Łżepatriotyzm

Data: 2012-09-26 12:58:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Łżepatriotyzm
Artystka Maria Peszek (ukłony z wyrazami szacunku) w wywiadzie dla Polityki mówi, że jest patriotką.

„Uprawiam patriotyzm prostych spraw. Dla mnie nowoczesny patriotyzm polega na tym, że się nie migam od normalnych obowiązków. Płacę abonament, chodzę na wybory, poczytuję gazety. Nie kombinuję, jak uniknąć podatków”.

No, cóż droga pani Mario… Dziwny ten pani patriotyzm - omija pani msze i nie modli się za wolność i pomyślność ojszczyzny, nie chodzi pani z krzyżem pod pałac, nie pikietuje pani pod cmentarzem, a pewnie na pochody w obronie telewizji WyTrwam też pani nie chodzi. Przykro mi, ale ten pani patriotyzm się nie liczy. To łżepatriotyzm.
środa, 26 września 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2693-lzepatriotyzm.html

==============================

Ku wku***wieniu niektórych...

Data: 2012-09-26 13:19:02
Autor: mkarwan
Łżepatriotyzm
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5062dfc8$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
środa, 26 września 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2693-lzepatriotyzm.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-09-26 13:45:59
Autor: boukun
Łżepatriotyzm

[...]

To jest debilizm. I chuj z tego jest, że płaci na Żydów rządzących Polską, jak im wszystko przez palce przecieka i nic z tego nie ma dla narodu, tylko jeszcze wspiera ten bandycki reżim...

boukun

Data: 2012-09-26 18:33:50
Autor: Trybun
Łżepatriotyzm
W dniu 2012-09-26 13:45, boukun pisze:

[...]

No jasne, prawdziwy patriota/patriotka nie płaciłaby jak jak baran na utrzymywanie przy korycie szabrowników, i namawiałaby innych Polaków do tego samego, a w mediach powiedziałaby - Dość! Stop qre*twu i degradacji Polski. Płacąc abonament na utrzymanie statusu "gwiazdek" a`la 30 000 zł miesięcznie w publicznej TV, albo oddając swój głos na któregoś z tych szkodników którego jej podsuwają pod nos, wykazuje się wybitnym antyspołeczną postawą  a nie jakimś patriotyzmem.

Data: 2012-09-28 19:13:32
Autor: pluton_
epatriotyzm
No jasne, prawdziwy patriota/patriotka nie paciaby jak jak baran na
utrzymywanie przy korycie szabrownikw, i namawiaaby innych Polakw do
tego samego, a w mediach powiedziaaby - Do! Stop qre*twu i degradacji
Polski. Pacc abonament na utrzymanie statusu "gwiazdek" a`la 30 000 z
miesicznie w publicznej TV, albo oddajc swj gos na ktrego z tych
szkodnikw ktrego jej podsuwaj pod nos, wykazuje si wybitnym
antyspoeczn postaw  a nie jakim patriotyzmem.

Dokladnie tak.

Nullification

Data: 2012-09-26 16:56:00
Autor: Przemysaw M.
Łżepatriotyzm
Dnia Wed, 26 Sep 2012 12:58:16 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Żaden patriotyzm, to strach. Kobiecinie po prostu wpojono do główki, że jak
nie będzie płacić abonamentu czy podatków to "przyjdzie milicja", a jak nie
pójdzie na wybory to pominą ją przy rozdawaniu paczek świątecznych.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-09-26 17:00:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Łżepatriotyzm

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k3v51p$him$1dont-email.me...
[...]

Nic z tego nie zrozumiałeś.
Poczytaj jeszcze tu: http://tiny.pl/hng7d
Szczególnie komentarze.
Ale obawiam się, że po tej lekturze dalej nic nie będziesz rozumiał.

Data: 2012-09-26 17:26:29
Autor: Przemysaw M.
epatriotyzm
Dnia Wed, 26 Sep 2012 17:00:12 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Co tu jest do rozumienia? Skoro ty nie rozumiesz prostych zdań to nie
oczekuje, że rozpłaczę się nad losem patriotki.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b