A Leppera uziemić to było dobrze, zmienić konstytucję?

Data: 2017-07-22 16:13:00
Autor: boukun
A Leppera uziemić to było dobrze, zmienić konstytucję?
Ludwik Dorn w Magazynie TVN24 wyjaśnia, jaki jest - jego zdaniem - prawdziwy powód przyjęcia reformy sądownictwa, w tym ustawy o Sądzie Najwyższym. I przypomina uchwaloną w 2009 r. nowelizację Konstytucji, która wprowadziła zapis, że skazanie prawomocnym wyrokiem na karę pozbawienia wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego skutkuje utratą biernego prawa wyborczego do Sejmu i Senatu.

"Pojawiła się zatem możliwość wpływu za pomocą sądów na personalny skład obu izb parlamentu, a szerzej rzecz ujmując wpływania za pomocą prokuratury i sądów na polityczne stanowiska i działania parlamentarnej i pozaparlamentarnej opozycji. Cała pisowska operacja wymierzona jest w opozycję polityczną i prawa polityczne obywateli, a nie prawa człowieka." - pisze Dorn.

https://wiadomosci.wp.pl/duda-zdradzil-oboz-wladzy-godna-kanalii-politycznej-nielojalnosc-6146908731045505a

Dla Leppera, żeby niezależną partię Samoobrona uziemić i wyrugować z okrągłostołowego sejmu, to zmieniliście bydlaki z POPiSu specjalnie konstytucję. Wtedy to było dobrze, a teraz źle?

boukun

Data: 2017-07-22 16:27:30
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-22 o 16:13, boukun pisze:

[...]

I wtedy, i teraz, zdecydowanie źle, ale jest różnica,
kiedy zmienia się konstytucję z poszanowaniem prawa,
a kiedy z pogwałceniem prawa - nieprawdaż ?

-- -
pulsar

Data: 2017-07-22 08:19:28
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik pulsar napisał:

a kiedy z pogwałceniem prawa - nieprawdaż ?

06.2015 zajrzałem do twojej aktywności i nic tam niepokojącego nie widziałem.

Peło wtedy wybierała sędziów niezgodnie z konstytucją.

Ale tera!!! Koniec świata, łarmagedon.

Data: 2017-07-22 17:35:27
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-22 o 17:19, Bytomir Kwasigroch pisze:
użytkownik pulsar napisał:

a kiedy z pogwałceniem prawa - nieprawdaż ?

06.2015 zajrzałem do twojej aktywności i nic tam niepokojącego nie widziałem.

Jasne, nikomu nie ubliżałem, nie wydurniałem się publicznie...
nie po to tutaj pisałem, nie po to...

Peło wtedy wybierała sędziów niezgodnie z konstytucją.

Zawsze się kłócili z PIS, wzajemnie podgryzali (ale tylko po kostki!)
ale to jedna banda, ten POPiS ! Rżną głupa z kogo się da...

Ale tera!!! Koniec świata, łarmagedon.

Pożyjemy, zobaczymy ! W każdym razie zawsze uważałem
i uważam nadal, że z konstytucją jak z kobietą... za
zgodą owszem, ale bez zgody to gwałt... a gwałcicieli
się ściga i pudłuje...

-- -
pulsar

Data: 2017-07-22 17:47:33
Autor: boukun
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W ostatnim klipie z Michalkiewiczem, który Kwasigroch zamieścił na grupie, Michalkiewicz przypomina, że cokolwiek PO czy PiS uchwaliło, nie było to uchylone przez rzekomych "przeciwników" po ich dojściu do władzy (nie licząc podwyższenia wieku emerytalnego). Tak było z CBA i tak będzie  z ustawą o sądzie najwyższym. Pożyjemy, zobaczymy...

boukun

Data: 2017-07-22 18:07:09
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-22 o 17:47, boukun pisze:

[...]

No OK, to żyjmy... może dożyjemy... że ktoś trzeci
zrobi porządek z gwałcicielami sejmowymi, rządowymi
kłamcami, złodziejami...
Dzisiejsza Polska to jak dziecko z zespołem downa,
kochać trzeba, ale na cuda nie ma co liczyć...

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 12:04:21
Autor: LeoTar Gnostyk
pulsar pisze:
[...]

Gówno wiesz o Downie. Jego "niepełnosprawność" to efekt zniewolenia
przez matkę-prostytutkę nienawidzącą rodzaju męskiego i trzymającą syna
jako zakładnika w walce z jego ojcem. I jest taka mamuśka-pedofilka
chroniona i wspierana przez zboczone, matriarchalne prawo. Coś o tym wiem...

-- - pulsar

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:Sunrise Services;R&D, analyst/therapist
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-00;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
title:Founder/Owner
tel;work:+48797692475
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48728919244
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Data: 2017-07-23 12:19:23
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-23 o 12:04, LeoTar Gnostyk pisze:

[...]

