A Gortat podobno dostal oferte

Data: 2009-07-01 13:42:07
Autor: wiLQ
A Gortat podobno dostal oferte
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Od Rakiet za 5baniek za sezon.

Hmm, jesli to wieloletnia oferta, to robilby za nastepce Mutombo, czy
mozna to odebrac jako sygnal o koncu Yao (przynajmniej w Rockets)?

I jesli to sie potwierdzi, trudno bedzie o mniejsze zaskoczenie, ze
cyferkowcy z Rockets wykombinowali, iz warto siegnac po Marcina ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 04:49:16
Autor: sooobi
On 1 Lip, 13:42, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

I jesli to sie potwierdzi, trudno bedzie o mniejsze zaskoczenie, ze
cyferkowcy z Rockets wykombinowali, iz warto siegnac po Marcina ;-)

Ale nie szaleni matematycy jak berri tylko solidni analitycy. z tego
co mi wiadomo battier nie mial jakis matematycznych wzorow na to jak
przeszkadzac kobe, mial po prostu opisane z jakich miejsce kobe lubi
rzucac, i czy z danej pozycji lubi to robic po kozle, po zalsonie czy
po indwidualnej akcji, czy lepiej rzuca po kozle lewa reka czy prawa
itp. to akurat z cyferkowcami nie ma za duzo wspolnego...

pzdr

Data: 2009-07-01 14:04:06
Autor: wiLQ
> [...]

> cyferkowcy z Rockets wykombinowali, iz warto siegnac po Marcina ;-)

Ale nie szaleni matematycy jak berri tylko solidni analitycy.

Wybacz, ale wg WP48 Gortat rowniez wypada znakomicie.

[...]

Ma bardzo duzo wspolnego. Gromadzenie danych i ich przetwarzanie
bynajmniej nie jest domena romantykow czy ludzi nie do konca
przekonanych czy ta cala cyferkologia jest warta zamieszania.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 05:50:11
Autor: sooobi
On 1 Lip, 14:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ale nie szaleni matematycy jak berri tylko solidni analitycy.

Wybacz, ale wg WP48 Gortat rowniez wypada znakomicie.

wybaczam.

> [...]

bynajmniej nie jest domena romantykow czy ludzi nie do konca
przekonanych czy ta cala cyferkologia jest warta zamieszania.

cyferkologia to wp, pery i inne bajery.
To o czym pisalem wg mnie to zupelnie inna polka niz cyfrologia ktora
przewidujecie przyszlosc.

Mysle ze jesli pokazalabys romantykowi ze gracz X  w 75% swoich akcji
woli mijac w lewo to on to przyjmie i nie bedzie sie klocil ze on
widzial inaczej. Jesli ktos to po prostu obliczy i nie bedzie bez
potrzeby wsadzal tam kwantyli, kweren, calek czy macierzy to super,
bedzie to dla romantyka tak samo prosta statystyka jak ppg i watpie
zeby ja kwestionowal.

pzdr

Data: 2009-07-01 22:42:21
Autor: wiLQ
> [...]

> bynajmniej nie jest domena romantykow czy ludzi nie do konca
> przekonanych czy ta cala cyferkologia jest warta zamieszania.

I wlasnie pod te inne bajery kwalifikuje sie powyzsze ;-)

Mysle ze jesli pokazalabys romantykowi ze gracz X  w 75% swoich akcji
woli mijac w lewo to on to przyjmie i nie bedzie sie klocil ze on
widzial inaczej. Jesli ktos to po prostu obliczy

Nie to bym sie czepial, ale to tak jakby istotna cecha cyferkologii...

i nie bedzie bez
potrzeby wsadzal tam kwantyli, kweren, calek czy macierzy to super,

Hm, pytanie brzmi czy jedno moze istniec bez drugiego? Tzn czy w Rockets
sa lepki, ktore ogladaja wszystkie mecze i kazda akcje zapisuja w
odpowiednia kolumne czy moze raczej odbywa sie to przez jakies szacunki?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-02 00:54:48
Autor: sooobi
> [...]

sa lepki, ktore ogladaja wszystkie mecze i kazda akcje zapisuja w
odpowiednia kolumne czy moze raczej odbywa sie to przez jakies szacunki?

Jakie szacunki?
Ihmo siedza i ogladaja.

Data: 2009-07-01 14:09:52
Autor: s
[...]

Ja bym nie wybaczyl :D

[...]

Ano ma duzo.
Ja kojarze, ze robili jakiestam analizy dla JRicha, typu: w ktorym kierunku lubi mijac na kozle.
Znaczy, wchodzimy juz w procenty, ulamki i inne takie. Czysta matematyka, Panie :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-01 14:22:26
Autor: Tomasz Radko
s pisze:

[...]

Po prostu mieli do dyspozycji bogatsze dane wejściowe. WP48/WS i inne takie to wskaźniki z gatunku "liczenia na odwrocie koperty".

pzdr

TRad

A Gortat podobno dostal oferte