A Gregor Gysi w Bundestagu

Data: 2011-09-07 12:42:09
Autor: boukun
A Gregor Gysi w Bundestagu
Przed chwilą słyszałem wypowiedź Gregora Gysi, posła w Bundestagu, który podczas debaty nad konstytucyjnością wsparcia finansowego Grecji przytoczył słowa żydowskiego filantropa i finansisty Georga Sorosa, że tamten stwierdził, iż kapitalizm już nie ma szans na dalsze funkcjonowanie i wkrótce rónie równie potężnie jak socjalizm...

Hmmm, Żydzi szykują się powoli znowu na przejście na drugą stronę barykady...

boukun

Data: 2011-09-07 12:52:37
Autor: boukun
A Gregor Gysi w Bundestagu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j47i0q$h7h$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tu myślami byłem widocznie już o następnym słowie równie...

boukun