Może i wiesz, nie przeczę, ale nic nie rozumiesz;
a ja choć może nie wiem, ale rozumiem... i niech
tak zostanie !

-- -
pulsar

Data: 2017-07-23 14:27:40
Autor: LeoTar Gnostyk
pulsar pisze:
[...]

Dziwne. Zawsze mnie uczono, że żeby coś zrozumieć najpierw trzeba mieć
wiedzę. A tutaj pojawiło się jakieś genialne dziwadło, które zaprzecza
prawom logiki.

Data: 2017-07-23 15:23:20
Autor: pulsar
A Leppera uziemić to było dobrze, zmieni ć konstytucję?
W dniu 2017-07-23 o 14:27, LeoTar Gnostyk pisze:

Gówno wiesz o Downie. /.../
Coś o tym wiem...

[...]

Zawsze mogłeś się sam douczyć, jak miałeś
kiepskich nauczycieli... poczytaj np to:

http://demotywatory.pl/3259219/WIEDZIEC%C2%A0nie%C2%A0znaczy%C2%A0ROZUMIEC

a logika nie ma tu nic do rzeczy... włącz myślenie.

-- -
pulsar

Data: 2017-07-22 16:43:45
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wiesz chociaż, jak powstała i w jakich okolicznościach nic nie warta stolzmanowa konstytucja?
Co to za konstytucja, jak zwykły obywatel nie ma prawa na indywidualną skargę do Trybunału Konstytucyjnego, bez przymusu adwokackiego?
Tyłek sobie podetrzyj...
Czas na polską, konstytucję!

boukun

Data: 2017-07-22 16:00:47
Autor: Budzik
A Leppera uziemić to było dobrze, zmienić konstytucję?
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Co to za konstytucja, jak zwykły obywatel nie ma prawa na indywidualną skargę do Trybunału Konstytucyjnego, bez przymusu adwokackiego?

I co? To sie udało zmienic? No to brawo!

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-07-22 18:09:33
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-22 o 18:00, Budzik pisze:

Co to za konstytucja, jak zwykły obywatel nie ma prawa na indywidualną
skargę do Trybunału Konstytucyjnego, bez przymusu adwokackiego?

I co? To sie udało zmienic? No to brawo!
Ha ha ha... zmienili, wreszcie...!
-- -
pulsar

Data: 2017-07-22 19:24:42
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Co to za konstytucja, jak zwykły obywatel nie ma prawa na indywidualną
skargę do Trybunału Konstytucyjnego, bez przymusu adwokackiego?

I co? To sie udało zmienic? No to brawo!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pierwszą, stolzmanową konstytucję uchwalali Żydzi na kolanie, a motłoch tylko przyklepał, nie wiedząc co.

Do jej zmiany teraz potrzeba 3/4 parlamentu... i to czysto polskiego parlamentu, a na to się w tym stuleciu nie zanosi :)

boukun

Data: 2017-07-22 17:03:52
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-22 o 16:43, boukun pisze:

[...]

No, wiem, w 1997r miałem prawie 50 lat ! Jest 'dziurawa'
jak ser szwajcarski, ale nasza, MOJA i TWOJA, i niech ją
zmieniają, naprawiają, ale NIE GWAŁCĄ ! Rozumiesz ?

-- -
pulsar

Data: 2017-07-22 17:43:17
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie moja, żydoubecka i należy ją gwałcić i zmienić, na polską!

boukun

Data: 2017-07-23 08:19:48
Autor: japanizer
On Sunday, July 23, 2017 at 12:43:20 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie moja, żydoubecka i należy ją gwałcić i zmienić, na polską!

52,71% Polaków to żydoubecy... no to pojechałeś po bandzie, PiSiorku o rozumku wielkości pestki od dyni!

Data: 2017-07-23 17:41:25
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wystarczy 100 tysięcy...

https://youtu.be/jM0oc030yng

boukun

Data: 2017-07-23 09:54:14
Autor: japanizer
On Monday, July 24, 2017 at 12:43:14 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Każdemu z 52,71% Polaków głosujących za przyjęciem konstytucji dano po 100 tysięcy? Jebnij się w ten kaczy łeb!

Data: 2017-07-23 19:02:46
Autor: boukun
> [...]

Każdemu z 52,71% Polaków głosujących za przyjęciem konstytucji dano po 100 tysięcy? Jebnij się w ten kaczy łeb!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ogólnie, jest może z 2% ludzi samodzielnie myślących, reszta to tępe ludziska...
Nikt świadomie nie głosował za przyjęciem stolzmanowej konstytucji, po prostu przyklepali w czambuł co im media kazały, tak jak przystąpienie do Unii...

boukun

Data: 2017-07-23 10:10:25
Autor: japanizer
On Monday, July 24, 2017 at 2:02:49 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

Nikt świadomie nie głosował za przyjęciem stolzmanowej konstytucji, po prostu przyklepali w czambuł co im media kazały, tak jak przystąpienie do Unii...

