A "Krolewiec" tzw miasto Wschodniej Prusji oznacza Brytyjskie barbarzystwo przeciw Polsce .

Data: 2010-04-26 07:18:36
Autor: Me
A "Krolewiec" tzw miasto Wschodniej Prusji oznacza Brytyjskie barbarzystwo przeciw Polsce .

      "Krolewiec" tzw miasto Wschodniej Prusji oznacza Brytyjskie
barbarzystwo przeciw Polsce .

Zostal zrownany z ziemia podczas DWS, prawdopodobnie kiedy podpalono
tez Jedwable.
"Krolem" Krolewca wtedy byl Biochemian Specter, czlowik ktory jest
najlemnikiem
miedzynarodowym i nie posiada narodowej tozsamosci; powtarza wzor
zachowania.

On doradzil dowodcy sil USA w Europie jak nie pomoc Polsce. Powstanie
Polski podczas DWS bylo oponowane przez Churchila.

Krolewiec byl stolica kul;turalna Polski 4 wieki temu i doniesienia sa
ze East prusia polaczyla sie z Polska przeciw Tutonic Knight, tym
samym ktorzy przegrali pod Grunwaldem i zostali sfiltrowani.

W Trenton NJ na zaprozenie axis Specter -Obam _ Q Elisabeth and H.
Cliinton, bez udzialu Kongresu,
wyladowaby formacje ktore zawieraja pozostalosci Teutonow; slowo jest
ze oni kopia tych ktorzy mieszlkaja w USA i ze zostali wyprodukowani
prze zBushland ( to prawdopodobne) i ze weszli aby zabic tyuch innych
Teutonow w USA. Wile przygotowan w tym kierunkun zoptalo rozbrojonych
ale problem nie zniknal. Natepnym "bezpanstwowcem in own mind" w USA
jest Bushland jako gropa-' jest kompletnie skryminalizowana.

Po 15 latach studiowania gdzie jest problem jestem pewna ze Bristish
Expeditiary Formation
( Brytyjski Wermacht klamiacy caly swiat ze nie przyloczyl sie do DWS)
przygotowal i
zniszczyl ok 350 zydow w tej stodole w Jedwable ( wiecej osoib nie
tylko nie zmiscilo sie
do stodolu - nei istnialo - ale teczki zalozone aby scoiagac majatek
przez nie).
Te informacje sa poptwierdzone.

Brytyjczycy tez maja najwiecej do powiedzenia o Katyniu we
wczesniejszych opracowaniach; nie jest oczywiste dla nas, ze oni tan
sa. Ameruykanie boja sie Brytyjsciego Wrmnachtu wtedy.

Churchil ma obywatelstwo Amerykans=kie ale chowa je do poznyvch lat 70-
tych; zlamainie stosunkow dyplomatuycznych przez Polske z USA, jest za
sprawa takich wlasnie manipulacji. Nigdy slowo Polska nie pojawia sie
w "Our finerst Hour" autorstwa Churchila; a zadnego powstania tez nie
bylo.

Powstanie bylo ale troche znilksztalcen istnieje - Kanaly wlasciwie
byly na Alexander Placen w NBerline. ale later 1945. Ci ktorzyb
przetrwali poza mna musze gdzie mieszckac. Specter jest za ta
maniulacja.

Bohemian Specter na Ktrolewcu to Boy Zelensky albo Zelenski, a podczas
powstania "Lensky".

Ten manipulator wciaz szantazuje swiat dyplomatyczny i powoduje szkode
mnie i moim dzieciom
( wcaiz jestesmy zakladnkami, kiedy on robi inpekcje zmilitaryzowanych
wagonow pociagow i wybranych
autobusow w Trenton NJ, na wypadek gdy ktos go wysadzi teraz z jego
"Krolewca" ( Koeningsburg, Kaliningrad, krociutko Batisk - aby
podmanipulawac troszeczka; i jakiekolwiek wariacje on powplatal do
papierow, ktorych oryginaly zostaly spalone kompletnie w czasie
wojny). On jest tez cadzik dla polskich Hasydow. Biohemian w
Czechach,  'Mink'  w Chinach itd.

Tyle Polskiej krwi nie stanowilo "insurance". A obecnie najwiecej
Goebelsowki Polacy doswiadczaja
od Brytyjczkow, i nie jest jasne jak to sie dzieje. A Specter  i Q
Elizabeth wciaz in South Park dzisiaj.

( maszeruja ulicami Trenton, usilujac mnie porwac)

Data: 2010-04-26 17:38:44
Autor: jerzyn
A "Krolewiec" tzw miasto Wschodniej Prusji oznacza Brytyjskie barbarzystwo przeciw Polsce .
Co to za bełkot ??

Uzytkownik "Me" <agnescherry@gmail.com> napisal w wiadomosci

Data: 2010-04-26 17:45:08
Autor: konserwator
A "Krolewiec" tzw miasto Wschodniej Prusji oznacza Brytyjskie barbarzystwo przeciw Polsce .

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hr4c2k$ktd$1news.onet.pl...
Co to za bełkot ??

ktos z PO chcial odwrocic uwage od wiadomych spraw.
ale dopiero raczkuje na psp... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-26 21:29:22
Autor: sofu
> [...]

> On doradzil dowodcy sil USA w Europie jak nie pomoc Polsce. Powstanie
> Polski podczas DWS bylo oponowane przez Churchila.

Po kleju mu tak sie jebie...
Silny widac jakis, do buciorów klejenia!

A "Krolewiec" tzw miasto Wschodniej Prusji oznacza Brytyjskie barbarzystwo przeciw Polsce .