A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ

Data: 2011-06-06 09:52:41
Autor: cytryna
A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ
Ruszył do ataku Pipek z Cieszyna. Walnął z grubej rury: Rosjanie bardzo dobrze się zachowali w sprawie katastrofy smoleńskiej. Putin zrobił, co mógł.

- Bardzo się bałem, ze katastrofa pogorszy stosunki polsko-rosyjskie. Tak się nie stało. Uważam, że Rosjanie zachowali się dobrze w stosunku do Polski. I stosunki się poprawiły, a nie pogorszyły - mówi w wywiadzie dla "Wprost" prof. Richard Pipes, wybitny historyk Rosji i były doradca prezydenta USA Ronalda Reagana. Na sugestię, że w Polsce największa partia opozycyjna oskarża Rosjan o ukrywania prawdy o katastrofie odpowiada: "To jest nieprawda. Rosjanie się bardzo dobrze zachowali. Ja się krytycznie odnoszę do Rosji, ale w tym wypadku zachowali się bardzo dobrze. Putin zrobił, co mógł. Ludzie zginęli, nie można przywrócić im życia. Są w Polsce ludzie, którzy krytykują, cokolwiek Moskwa zrobi. To niesprawiedliwe".

I tu nas boli - rzecze prokurent przedsiębiorstwa Holocaust:

Pipes mówi również o reprywatyzacji mienia żydowskiego. Według historyka, Polska powinna oddać zagrabione przez nazistów i komunistów majątki. - Nie rozumiem, dlaczego nie zwrócono zagrabionego majątku. Ludzi wymordowali hitlerowcy, ich potomkom trzeba to oddać. To Polski nie zrujnuje. Polska jest już bogata - przekonuje.

Nic do dać nic ująć, wszystko idzie zgodnie z zapowiedzią Sułtanika.

Data: 2011-06-06 10:20:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:55fa.0000000a.4dec8749newsgate.onet.pl...
Ruszył do ataku Pipek z Cieszyna. Walnął z grubej rury: Rosjanie bardzo dobrze
się zachowali w sprawie katastrofy smoleńskiej. Putin zrobił, co mógł.

Czego się czepiasz Putina? Rozpylił mgłę, wypuścił hel z baloników i spokojnie czekał co zrobi prezycencki TU-154. I co zrobił TU-154? Zanurkował w tę mgłę, w ten hel! Na ślepo! Polak potrafi! Wierny elektorat czekał na katyńskim bruku na pojawienie się wielkiego patrioty walczącego o wolność Gruzji. Szkoda tylko tych 96 osób!

BomBel

Data: 2011-06-06 02:06:04
Autor: robertbig
A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ
On 6 Cze, 10:20, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:

. Szkoda tylko tych 96 osób!

BomBel

95-ciu. A i to za duzo.

Data: 2011-06-06 11:19:12
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-06 09:52, cytryna pisze:
[...]

stosunki się poprawiły, a nie pogorszyły - mówi w wywiadzie dla&quot;Wprost&quot; prof.
Richard Pipes, wybitny historyk Rosji i były doradca prezydenta USA Ronalda
Reagana.

Na sugestię, że w Polsce największa partia opozycyjna oskarża Rosjan o
ukrywania prawdy o katastrofie odpowiada:&quot;To jest nieprawda. Rosjanie się
[...]
zrobi. To niesprawiedliwe&quot;.

[...]

juĹź bogata - przekonuje.

Nic do dać nic ująć, wszystko idzie zgodnie z zapowiedzią Sułtanika.

Nazwisko tego "pipka".  Chciałbym wiedzieć ktĂłry to idiota twierdzi Ĺźe Polska po rozszabrowaniu majątku narodowego stała się bogatym krajem? Pipek nic mi nie mĂłwi, ani to Ĺźe jest z Cieszyna.

Data: 2011-06-06 10:15:18
Autor: Marek
On Jun 6, 11:19 am, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> już bogata - przekonuje.

> Nic do dać nic ująć, wszystko idzie zgodnie z zapowiedzią Sułtanika.

Nazwisko tego "pipka".  Chciałbym wiedzieć który to idiota twierdzi że
Polska po rozszabrowaniu majątku narodowego stała się bogatym krajem?
Pipek nic mi nie mówi, ani to że jest z Cieszyna.

Nie bede sie nad toba znecal ty glupku, tutaj masz , co chciales:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Richard_Pipes

Data: 2011-06-06 21:14:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-06 19:15, Marek pisze:

[...]

Jeżeli myślisz że za podaną w ten sposób informację ci podziękuję to się grubo mylisz, e-zop.

Data: 2011-06-10 15:15:53
Autor: Marek
On 6 Cze, 21:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie bede sie nad toba znecal ty glupku, tutaj masz , co chciales:

>http://pl.wikipedia.org/wiki/Richard_Pipes

Jeżeli myślisz że za podaną w ten sposób informację ci podziękuję to się
grubo mylisz, e-zop.

H**j ci w gebe...

Data: 2011-06-13 21:20:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-11 00:15, Marek pisze:

Jeżeli myślisz że za podaną w ten sposób informację ci podziękuję to się
grubo mylisz, e-zop.

H**j ci w gebe...

Pomarzyć zawsze możesz, zboku.

A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