Tak, tak, a wszystkie wybory, w których brał udział PiS, były sfałszowane, oprócz tych ostatnich.

Data: 2017-07-23 19:15:51
Autor: boukun
> [...]

Unii...

Tak, tak, a wszystkie wybory, w których brał udział PiS, były sfałszowane, oprócz tych ostatnich.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Głupota niektorych nie zna granic!1h temu

Już PIS raz odchodził. 8 lat rządów PO skutecznie PIS wygrzebalo z tego śmietnika. Jakoś o tym zapominacie.

Data: 2017-07-23 17:43:10
Autor: boukun

Data: 2017-07-23 05:40:47
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik pulsar napisał:

> Nie moja, żydoubecka i należy ją gwałcić i zmienić, na polską!
> boukun

No comment ! :-(

https://youtu.be/PE3s8AfCVcs
Stanisław Michalkiewicz o wojnie pod Sejmem, prezydencie, zmianach w sądach i zachowaniu opozycji! Wystarczy 2-5% zadaniowanych sędziów żeby robić szwindle na 20mld w PL
i w razie wpadki SN ich ochroni.

przeca ich werbowali po 89r. Jaruzel z Kiszczakiem głupi nie byli.

Operacja ,,Temida"

Relacja porucznika T. ujawnia nieznane do tej pory szczegóły operacji służb specjalnych, która może mieć związek z operacją ,,Temida" prowadzona przez UOP. Jej istnienie ujawnił podczas swego procesu biznesmen Krzysztof Porowski, oskarżony o korumpowanie wysokich rangą urzędników państwowych oraz sędziów. Krzysztof Porowski w 2000 roku został aresztowany. W areszcie siedział ponad dwa lata. Kilka miesięcy temu został uniewinniony, a działania UOP i prokuratury sędzia w uzasadnieniu wyroku nazwała ,,wielkim skandalem". To właśnie Porowski podczas procesu ujawnił niewygodne dla prokuratury i służb specjalnych fakty oraz dokumenty Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. Po raz pierwszy nazwa operacji ,,Temida" pojawiła się w czasie zeznań składanych w prokuraturze w Gdańsku przez byłych funkcjonariuszy delegatury UOP w Katowicach Tomasza Z. i Jarosława W. Obaj mówili o tym, że służby specjalne przy okazji rozpracowania powiązań biznesmena, inwigilowały sędziów i prokuratorów. Sprawę umorzono. Jednak W. i Z. swoje zeznania z Gdańska powtórzyli w czasie procesu biznesmena przed krakowskim sądem. - Oskarżenie Porowskiego było oparte na zeznaniach dwóch współpracowników służb specjalnych - mówił W.

Haki na prawników

Werbowanie sędziów i prokuratorów przez służby specjalne jest przestępstwem. Jednak w czasie przesłuchań funkcjonariuszy UOP, którzy byli zaangażowani w akcję przeciwko Porowskiemu, padało dużo nazwisk sędziów. Najczęściej w kontekście ewentualnej współpracy ze służbami specjalnymi. Jednak ,,Temida" tylko częściowo obejmowała interesy Porowskiego, który miał posłużyć do ,,wejścia" służb specjalnych w środowisko polityków, sędziów, prokuratorów i adwokatów. Biznesmen nie ukrywał nigdy swojej znajomości z byłym wiceprezesem Sądu Okręgowego w Katowicach Andrzejem Hurasem, czy dobrych kontaktów wśród polityków lewicy i prawicy. Niewykluczone, że UOP przy okazji czynności operacyjnych przeciwko Porowskiemu ich śledził i podsłuchiwał.

Czy doszło do werbunku przez UOP sędziów?

Tego nie wiadomo. Sędziego Hurasa, który jest oskarżony o
przyjęcie łapówki od biznesmena, próbowano zwerbować przed zatrzymaniem Porowskiego. - Nic z tego nie wyszło - twierdził w sądzie oficer UOP. Żaden z sędziów, którego nazwisko pojawiło się w czasie przesłuchania Szekiela, nie chciał rozmawiać na ten temat. - Z zeznań funkcjonariuszy oraz tajnych materiałów śledztwa
przeciwko Porowskiemu wynikało, że przy okazji jego rozpracowywania, służby specjalne zbierały także materiały obciążające w latach 90. Porozumienie Centrum i braci Kaczyńskich. Z moich informacji wynika, że UOP inwigilował Lecha Kaczyńskiego nawet wtedy, kiedy był ministrem sprawiedliwości w rządzie Jerzego Buzka- mówił mecenas Leszek Piotrowski, adwokat sędziego Hurasa.
https://wzzw.wordpress.com/2009/07/05/znikajace-teczki-agentow/

A Leppera uziemić to było dobrze, zmienić konstytucję?