A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ

Data: 2011-06-06 11:19:12
Autor: jadrys
A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ
W dniu 2011-06-06 09:52, cytryna pisze:
Ruszył do ataku Pipek z Cieszyna. Walnął z grubej rury: Rosjanie bardzo dobrze
się zachowali w sprawie katastrofy smoleńskiej. Putin zrobił, co mógł.

- Bardzo się bałem, ze katastrofa pogorszy stosunki polsko-rosyjskie. Tak się
nie stało. Uważam, że Rosjanie zachowali się dobrze w stosunku do Polski. I
stosunki się poprawiły, a nie pogorszyły - mówi w wywiadzie dla"Wprost" prof.
Richard Pipes, wybitny historyk Rosji i były doradca prezydenta USA Ronalda
Reagana.

Na sugestię, że w Polsce największa partia opozycyjna oskarża Rosjan o
ukrywania prawdy o katastrofie odpowiada:"To jest nieprawda. Rosjanie siÄ™
bardzo dobrze zachowali. Ja siÄ™ krytycznie odnoszÄ™ do Rosji, ale w tym wypadku
zachowali się bardzo dobrze. Putin zrobił, co mógł. Ludzie zginęli, nie można
przywrócić im życia. Są w Polsce ludzie, którzy krytykują, cokolwiek Moskwa
zrobi. To niesprawiedliwe".

I tu nas boli - rzecze prokurent przedsiębiorstwa Holocaust:

Pipes mówi również o reprywatyzacji mienia żydowskiego. Według historyka,
Polska powinna oddać zagrabione przez nazistów i komunistów majątki. - Nie
rozumiem, dlaczego nie zwrócono zagrabionego majątku. Ludzi wymordowali
hitlerowcy, ich potomkom trzeba to oddać. To Polski nie zrujnuje. Polska jest
już bogata - przekonuje.

Nic do dać nic ująć, wszystko idzie zgodnie z zapowiedzią Sułtanika.

Nazwisko tego "pipka".  ChciaÅ‚bym wiedzieć który to idiota twierdzi że Polska po rozszabrowaniu majÄ…tku narodowego staÅ‚a siÄ™ bogatym krajem? Pipek nic mi nie mówi, ani to że jest z Cieszyna.

Data: 2011-06-06 10:15:18
Autor: Marek
A JEDNAK BÊDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZI¡
On Jun 6, 11:19 am, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> przywróciæ im ¿ycia. S± w Polsce ludzie, którzy krytykuj±, cokolwiek Moskwa
> zrobi. To niesprawiedliwe".

> I tu nas boli - rzecze prokurent przedsiêbiorstwa Holocaust:

> Pipes mówi równie¿ o reprywatyzacji mienia ¿ydowskiego. Wed³ug historyka,
> Polska powinna oddaæ zagrabione przez nazistów i komunistów maj±tki. - Nie
> rozumiem, dlaczego nie zwrócono zagrabionego maj±tku. Ludzi wymordowali
> hitlerowcy, ich potomkom trzeba to oddaæ. To Polski nie zrujnuje. Polska jest
> ju¿ bogata - przekonuje.

> Nic do daæ nic uj±æ, wszystko idzie zgodnie z zapowiedzi± Su³tanika.

Nazwisko tego "pipka".  Chcia³bym wiedzieæ który to idiota twierdzi ¿e
Polska po rozszabrowaniu maj±tku narodowego sta³a siê bogatym krajem?
Pipek nic mi nie mówi, ani to ¿e jest z Cieszyna.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Nie bede sie nad toba znecal ty glupku, tutaj masz , co chciales:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Richard_Pipes

Data: 2011-06-06 21:14:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-06 19:15, Marek pisze:

Nazwisko tego "pipka".  ChciaÅ‚bym wiedzieć który to idiota twierdzi że
Polska po rozszabrowaniu majątku narodowego stała się bogatym krajem?
Pipek nic mi nie mówi, ani to że jest z Cieszyna.

Nie bede sie nad toba znecal ty glupku, tutaj masz , co chciales:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Richard_Pipes

Jeżeli myślisz że za podaną w ten sposób informację ci podziękuję to się grubo mylisz, e-zop.

Data: 2011-06-10 15:15:53
Autor: Marek
On 6 Cze, 21:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Nie bede sie nad toba znecal ty glupku, tutaj masz , co chciales:

>http://pl.wikipedia.org/wiki/Richard_Pipes

Je¿eli my¶lisz ¿e za podan± w ten sposób informacjê ci podziêkujê to siê
grubo mylisz, e-zop.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

H**j ci w gebe...

Data: 2011-06-13 21:20:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-11 00:15, Marek pisze:

Jeżeli myślisz że za podaną w ten sposób informację ci podziękuję to się
grubo mylisz, e-zop.

H**j ci w gebe...

Pomarzyć zawsze możesz, zboku.

A JEDNAK BĘDZIEMY UPOKARZANI ZGODNIE Z ZAPOWIEDZIĄ