A Gortat podobno dostal oferte

Data: 2009-07-01 00:39:39
Autor: sooobi
A Gortat podobno dostal oferte
Od Rakiet za 5baniek za sezon.

zrodlo slabe bo gazeta.pl :)

pzdr

Data: 2009-07-01 11:30:54
Autor: Hubertus Blues
A Gortat podobno dostal oferte
sooobi pisze:
Od Rakiet za 5baniek za sezon.

zrodlo slabe bo gazeta.pl :)

Rudy z Wujcem też (?) to wywęszyli.
Źródeł kilka podają;
  http://supergigant.blox.pl/2009/07/Facebookiem-do-Gortata.html

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."
mailto:hbedyk@poczta.onet.onet.pl (po co dwa razy onet?)

Data: 2009-07-01 13:42:07
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Od Rakiet za 5baniek za sezon.

Hmm, jesli to wieloletnia oferta, to robilby za nastepce Mutombo, czy
mozna to odebrac jako sygnal o koncu Yao (przynajmniej w Rockets)?

I jesli to sie potwierdzi, trudno bedzie o mniejsze zaskoczenie, ze
cyferkowcy z Rockets wykombinowali, iz warto siegnac po Marcina ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 04:49:16
Autor: sooobi
On 1 Lip, 13:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

I jesli to sie potwierdzi, trudno bedzie o mniejsze zaskoczenie, ze
cyferkowcy z Rockets wykombinowali, iz warto siegnac po Marcina ;-)

Ale nie szaleni matematycy jak berri tylko solidni analitycy. z tego
co mi wiadomo battier nie mial jakis matematycznych wzorow na to jak
przeszkadzac kobe, mial po prostu opisane z jakich miejsce kobe lubi
rzucac, i czy z danej pozycji lubi to robic po kozle, po zalsonie czy
po indwidualnej akcji, czy lepiej rzuca po kozle lewa reka czy prawa
itp. to akurat z cyferkowcami nie ma za duzo wspolnego...

pzdr

Data: 2009-07-01 14:04:06
Autor: wiLQ
> [...]

> cyferkowcy z Rockets wykombinowali, iz warto siegnac po Marcina ;-)

Ale nie szaleni matematycy jak berri tylko solidni analitycy.

Wybacz, ale wg WP48 Gortat rowniez wypada znakomicie.

[...]

Ma bardzo duzo wspolnego. Gromadzenie danych i ich przetwarzanie
bynajmniej nie jest domena romantykow czy ludzi nie do konca
przekonanych czy ta cala cyferkologia jest warta zamieszania.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 05:50:11
Autor: sooobi
On 1 Lip, 14:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ale nie szaleni matematycy jak berri tylko solidni analitycy.

Wybacz, ale wg WP48 Gortat rowniez wypada znakomicie.

wybaczam.

> [...]

bynajmniej nie jest domena romantykow czy ludzi nie do konca
przekonanych czy ta cala cyferkologia jest warta zamieszania.

cyferkologia to wp, pery i inne bajery.
To o czym pisalem wg mnie to zupelnie inna polka niz cyfrologia ktora
przewidujecie przyszlosc.

Mysle ze jesli pokazalabys romantykowi ze gracz X  w 75% swoich akcji
woli mijac w lewo to on to przyjmie i nie bedzie sie klocil ze on
widzial inaczej. Jesli ktos to po prostu obliczy i nie bedzie bez
potrzeby wsadzal tam kwantyli, kweren, calek czy macierzy to super,
bedzie to dla romantyka tak samo prosta statystyka jak ppg i watpie
zeby ja kwestionowal.

pzdr

Data: 2009-07-01 22:42:21
Autor: wiLQ
> [...]

> bynajmniej nie jest domena romantykow czy ludzi nie do konca
> przekonanych czy ta cala cyferkologia jest warta zamieszania.

