A Bialorus kwitnie

Data: 2009-11-16 21:33:12
Autor: awe
A Bialorus kwitnie
Tylko u nas burdel robi Tusk i jego banda jednorekich bandytow
http://trokiele.republika.pl/refleksja.html

Data: 2009-11-16 22:06:03
Autor: u2
A Bialorus kwitnie
awe pisze:
Tylko u nas burdel robi Tusk i jego banda jednorekich bandytow
http://trokiele.republika.pl/refleksja.html

Weź nie ściemniaj, byłeś kiedykolwiek na Białorusi ?

Data: 2009-11-16 23:30:07
Autor: awe
A Bialorus kwitnie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdsf0f$sct$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe pisze:
Tylko u nas burdel robi Tusk i jego banda jednorekich bandytow
http://trokiele.republika.pl/refleksja.html

Weź nie ściemniaj, byłeś kiedykolwiek na Białorusi ?
-- -- -- -- -- -- -- -
Bylem wiele razy, a Ty byles?
awe

Data: 2009-11-17 03:49:07
Autor: robertbig
A Bialorus kwitnie
On 16 Lis, 23:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:hdsf0f$sct$1atlantis.news.neostrada.pl...> awe pisze:

> Weź nie ściemniaj, byłeś kiedykolwiek na Białorusi ?

-- -- -- -- -- -- -- -
Bylem wiele razy, a Ty byles?

To że Białorusini nie szukaja jakświnia gówien w Polsce. I żyja lepiej
od nas ,nie mieści sie w tych tepych bufońskich polskich łabach.
Nie potrafia o tym nawet mysleć. A co dopiero to przełknąć.
Tak samo jak prawdę o będącej o lata świetlne przed nami Słowacji..

Czy ktos widział ( oczywiście oprócz pogranicza) ,prywatne auto na
słowackich albo białoruskich  numerach w polsce???

Nie . Bo co mozna u dziadów znalezć !?
Natomiast grzebanie "po smietniku zachodu" to polska specjalość.

Ale  kurawa , złapaliśmy "Pana Boga za nogi".
Ha, ha,ha!

Data: 2009-11-17 04:18:20
Autor: zbig
A Bialorus kwitnie

> Weź nie ściemniaj, byłeś kiedykolwiek na Białorusi ?

-- -- -- -- -- -- -- -
Bylem wiele razy, a Ty byles?
awe

To ciekawe co piszesz. Ja byłem na Białorusi 30 lat temu. Nędza nie do
opisania nawet w porównaniu z ówczesna Polską Gierka. A wsie to by ły
po prostu skanseny zacofania. Minęło 30 lat, ale jakoś nie mogę
uwierzyć , że mają tam tak, że powinniśmy im zazdrościć.

Data: 2009-11-17 17:10:02
Autor: jadrys
A Bialorus kwitnie
zbig pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

To jedź i się sam przekonaj.

Data: 2009-11-17 18:47:58
Autor: awe
A Bialorus kwitnie

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a54da961-b080-4c63-b88c-6ce78f17f386n35g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

po prostu skanseny zacofania. Minęło 30 lat, ale jakoś nie mogę
uwierzyć , że mają tam tak, że powinniśmy im zazdrościć.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Podalem ci relacje w linku. Caly ZSRR byl taki dziadowski.
awe

Data: 2009-11-17 06:21:36
Autor: cirrus
A Bialorus kwitnie
awe pisze:
Tylko u nas burdel robi Tusk i jego banda jednorekich bandytow
http://trokiele.republika.pl/refleksja.html
Weź nie ściemniaj, byłeś kiedykolwiek na Białorusi ?

To w Polsce za PO jest lepiej niż na Białorusi?

--
stevep

Data: 2009-11-17 17:06:05
Autor: u2
A Bialorus kwitnie
cirrus pisze:

Weź nie ściemniaj, byłeś kiedykolwiek na Białorusi ?

To w Polsce za PO jest lepiej niż na Białorusi?

To zależy co rozumiesz lepiej. Na Białorusi jest nieco niższy poziom
życia niż w Polsce, ale zdecydowanie wyższy niż na Ukrainie.

Znałem kilku Białorusinów, którzy jeżdżą do Polski zarobić.  Było to
przed dojściem cudaka Donka do władzy. Póki co nie rozważam emigracji na
Białoruś, choć ludzie tam serdeczni a wódka smakuje jak nigdzie indziej  :)

Data: 2009-11-17 18:51:15
Autor: awe
A Bialorus kwitnie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hduhq1$pkv$1atlantis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
wycieczki sa tanie. naprawde warto sie przejechac. najlepiej z jakas koscielna pielgrzymka. mozna poczuc prawdziwego ducha polskosci, czyli ludzi serdecznych, prawych, uczciwych i honorowych.
awe

Data: 2009-11-17 19:48:05
Autor: u2
A Bialorus kwitnie
awe pisze:

[...]

Nie tylko Polacy są tam niezwykle serdeczni, ja się spotykałem głównie z
Białorusinami. Po prostu Kresy :)

Data: 2009-11-18 02:20:25
Autor: awe
A Bialorus kwitnie

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdur9q$gfq$3atlantis.news.neostrada.pl...
awe pisze:

Znałem kilku Białorusinów, którzy jeżdżą do Polski zarobić.  Było to
przed dojściem cudaka Donka do władzy. Póki co nie rozważam emigracji na
Białoruś, choć ludzie tam serdeczni a wódka smakuje jak nigdzie indziej
:)
-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -
no wlasnie mniej wiecej tak to jest, ale jakos milej wsrod Polakow, choc Bialorusini mowia po Polsku
awe

Data: 2009-11-17 08:29:48
Autor: Polok_Prawdziwy
A Bialorus kwitnie
Tylko u nas burdel robi Tusk i jego banda jednorekich bandytow
http://trokiele.republika.pl/refleksja.html

Kresy cisiem AWEMARYNA mazom...?

- zainteresuj siem wpirw SWOJOM sytułacjom materialnom, by za tsy, abo śtery
miesionce dziecioki i baba głodem niepsymierały...!!!

Nieplitej tukej gupot, ino biez dwukułkem i złomu jedź sukać...

Data: 2009-11-17 18:52:34
Autor: awe
A Bialorus kwitnie

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:395f.0000015f.4b0250ecnewsgate.onet.pl...
[...]

jeszcze sie po polsku nie nauczyles cepie? pisalem ci dziesiatki razy ze nie rozumiem goralskiego, a nie ma na google translate tego jezyka wiec daruj sobie komuchu pierdolony swoje wywody
awe

Data: 2009-11-18 08:57:28
Autor: Polok_Prawdziwy
A Bialorus kwitnie

> [...]
jeszcze sie po polsku nie nauczyles cepie? pisalem ci dziesiatki razy ze nie rozumiem goralskiego, a nie ma na google translate tego jezyka wiec daruj sobie komuchu pierdolony swoje wywody

UBODŁO...!?

- łoto mi sło BEZROBOTNY FRONCKU...!!!