A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.

Data: 2017-12-08 13:14:02
Autor: stevep
A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.
# Maj 2015 roku. Oficer Centralnego Biura Śledczego zapisze w protokole  przesłuchania Łukasza N., kelnera z restauracji Sowa i Przyjaciele: ,,Ile  rozmów/spotkań w składzie Jagiełło, Morawiecki, Matuszewska zostało  nagranych? Dwa lub trzy. Były też spotkania tych osób, na których na  przykład nie było jednego z tych uczestników".

Mimo że Morawiecki został nagrany więcej niż raz, to w aktach śledztwa  podsłuchowego odnajdujemy tylko jeden stenogram z jego udziałem. Rozmowa,  z której go sporządzono, odbywa się w kwietniu 2013 roku. Oprócz  przyszłego wicepremiera biorą w niej udział szef PKO BP Zbigniew Jagiełło,  Krzysztof Kilian, który za czasów Platformy stał na czele spółki PGE, oraz  jego zastępczyni Bogusława Matuszewska. #
Więcej na stronie:
http://tiny.pl/glsh4

--
stevep

Data: 2017-12-08 04:53:59
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:

Mimo że Morawiecki został nagrany więcej niż raz, to w aktach śledztwa  podsłuchowego odnajdujemy tylko jeden stenogram z jego udziałem.. Rozmowa,  z której go sporządzono, odbywa się w kwietniu 2013 roku.

Skoro był doradcą Denata Luska, a teraz jest u pisiorstwa, żadnej
stronie nie jest na rękę wyciąganie brudów.

Jak widzisz, kij ma 2 końce. Równie dobrze można zadać pytanie, czemu peło nie wyciągnęła czegoś na Morawieckiego.  Albo czemu
niusłik nadaje dopiero teraz, skoro taśmy były z 2013r i były
dostępne w 2014r. Toż to za peło było? Czemu więc peło i niusłiki żądają teraz nagrań na przeciwnika,
skoro mieli je w 2014 r tyle że wtedy Morawiecki przeciwnikiem nie był.

Jak widzisz, drętwica w tym niusłiku.

Data: 2017-12-08 04:57:54
Autor: japanizer
On Friday, December 8, 2017 at 9:54:01 PM UTC+9, Irytujacy Irygator vel Karbonylek wrote:
użytkownik stevep napisał:

> [...]

skoro mieli je w 2014 r tyle że wtedy Morawiecki przeciwnikiem nie był.

  Wicepremier Mateusz Morawiecki komplementuje ekipę Donalda Tuska, chwali   Angelę Merkel i krytykuje młode pokolenie. Oto zapis jego rozmowy nagranej w   restauracji Sowa i Przyjaciele.

Hue hue, nie ma to jak być wiernym swoim poglądom.

Data: 2017-12-08 16:43:06
Autor: Totalna Opozycja
A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.
Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik stevep napisał:

[...]

Sądzisz gamoniu, że kiedy napiszesz "Denata Luska" to wzmocnisz siłe swoich
argumentów?

Może nie wiesz, ale nagrania nie były wykonane w tej restauracji. Tak się
składa, że znam zięcia "zleceniodawcy" ;-)))

CL

Data: 2017-12-08 09:05:39
Autor: jacekbialy80
A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.
Guzik znasz - podsłuchy były na zlecenie cia (jak na całym świecie zresztą - nie czytałeś wikileaks?).

Data: 2017-12-08 09:37:05
Autor: japanizer
On Saturday, December 9, 2017 at 2:05:40 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Guzik znasz - podsłuchy były na zlecenie cia (jak na całym świecie zresztą - nie czytałeś wikileaks?).

Ale podasz link na Wikileaks do zlecenia CIA na podsuchy w Sowie? Czy jak zwykle farmazony prawisz?

Data: 2017-12-08 10:02:27
Autor: jacekbialy80
A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.
Oczywiście że farmazony... (cia ci poda swoje zlecenia na www :))))

Data: 2017-12-08 11:02:51
Autor: japanizer
On Saturday, December 9, 2017 at 3:02:28 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Oczywiście że farmazony... (cia ci poda swoje zlecenia na www :))))

Zdanie zmieniasz szybciej niż Morawiecki poglądy. Raz jest na wikileaks, raz nie ma.

Data: 2017-12-09 01:08:56
Autor: jacekbialy80
A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.
Wikileaks podałem za przykład możliwości usa-wywiadu i nic więcej. Do żadnych linków cię nie odsyłałem i nie licz na to. Robaczku - chciałem cię tylko uświadomić, że nie leżymy już w sowieckiej strefie wpływów.

Pozdro!

Data: 2017-12-09 09:08:54
Autor: stevep
W dniu 2017-12-08 o 18:05, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Guzik znasz - podsłuchy były na zlecenie cia (jak na całym świecie zresztą - nie czytałeś wikileaks?).

Tej z Nowogrodzkiej?

--
stevep

Data: 2017-12-09 09:08:19
Autor: stevep
użytkownik stevep napisał:

[...]

Kompleksy, kompleksy, kompleksy i zadrość bezwartościowa.

--
stevep

Data: 2017-12-09 09:06:31
Autor: stevep
W dniu 2017-12-08 o 13:53, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
użytkownik stevep napisał:

[...]

Pewnie dlatego został podsłuchany, że nie był jeszcze zwolennikiem PiS-u.

--
stevep

A Mateusz w w Sowie i Przyjaciele.