I wlasnie pod te inne bajery kwalifikuje sie powyzsze ;-)

Mysle ze jesli pokazalabys romantykowi ze gracz X  w 75% swoich akcji
woli mijac w lewo to on to przyjmie i nie bedzie sie klocil ze on
widzial inaczej. Jesli ktos to po prostu obliczy

Nie to bym sie czepial, ale to tak jakby istotna cecha cyferkologii...

i nie bedzie bez
potrzeby wsadzal tam kwantyli, kweren, calek czy macierzy to super,

Hm, pytanie brzmi czy jedno moze istniec bez drugiego? Tzn czy w Rockets
sa lepki, ktore ogladaja wszystkie mecze i kazda akcje zapisuja w
odpowiednia kolumne czy moze raczej odbywa sie to przez jakies szacunki?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 00:54:48
Autor: sooobi
> [...]

sa lepki, ktore ogladaja wszystkie mecze i kazda akcje zapisuja w
odpowiednia kolumne czy moze raczej odbywa sie to przez jakies szacunki?

Jakie szacunki?
Ihmo siedza i ogladaja.

Data: 2009-07-01 14:09:52
Autor: s
[...]

Ja bym nie wybaczyl :D

[...]

Ano ma duzo.
Ja kojarze, ze robili jakiestam analizy dla JRicha, typu: w ktorym kierunku lubi mijac na kozle.
Znaczy, wchodzimy juz w procenty, ulamki i inne takie. Czysta matematyka, Panie :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-01 14:22:26
Autor: Tomasz Radko
s pisze:

[...]

Po prostu mieli do dyspozycji bogatsze dane wejściowe. WP48/WS i inne takie to wskaźniki z gatunku "liczenia na odwrocie koperty".

pzdr

TRad

Data: 2009-07-02 14:35:42
Autor: Washko
On 1 Lip, 09:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Od Rakiet za 5baniek za sezon.

zrodlo slabe bo gazeta.pl :)

pzdr

espn.com podaje, że Dallas przebiło ofertę i Marcin uzgodnił ustnie
pełne mid-level na 5 lat, co daje z 30 baniek :)
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4303432

Pozdrawiam,
Washko

Data: 2009-07-03 00:32:57
Autor: sooobi
Washko pisze:
[...]

No i super. Mi ten Houston sie nie podoba. Niewiadomo co z Yao, jak wroci to Marcin zostanie zakopany na koncu lawki. W Dallas ma klarowna sytuacje. Przychodzi jak backup dla Dampiera i dostaje 20minut na mecz. W przyszlym sezonu wchodzi do S5 a Damp w ostatnim roku kontraktu wspiera go z lawki. Potem jest juz tylko Gortatomania:)

Ps: Dallas maja tez niezlego Ryana Hollinsa. Poki co jest RFA, wiec pewnie przy podpisaniu Marcina go sobie odpuszcza.

pzdr

Data: 2009-07-03 09:28:23
Autor: Szczepan Radzki
sooobi pisze:
Washko pisze:
[...]

I niestety w tym Dallas walczy o wielkie nic.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-03 01:01:57
Autor: sooobi
> [...]
> wspiera go z lawki. Potem jest juz tylko Gortatomania:)

I niestety w tym Dallas walczy o wielkie nic.

Czyli Marcin ma tak:
a) podpisac kontrakt za kupe kasy
b) podpisac kontrakt w zespole walczacym o mistrza
c) podpisac kontrakt w klubie gdzie dostanie mase minut a najlepiej
bedzie starterem

Szczepan chyba za duzo oczekujesz.

pzdr

Data: 2009-07-03 10:14:20
Autor: Szczepan Radzki
sooobi pisze:
[...]

Nie imputuj, jedyne co napisałem to, że będzie grał o nic.
Wolałbym go walczącego o puchar, ale rozumiem, że 30 milionów i 20-25 minut na placu to wystarczająca nagroda.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-03 09:43:05
Autor: s
[...]

Pewnie o wiecej, mimo wszystko, niz z Houston.
Zwlaszcza, gdyby jednak przedluzyli Kidda.

Ale i Houston zdaja sie nie skladac broni.
Wymiana Artesta na Arize nie wydaje sie byc glupim pomyslem.
Ariza z Battierem to dosc ciasna obrona na skrzydlach :-)
Gorzej, ze to w zasadzie oni, Scola, moze jeszcze Brooks, jezeli sie rozwinie... i tyle...

Ale ten Morey faktycznie zdaje sie byc lebskim gosciem.

Data: 2009-07-03 01:02:42
Autor: sooobi
A Gortat podobno dostal oferte
Ariza z Battierem to dosc ciasna obrona na skrzydlach :-)

Z tym ze na tej samej pozycji...

Data: 2009-07-03 10:11:12
Autor: s
A Gortat podobno dostal oferte
Z tym ze na tej samej pozycji...

