A Blazers się zbroją....

Data: 2011-06-24 04:21:13
Autor: Leszczur
A Blazers się zbroją....
Felton za Millera do PTB a tu cisza?
Jesli ten deal przejdzie to Buchanan zrobił bardzo ładne otwarcie
swojej kariery GM'a.
Obaj zawodnicy zarabiaja podobnie, z ta roznica, ze na przyszly sezon
Millera jest opcja druzyny.
Czyzby to byl ruch podyktowany oszczednoscia Nuggets ktorzy stoją w
obliczu extensions dla Nene, Chandlera i Afflalo oraz FA JR Smitha i
KMarta?
Na razie maja w księgach na przyszly rok wydatki rzędu 20M$. To dość
dużo biorąc pod uwagę, ze z tej grupy na starterów nadają się tylko
Lawson i Gallinari.

A Blazers po cichu wykonali wczoraj kilka dobrych ruchów. Pozbyli się
narzekającego Fernandeza i emeryta Millera. Sciagneli Feltona, ktory z
miejsca wypelni lukę po obu (z wyłączeniem defensywy, ale umówmy się,
że Miller też tutaj orłem nie był) przy okazji znacząco odmładzając
skład na kluczowej pozycji.
I jak patrzę na skład: Felton-Batum-GWall-Aldridge-Camby plus Mills-
Matthews-Roy-Oden z ławki to po tym jak już zniknie mi z obrazu
"INJURY ALERT!!!!" - widzę cholernie mocny zespół.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-06-26 21:33:29
Autor: s
A Blazers się zbroją....
W dniu 2011-06-24 13:21, Leszczur pisze:
Felton za Millera do PTB a tu cisza?

A bo i cholera wie, co jeszcze z tego tak naprawde wyjdzie.
I czy Twoj tytul faktycznie sie sprawdzi.

Jesli ten deal przejdzie to Buchanan zrobił bardzo ładne otwarcie
swojej kariery GM'a.

.... jezeli zalozyc, ze Felton jest lepszym rozgrywajacym, niz starzejacy sie Miller. A ja wcale nie mam pewnosci, czy Ray tak szybko odnajdzie sie u McMillana. I czy aby nie wplynie ten fakt negatywnie na caly zespol, z Aldem na czele.

[...]

Za to Miller wraca do coacha, u ktorego czul sie najlepiej. Nie chcesz aby Nene sprzedac za jakies uczciwe pieniadze? :-)

[...]

Kontuzje nie znikna, a czy beda mocniejsi - jak pisalem, sie zobaczy.
Ale rozumiem entuzjazm wieloletniego fana :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-07-20 16:06:15
Autor: Szary
A Blazers się zbroją....
On 26 Cze, 21:33, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

> narzekaj cego Fernandeza i emeryta Millera. Sciagneli Feltona, ktory z
> miejsca wypelni luk po obu (z wy czeniem defensywy, ale um wmy si ,
> e Miller te tutaj or em nie by ) przy okazji znacz co odm adzaj c
> sk ad na kluczowej pozycji.
> I jak patrz na sk ad: Felton-Batum-GWall-Aldridge-Camby plus Mills-
> Matthews-Roy-Oden z awki to po tym jak ju zniknie mi z obrazu
> "INJURY ALERT!!!!" - widz cholernie mocny zesp .

Kontuzje nie znikna, a czy beda mocniejsi - jak pisalem, sie zobaczy.
Ale rozumiem entuzjazm wieloletniego fana :-)

To zbrojenie jednak nie wiele zmieni, bo układ sił i tak taki, że
mocni w tym roku będa jeszcze mocniejsi - Miami i Bulls

Data: 2011-07-21 09:16:23
Autor: s
A Blazers się zbroją....
To zbrojenie jednak nie wiele zmieni, bo układ sił i tak taki, że
mocni w tym roku będa jeszcze mocniejsi - Miami i Bulls

Na to wyglada, choc oczywiscie pozostaje kwestia zdrowka i lockoutu.

Heat ponoc mierza w Battiera. I co z tego, ze potrzebuja centra? I co z tego, ze na skrzydle obwodowym maja wypas? Brac goscia i nie wnikac!

Potrzebuja wartosciowych role players, Shane to wlasnie ktos taki.

Pozdr
Slawek

A Blazers się zbroją....