A Good Day to Die Hard oraz Side Effects

Data: 2013-05-18 14:06:56
Autor: Habeck Colibretto
A Good Day to Die Hard oraz Side Effects
Dnia 15.05.2013, o godzinie 19.41.27, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

Po Szklanej pułapce spodziewałem się niewiele, ale z przykrością muszę stwierdzić, że jest gorzej niż źle.
Tak kretyńskiego scenariusza już dawno nie widziałem! Wszystko od pierwszej sceny do ostatniej jest tak głupie, że brak słów...
Przez sentyment do serii 3/10.

Tego nie widziałem.
Po Panaceum spodziewałem się za to sporo. Film oczywiście zupełnie z innej ligi, ale w sumie też słabo.

Słabo to może nie, ale zachwycająco nie jest. Poziom trzyma bo... musi. :)

Na początku nudny, na końcu niewiarygodny.

Jak to u Sodenbergha akcja powoli się rozwija. Niestety wszystko w tym
filmie jest inaczej niż się zapowiada. Wydawać by się mogło, że to
międzynarodowy spisek będzie, że ci źli są źli, a potem się okazuje, że to
pikuś był i wszystko odwrotnie. Niby twisty są dobre dla filmów, ale tutaj
fakt, że to lekki niesmak pozostawia. Po tym jak film jest prowadzony
chciałbym jakiejś większej analizy środowiska farmaceutycznego...

Da się obejrzeć ale już zachwycić nie.

To fakt.

Taki przeciętniak 6/10.

No tak. Ale porządny, sprawnie zrealizowany. Muzyka świetnie pasuje do
filmu - do słuchania oddzielnie raczej tylko dla tych co przepadają za
Thomasem Newmanem. Cliff Martinez pewnie czymś innym się zajmował. :)

Przypadkiem jeszcze machnąłem sobie 360 bo myślałem, że to może jakieś
studium psychologiczne, że może coś w deseń Side Effects będzie. Ale to
jest dopiero kawał kupy z gnojem. Nudny i o niczym. Dałem 3/10. W ogóle nie
warto do tego siadać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-05-18 14:45:44
Autor: Skylla
W dniu 2013-05-18 14:06, Habeck Colibretto pisze:
> [...]
> jest dopiero kawał kupy z gnojem. Nudny i o niczym. Dałem 3/10. W ogóle nie

W sumie zgoda, choć widzę, że byłem bardziej łaskawy i dałem 5/10, ale nie pamiętam już dlaczego aż tyle za tak słaby film... :-).
S.

Data: 2013-05-18 23:11:26
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 18.05.2013, o godzinie 14.45.44, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

> [...]
W sumie zgoda, choć widzę, że byłem bardziej łaskawy i dałem 5/10, ale nie pamiętam już dlaczego aż tyle za tak słaby film... :-).

Bo nic z niczym tak naprawdę się nie łączyło. A to 360 to sugeruje jakieś
splątanie. A to takie nudne pokazanie kilku wyszukanych na siłę powiązań
jakiś nieznanych sobie osób.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

A Good Day to Die Hard oraz Side Effects