Sure, ale nie widze przeszkod, zeby grali razem.

Data: 2009-07-03 01:32:04
Autor: sooobi
On 3 Lip, 10:11, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Z tym ze na tej samej pozycji...

Sure, ale nie widze przeszkod, zeby grali razem.

Ale to chyba z Battierem na sg, albo w chwilach kiedy Scola odpoczywa.
Bo ja razem na skrzydlach ich nie widze. Nie w przypadku kiedy Adelman
na PF ma Scole i Landrego.

pzdr

Data: 2009-07-03 13:02:39
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Z tym ze na tej samej pozycji...

Sure, ale nie widze przeszkod, zeby grali razem.

Pewnie, TMac na wylocie, Battier starterem na SG, a Ariza na SF i znow
maja mocne defensywne kombo swingmanow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 13:30:57
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I niestety w tym Dallas walczy o wielkie nic.

IMHO gruba przesada. Przeciez mocnych contenderow jest co roku max pare
sztuk, i to ze spora rotacja, wiec to nijakie kryterium. Natomiast Mavs
regularnie awansuja do playoffow, wiec bedzie mial o co walczyc.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 19:48:12
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

I Mavs są wśród nich?

Natomiast Mavs
regularnie awansuja do playoffow, wiec bedzie mial o co walczyc.

Zakładasz sytuację, że Kidd zostaje, czy odchodzi? Bo bez niego może być różnie niestety. Choć kto to wie.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-03 20:42:51
Autor: Tomasz Radko
Szczepan Radzki pisze:
wiLQ pisze:
[...]

Oto co na ten temat sądzi Vegas:

      open current
      line line
CLE  9/2  3/1
LAL  3/1  3/1
ORL  5/1  5/1
BOS  6/1  6/1
SAS 10/1  7/1
DEN  8/1  8/1
DAL 12/1 12/1

Czyli Dallas jest contenderem trzeciej kolejności odśnieżania. I jakoś nie sądzę, aby przyjście Gortata miało to zmienić.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-04 00:48:43
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
wiLQ pisze:
[...]

I nie zanosi się na zmianę współczynników. No cóż, niech chłop gra (o ile w końcu trafi do tego Dallas) i się rozwija.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-03 23:55:45
Autor: wiLQ
A Gortat podobno dostal oferte

> sztuk, i to ze spora rotacja, wiec to nijakie kryterium. I Mavs są wśród nich?

W przyszlym sezonie raczej nie.

> Natomiast Mavs
> regularnie awansuja do playoffow, wiec bedzie mial o co walczyc.

Zakładasz sytuację, że Kidd zostaje, czy odchodzi?

Raczej zostanie. W koncu moga mu zaoferowac najwiecej i wg plotek
dokladnie to robia.

Bo bez niego może być różnie niestety. Choć kto to wie.

Hm, wydaje mi sie, ze nawet bez Kidda spokojnie powalczyliby o playoffy
(choc oczywiscie JHow musialby byc zdrowszy). Tym bardziej, ze maja pare
wygasajacych kontraktow, wiec znajac poczynania Cubana na pewno je
zamienia na rotacyjnego zawodnika lub kilku takowych.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-04 00:46:36
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

Gdyby, na pewno, zdrowszy... E, nie podoba mi się to. Inna sprawa, że zmieniła się sytuacja i być może Magic zmaczują.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-04 14:32:58
Autor: wiLQ
> [...]

> zamienia na rotacyjnego zawodnika lub kilku takowych.

Gdyby, na pewno, zdrowszy... E, nie podoba mi się to.

Chyba nie oczekujesz przepowiadania przyszlosci z cala pewnoscia? ;-P

Inna sprawa, że zmieniła się sytuacja i być może Magic zmaczują.

Dlaczego sie zmienila? Ot nowy kontrakt Turkoglu zastapil stary Vince'a.
Wydaje mi sie, ze pelnego MLE Magic nie zmatchuja.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 13:22:30
Autor: wiLQ
[...]

Hmm, a wlasciwie dlaczego Gortat nie mialby byc starterem od 1 dnia?
Albo chociaz klasyczny split minut? No i moze Dampier zostanie sprzedany
jako pseudowygasajacy kontrakt? Wtedy bylaby rewelacja dla Marcina.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 04:37:05
Autor: sooobi
On 3 Lip, 13:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> wspiera go z lawki. Potem jest juz tylko Gortatomania:)

Hmm, a wlasciwie dlaczego Gortat nie mialby byc starterem od 1 dnia?

