A Gomułka: Mamy czas, aby uniknąć katastrofy

Data: 2010-09-24 02:39:00
Autor: muto2100
A Gomułka: Mamy czas, aby uniknąć katastrofy
http://biznes.interia.pl/news/gomulka-mamy-czas-aby-uniknac-katastrofy,1533425

- Odniosłem wrażenie, że Donald Tusk, którego wcześniej uważałem za
liberała w sprawach ekonomicznych, gotowego poprzeć niezbędne reformy,
z chwilą objęcia stanowiska premiera zmienił się w kogoś, kto obawia
się reform, ich bolesnych skutków społecznych i negatywnych kosztów
politycznych. Tymczasem te reformy są potrzebne i jeżeli będą
odwlekane, to kiedyś będą i tak musiały być wprowadzone, a wtedy będą
społecznie bardziej bolesne.

- Premier mówi, że ma na uwadze przede wszystkim interes Polaków "tu i
teraz". Problem w tym, że lepsze samopoczucie teraz kupuje w dużym
stopniu kredytem i wyprzedażą majątku narodowego. A więc działa po
części przeciwko interesowi Polaków "tu i w przyszłośc

Data: 2010-09-24 16:52:41
Autor: boukun

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fa938222-2773-4f72-8c03-a61b54d7c44cr10g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

No popatrz, jak ładnie napisane. Jednak się czegoś nauczyłeś...

boukun

A Gomułka: Mamy czas, aby uniknąć katastrofy