艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.

Data: 2014-08-12 05:36:00
Autor: J.F.
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Dnia Sun, 10 Aug 2014 00:16:19 +0200, Sebastian Bia硑 napisa(a):
Jestem g硊pi. Pogubi砮m si w mie禼ie dzi.

A jak ja narzekalem na polskie znaki, to polemika byla :-P

Bywalem tam ju ze 20 razy, zawsze jad眂 1-k. Oznakowanie by硂 takie sobie ,ale by硂, jechalo si na pami赕.

Moze dlatego ze na pamiec, to nie zwrociles uwagi na jakosc znakow :-)

Jad z katowic *PEWNY* 縠 nie mozna niczego spieprzy i drogowskazy doprowadz mnie wprost w obj阠ia A1, w ko馽u co tu spieprzy w prostej drodze?

A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?
Kawalek dalej informacja 縠 dobrze jade na Gda駍k. I tyle. Jade, jad i dupa. Zero oznakowania.

Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
glowna.

[...] Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.

Nawigacji nie masz ? Fakt, ze teraz jezdze z dwiema czy trzema i dopiero sa jaja :-)
Chyba musze sobie kupic wieksza, albo ustawic telefon w pionie ..

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby odpowiedzialne.

A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

Ja to ma硑 piku. Razem ze mn zgubi si Niemiec z przyczep (wsp蟪czuje mu jak p蠹niej wykreca na ciasnych ulicach) i jaki biedak z Czech kt髍y z wra縠nia precyzji oznakowania zatrzyma si i mape wytarga ze strachem w oczach.

Jak sobie ciecie nie potrafia dobrej nawigacji kupic, to potem strach
:-)

J.

Data: 2014-08-12 17:52:40
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:
Jad z katowic *PEWNY* 縠 nie mozna niczego spieprzy i drogowskazy
doprowadz mnie wprost w obj阠ia A1, w ko馽u co tu spieprzy w prostej
drodze?
A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?

To si kieruje na 1.

Kawalek dalej informacja 縠 dobrze jade na Gda駍k. I tyle. Jade, jad i
dupa. Zero oznakowania.
Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
glowna.

A jak g丑wna skr阠a o 180 stopni to si juz niepokoisz czy jeszcze nie? Od rozstaju przez W丑kniarzy po wyjazd na Zgierz skr阠a pi x drzwi o 180 stopni. Jeste np. z Laosu. Nie czujesz si zanipokojony widz眂 s硂馽e po z砮j stronie i zero informacji?

[...] Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej
stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.
Nawigacji nie masz ?

Mam. Star. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b砤d. Ale czekam a bolszewiki przypadkiem wybuchn jak眘 rakiet przy 14 przypadkowych satelitach GPS ...

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby
odpowiedzialne.
A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

Miasto prowadzi remonty. Miasto mog硂 by ruszy dup.

Data: 2014-08-12 18:59:17
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
U縴tkownik "Sebastian Bia硑"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:lsdd8a$5im$1@node2.news.atman.pl...
On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:
[...]

Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

[...]

Ba, ja z Polski jestem i sie czuje zaniepokojony, tym niemniej znajomosc reguly ogolnej nieco uspokaja..

[...] Zawracam. Dojecha砮m do ronda. Nic od tej
stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje si jak jecha. Jade.
Nawigacji nie masz ?
Mam. Star. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b砤d.

Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna aktualna.

Kupa. Kopnijcie w dup w mie禼ie dzi przy nastepnych wyborach osoby
odpowiedzialne.
A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

Miasto prowadzi remonty. Miasto mog硂 by ruszy dup.

Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej musi byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.
No ale u nas pierwsze do zmiany rozporzadzenie w sprawie drogowskazow.

J.

Data: 2014-08-12 19:10:24
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:
A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?
To si kieruje na 1.
Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

Gda駍k A1 ->
Gda駍k 1 ^

Mam. Star. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b砤d.
Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna
aktualna.

Nie, potrzebne s tablice z napisami. Przy drodze. Du縪. I jest duzo, tylko ogranicze a nie informacyjnych i kieruj眂ych.

Miasto prowadzi remonty. Miasto mog硂 by ruszy dup.
Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej musi
byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.

