A BPH nie leży ?

Data: 2009-02-24 19:49:29
Autor: e-kran
A BPH nie leży ?
Próbuję bez powodzenia wejść na ich stronę od kilku godzin, coby zrobić przelew. Bez powodzenia. Problemy zaczęły się jakiś tydzień temu. Liderzy coś ulepszają ?

Pozdrawiam
e-kran

Data: 2009-02-24 20:16:35
Autor: MarekZ
A BPH nie leży ?
Użytkownik "e-kran" <e_kranWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:139f.00000374.49a44139newsgate.onet.pl...

Działa.

marekz

Data: 2009-02-24 20:25:20
Autor: WAM
A BPH nie leży ?
On Tue, 24 Feb 2009 19:49:29 +0100, "e-kran" <e_kranWYTNIJTO@op.pl>
wrote:

Próbuję bez powodzenia wejść na ich stronę od kilku godzin, coby zrobić przelew. Bez powodzenia. Problemy zaczęły się jakiś tydzień temu. Liderzy coś ulepszają ?
U mnie dziala i dzialalo caly dzien (kilka logowan).

WAM
--
nie patrz na kursy walut. wypoczywaj bez stresów
wczasy nad morzem w stałej cenie www.nadmorze.pl

Data: 2009-02-24 20:27:08
Autor: Robert Tomasik
A BPH nie leży ?
[...]

Potwierdzam, że działa. Wchodziłem kilka razy dziś. W tygodniu też nie zauważyłem żadnych przerw. Przyczyn nie działania poszukaj u siebie.

Data: 2009-02-24 21:28:14
Autor: Baloo
A BPH nie leży ?
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go1hpb$fkn$1inews.gazeta.pl...

Potwierdzam, że działa. Wchodziłem kilka razy dziś. W tygodniu też nie zauważyłem żadnych przerw. Przyczyn nie działania poszukaj u siebie.

U mnie też działał cały dzień.

A BPH nie leży ?