A.Czuma "Brak podstaw do postawienia przed Trybunałem Ziobry i Kaczyńskiego"

Data: 2011-08-22 00:50:14
Autor: muto2100
A.Czuma "Brak podstaw do postawienia przed Trybunałem Ziobry i Kaczyńskiego"
no  to  juz  po  Czumie    pewnie  PO   przyszykuje  mu   jakis
smiertelny  wypadek!    no  przeciez  wypadki   chodza  parami
nieprawdaz?

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/brak-podstaw-do-postawienia-przed-trybunalem-ziobr,1,4826517,wiadomosc.html

A.Czuma "Brak podstaw do postawienia przed Trybunałem Ziobry i Kaczyńskiego"