A GDZIE JA ZNAJDĘ PRACĘ?

Data: 2015-05-17 19:41:47
Autor: Budzik
A GDZIE JA ZNAJDĘ PRACĘ?
Użytkownik Przedstawiciel_narodu przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

 ~trzymam za słowo 3 godziny i 24 minut temuKomorowski już raczej nie
 wygra, ale jeśli Duda oszuka mnie i resztę społeczeństwa i nie spełni tych wszystkich obietnic, to PIS na jesień
leży i kwiczy. Chcę zmian, ale mam pewne obawy co do Pana Dudy,
oglądałam dziś jego konferencję ze związkowcami. Oni deklarują, że
jeśli będą mieli dobre pensje i zdrowie, "chcą pracować ile im starczy
sił", to ja się pytam A GDZIE JA ZNAJDĘ PRACĘ? Sokoro zgraja dziadków,
która powinna być już dawno na emeryturach będzie dalej grzać posadki?
Z tego wynika, że NIC się nie zmieni. Studiowałam 5 lat i nie mogę
dostać pracy, bo szpitalowi bardziej opłaca się zatrudnić 2 - 3 osoby
będące na emeryturze, ale dorabiające na 1/2 etatu niż mnie jedną.
Panie Duda jeśli pańska prezydentura ma polegać na tym, że będzie Pan
się układał ze związkowcami, a oleje resztę Polaków, to będzie to
oznaczało, że jest Pan takim samym kłamcą jak reszta świty od prawa do
lewa.

Trudno o naiwniejsza wypowiedz...

A GDZIE JA ZNAJDĘ PRACĘ?