwo禼i:
a) nie konsultowano
b) w GD pracuj debile

Przypominam 縠 na rondzie znak pokazuje "jed prosto" i jest drugi znak "tam objazdem na Gda駍k". Problem za砤twi硂 by np. zaklejenie znaku na wprost, ale trzeba do tego drabiny i kawalka tasmy a ca砤 kasa idzie na budow nowych dr骻 ....

Data: 2014-08-13 14:34:10
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:
[...]

W zasadzie masz racje.
Ale to znaczy ze musisz pisac do GD.

Ja tez napisze odnosnie AOW, to moze cos zmienia.

J.

Data: 2014-08-13 19:43:15
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-13 14:34, J.F. wrote:
Ale pisac do GD, ktora odpisze ze drogi sa oznakowane zgodnie z
rozporzadzeniem, czy pisac do premiera ? :-)

Najpro禼iej poprosic premiera o przejechanie si samochodem bez kierowcy. Od punktu A do B na znaki.

Data: 2014-08-14 21:36:18
Autor: Gotfryd Smolik news
sd - miasto drogowskaz體.
On Wed, 13 Aug 2014, Sebastian Bia硑 wrote:

Najpro禼iej poprosic premiera o przejechanie si samochodem bez kierowcy.
Od punktu A do B na znaki.

  To jest BARDZO dobra koncepcja.
  Tylko do舵 trudna do wprowadzenia ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-16 03:30:25
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:36:18 +0200, Gotfryd Smolik news napisa(a):
[...]

Pan premier to przeciez zrobil. Zapakowal rodzine do samochodu i
zawiozl do Wloch na narty.

Co prawda cos mi sie widzi ze jechal przez Niemcy, a wiec mogl nie
dostrzec prolemow z oznakowaniem. I mogl nie lamac ograniczen
predkosci :-)

Mogl tez przed nim jechac samochod z ochroniarzami, albo jak na
nowoczesnego czlowieka przystalo mogl sie zdac na nawigacje :-)

J.

Data: 2014-08-14 06:36:16
Autor: Dominik & Co
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Dnia 12.08.2014 Sebastian Bia艂y <heby@poczta.onet.pl> napisa艂/a:

Mam. Star膮. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b艂ad. Ale czekam a偶

B艂膮d to nie stara nawigacja, a ufno艣膰 w prawid艂owo艣膰 oznacze艅,
w wi臋kszo艣ci (ca艂ym?) kraju s膮 popieprzone. Miejscowi wiedz膮, a przyjezdnych mamy w dupie :-) Je艣li ma si臋 star膮 nawigacj臋, to pozostaje wpalcowanie r臋cznie punktu
po艣redniego "Stryk贸w- jed藕 w pobli偶u punktu". No i ja zwykle
sprawdzam na spokojnie wcze艣niej, jakimi to ulicami wypadnie mi pod膮偶a膰.
Miasto prowadzi remonty. Miasto mog艂o by ruszy膰 dup臋.

Dobry dowcip. Jad臋 ja sobie w zesz艂ym tygodniu drog膮 na wie艣, a tu nagle niespodzianka, wszystko na drodze rozkopane w trzy dupy, a pan Henio
w 偶贸艂tym waciaku nakazuje mi skr臋ci膰 w boczn膮 drog臋. Jako 偶e za mn膮 kolejka
nie polemizowa艂em, pojecha艂em, 艣ladu oznacze艅 objazdu nie doczekawszy
wr贸ci艂em do miasta i pojecha艂em ca艂kiem inn膮 drog膮. Polska :-) --
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)
Wyra偶am wy艂膮cznie prywatne pogl膮dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisz膮c na priv zmie艅 domen臋 na gmail.

Data: 2014-09-08 17:48:57
Autor: jerzu
sd - miasto drogowskaz體.
On Tue, 12 Aug 2014 17:52:40 +0200, Sebastian Bia硑
<heby@poczta.onet.pl> wrote:

To si kieruje na 1.

To nie dojedzie. Musi si kierowa na 91 :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-08-12 07:11:46
Autor: Jacek
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
W dniu 2014-08-10 00:16, Sebastian Bia艂y pisze:
Jestem g艂upi. Pogubi艂em si臋 w mie艣cie 艁odzi.
Mia艂em to samo. Poniewa偶 nawigacji ufam tak, jak ufam, zw艂aszcza, 偶e mapa aktualizowana prawie rok temu wi臋c te偶 pojecha艂em za znakami i te偶 si臋 pogubi艂em.
Pozdrawiam serdecznie ludzik贸w odpowiedzialnych za oznakowanie i 偶ycz臋 wam 艣wierzbu okolic intymnych.
Jacek

艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.