To mamy dwie mo縧iwo禼i:
a) nie konsultowano
b) w GD pracuj debile

Przypominam 縠 na rondzie znak pokazuje "jed prosto" i jest drugi znak "tam objazdem na Gda駍k". Problem za砤twi硂 by np. zaklejenie znaku na wprost, ale trzeba do tego drabiny i kawalka tasmy a ca砤 kasa idzie na budow nowych dr骻 ....

Data: 2014-08-13 14:34:10
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:
[...]

W zasadzie masz racje.
Ale to znaczy ze musisz pisac do GD.

Ja tez napisze odnosnie AOW, to moze cos zmienia.

J.

Data: 2014-08-13 19:43:15
Autor: Sebastian Bia硑
sd - miasto drogowskaz體.
On 2014-08-13 14:34, J.F. wrote:
Ale pisac do GD, ktora odpisze ze drogi sa oznakowane zgodnie z
rozporzadzeniem, czy pisac do premiera ? :-)

Najpro禼iej poprosic premiera o przejechanie si samochodem bez kierowcy. Od punktu A do B na znaki.

Data: 2014-08-14 21:36:18
Autor: Gotfryd Smolik news
sd - miasto drogowskaz體.
On Wed, 13 Aug 2014, Sebastian Bia硑 wrote:

Najpro禼iej poprosic premiera o przejechanie si samochodem bez kierowcy.
Od punktu A do B na znaki.

  To jest BARDZO dobra koncepcja.
  Tylko do舵 trudna do wprowadzenia ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-16 03:30:25
Autor: J.F.
sd - miasto drogowskaz體.
Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:36:18 +0200, Gotfryd Smolik news napisa(a):
[...]

Pan premier to przeciez zrobil. Zapakowal rodzine do samochodu i
zawiozl do Wloch na narty.

Co prawda cos mi sie widzi ze jechal przez Niemcy, a wiec mogl nie
dostrzec prolemow z oznakowaniem. I mogl nie lamac ograniczen
predkosci :-)

Mogl tez przed nim jechac samochod z ochroniarzami, albo jak na
nowoczesnego czlowieka przystalo mogl sie zdac na nawigacje :-)

J.

Data: 2014-08-14 06:36:16
Autor: Dominik & Co
艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.
Dnia 12.08.2014 Sebastian Bia艂y <heby@poczta.onet.pl> napisa艂/a:

Mam. Star膮. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to b艂ad. Ale czekam a偶

B艂膮d to nie stara nawigacja, a ufno艣膰 w prawid艂owo艣膰 oznacze艅,
w wi臋kszo艣ci (ca艂ym?) kraju s膮 popieprzone. Miejscowi wiedz膮, a przyjezdnych mamy w dupie :-) Je艣li ma si臋 star膮 nawigacj臋, to pozostaje wpalcowanie r臋cznie punktu
po艣redniego "Stryk贸w- jed藕 w pobli偶u punktu". No i ja zwykle
sprawdzam na spokojnie wcze艣niej, jakimi to ulicami wypadnie mi pod膮偶a膰.
Miasto prowadzi remonty. Miasto mog艂o by ruszy膰 dup臋.

Dobry dowcip. Jad臋 ja sobie w zesz艂ym tygodniu drog膮 na wie艣, a tu nagle niespodzianka, wszystko na drodze rozkopane w trzy dupy, a pan Henio
w 偶贸艂tym waciaku nakazuje mi skr臋ci膰 w boczn膮 drog臋. Jako 偶e za mn膮 kolejka
nie polemizowa艂em, pojecha艂em, 艣ladu oznacze艅 objazdu nie doczekawszy
wr贸ci艂em do miasta i pojecha艂em ca艂kiem inn膮 drog膮. Polska :-) --
Dominik & k膮pany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chc膮 naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra膰." (S.J. Lec)
Wyra偶am wy艂膮cznie prywatne pogl膮dy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisz膮c na priv zmie艅 domen臋 na gmail.

Data: 2014-09-08 17:48:57
Autor: jerzu
sd - miasto drogowskaz體.
On Tue, 12 Aug 2014 17:52:40 +0200, Sebastian Bia硑
<heby@poczta.onet.pl> wrote:

To si kieruje na 1.

To nie dojedzie. Musi si kierowa na 91 :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

艁贸d藕 - miasto drogowskaz贸w.