Jak zapracuje to moze i moglby. Z tym ze Dampier poki co jeszcze coś
tam gra. A Marcin poki co pokazal ze jak najbardziej nalezy mu sie
miejsce w NBA, ihmo stawianie na niego juz teraz jako na startera w
druzynie ktora chce walczyc o najwyzsze laury wydaje mi sie troche
ryzykowne. Dlatego niech zaczyna mecz Dampier pogra 6-8 minut a potem
wejdzie Marcin razem z Terrym. W koncu ktos bedzie musial zbierac
cegły po tym oszołomie Terrym:P

Albo chociaz klasyczny split minut?

Dobrze niech Ci bedzie zamiast dostac 20minut, dostanie 24.
Zadowolony?

No i moze Dampier zostanie sprzedany
jako pseudowygasajacy kontrakt? Wtedy bylaby rewelacja dla Marcina.

Tez slyszalem ze jest taka opcja. Chociaz ja zostawilbym Dampiera.

pzdr

Data: 2009-07-03 15:17:41
Autor: wiLQ
> [...]

miejsce w NBA, ihmo stawianie na niego juz teraz jako na startera w
druzynie ktora chce walczyc o najwyzsze laury wydaje mi sie troche

Ale w przeciwienstwie do Dampiera Gortat ma upside. Damp jest kim jest,
a Gortat juz moze robic to co on [obrona, zbiorki, bloki], a do tego
jest szansa, ze ofensywnie sie rozkreci i wniesie cos wiecej niz wsady.

> Albo chociaz klasyczny split minut?

Dobrze niech Ci bedzie zamiast dostac 20minut, dostanie 24.
Zadowolony?

Pewnie, ze tak ;-)

> No i moze Dampier zostanie sprzedany
> jako pseudowygasajacy kontrakt? Wtedy bylaby rewelacja dla Marcina.

Tez slyszalem ze jest taka opcja. Chociaz ja zostawilbym Dampiera.

Wg mnie to przede wszystkim zalezy od oferty. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-03 06:38:34
Autor: sooobi
On 3 Lip, 15:17, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

a Gortat juz moze robic to co on [obrona, zbiorki, bloki], a do tego
jest szansa, ze ofensywnie sie rozkreci i wniesie cos wiecej niz wsady.

No ja nie jestem do konca przekonany ze juz umie robic to co Dampier,
dlatego napisalem zeby ten sezon zaczal jako zmiennik i jesli w
splicie udowodni ze jest lepszy to prosze jestem za tym zeby dostal
role startera nawet w trakcie tego sezonu a nie od nastepnego. Wg mnie
po prostu musi to pokazac bo te kilka-kilkanascie minut jego dobrej
gry to poki co dla mnie za malo.

pzdr

Data: 2009-07-03 23:27:59
Autor: wiLQ
> [...]

role startera nawet w trakcie tego sezonu a nie od nastepnego. Wg mnie
po prostu musi to pokazac bo te kilka-kilkanascie minut jego dobrej

Mavs sie chyba ze mna zgadzaja... ;-)

"The Mavericks are believed to be shopping center Erick Dampier, who has
just one year remaining on his contract.
Dallas is close to signing restricted free-agent Marcin Gortat, which
would allow them to trade Dampier without creating a hole in the paint."

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-04 00:07:40
Autor: sooobi
On 3 Lip, 23:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Dallas is close to signing restricted free-agent Marcin Gortat, which
would allow them to trade Dampier without creating a hole in the paint."

No to coz, pozostaje mi trzymac kciuki za Marcina:)

Data: 2009-07-03 13:20:03
Autor: wiLQ
Washko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

espn.com podaje, że Dallas przebiło ofertę i Marcin uzgodnił ustnie
pełne mid-level na 5 lat, co daje z 30 baniek :)

Jesli to pelne klasyczne MLE to nawet wiecej niz 30 :-)

Ale teraz pytanie brzmi: Magic zmatchuja czy nie ma na to szans?
Pewnie duzo zalezy od tego czy uda im sie sciagnac Sheeda / Bassa.

--
pzdr
wiLQ

A Gortat podobno dostal oferte