A Pawelek znowu swoje

Data: 2009-08-01 19:30:40
Autor: Mark
A Pawelek znowu swoje
No ten facet kiedys mnie o zawal przyprawi.
I to, ze bramka nie uznana slusznie, w niczym go nie usprawiedliwia bo po
prostu do takiej sytuacji doprowadzic nie powinien  i juz.
Sam sobie problem sprokurowal.

--
Mark

Data: 2009-08-07 22:11:26
Autor: AJK
A Pawelek znowu swoje
01-08-2009  o godz. 19:30 Mark napisał:

No ten facet kiedys mnie o zawal przyprawi.

Mark, żyjesz? :-))

--
AJK (leżąc i kwicząc tydzień później)

Data: 2009-08-07 22:30:09
Autor: Mark
A Pawelek znowu swoje
Dnia Fri, 7 Aug 2009 22:11:26 +0200, AJK napisał(a):

Mark, żyjesz? :-))

Zbieram sie z podlogi, bo normalnie na tylek klaplem po cudownej interwencji
naszego bramkarza

--
Mark

Data: 2009-08-08 10:34:20
Autor: castrol
A Pawelek znowu swoje
Mark pisze:

Zbieram sie z podlogi, bo normalnie na tylek klaplem po cudownej interwencji
naszego bramkarza

  Eeetam, lepiej sobie popatrzec na wyczyny Cabaja w meczu z Lechia :D Idiotyczny faul w polu karnym, i kiks przy 6 bramce duzo lepszy niz to co zrobil Pawelek :D

Jacek Kustra

Data: 2009-08-07 22:30:12
Autor: Danpe
A Pawelek znowu swoje
On Fri, 7 Aug 2009 22:11:26 +0200, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

01-08-2009  o godz. 19:30 Mark napisał:

No ten facet kiedys mnie o zawal przyprawi.

Mark, żyjesz? :-))

ROTFL

Co ten pacan zrobil znow to ja nie pojme.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-08-08 10:19:12
Autor: Rayneven
A Pawelek znowu swoje
On 1 Sie, 19:30, Mark <x...@op.pl> wrote:
[...]

Witam,
Niestety dopóki Wisła będzie miała takich fachowców nie ma co myśleć o
sukcesach w Europie. Na polską ligę taki "fachowiec" wystarczy, ale
jak pokazuje choćby przykład (raczej na wyrost;)) MU, który po
odejściu Schmeichela sukcesy w Lidze Mistrzów zaczął osiągać dopiero z
Edwinem VDS. Bramkarz musi wnosić do zespołu jakąś wartość dodaną,
wybronić kilka meczów, wyciągać nie tylko to co musi( Pawełek nawet
tego nie umie), ale również to czego wg wszelkiej logiki nie
powinien;)

Nie rozumiem jak oni mogli testować ponad dwudziestu bramkarzy i nie
znaleźli nikogo lepszego? W Lech jakoś znalazł Kasprzika:P A LEgia
Muchę;)

Data: 2009-08-08 20:04:04
Autor: castrol
A Pawelek znowu swoje
Rayneven pisze:

musi wnosić do zespołu jakąś wartość dodaną,
wybronić kilka meczów, wyciągać nie tylko to co musi( Pawełek nawet
tego nie umie), ale również to czego wg wszelkiej logiki nie
powinien;)

Tu pelna zgoda. Zeby pilkarze czuli sie pewnie, to na pozycji bramkarza musi byc ktos kto sie na tym zna i ma do tego smykalke. Ktos kto potrafi poustawiac pilkarzy, wrzasnac na nich i ich zmobilizowac. Ktos kto potrafi sam wygrac mecz swoimi interwencjami. Pawelek taki nigdy nie bedzie, on sie nawet na rezerwowego nie nadaje.

W wiekszosci pierwszoligowych druzyn sa lepsi bramkarze, chociazby w Lechii czy Arce, czy wspomniany przez Ciebie Kasprzik.

Nie rozumiem jak oni mogli testować ponad dwudziestu bramkarzy i nie
znaleźli nikogo lepszego?

Ja takze nie mam pojecia co za cymbal tam jest odpowiedzialny za bramkarzy.

W Lech jakoś znalazł Kasprzika:P A LEgia
Muchę;)

Legia nigdy nie miala problemow z bramkarzami - widac maja dobrego fachowca, ktory ma oko. I nie mowie tu tylko o Musze, ale i o wczesniejszych bramkarzach - Szamotulski, Boruc, Fabianski, Mucha (pominalem kogos?). Kazdy bramkarz w Legii praktycznie zamieniany jest w zloto. To samo bylo z Mucha - ten zapewne tez odejdzie i zapewnie bedzie godnie zastapiony :)

Jacek Kustra

Data: 2009-08-08 11:14:45
Autor: Rayneven
A Pawelek znowu swoje
On 8 Sie, 20:04, castrol <jacek...@wywalto.wp.pl> wrote:
Rayneven pisze:

> [...]

(pominalem kogos?). Kazdy bramkarz w Legii praktycznie zamieniany jest w
zloto. To samo bylo z Mucha - ten zapewne tez odejdzie i zapewnie bedzie

Ja wiem co za cymbał szkoli tam bramkarzy i podejmuje też decyzje o
przydatności. Nazywa się Jacek Kazimierski;)

Natomiast w Legii odpowiada za to samo Krzysztof Dowhań i faktycznie
ma rękę. Zgadzam się z Tobą w 100%.

Data: 2009-08-08 21:09:42
Autor: Cavallino
A Pawelek znowu swoje
Użytkownik "Rayneven" <olsszak@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Natomiast w Legii odpowiada za to samo Krzysztof Dowhań i faktycznie
ma rękę. Zgadzam się z Tobą w 100%.

I najlepszym transferem Wisły byłoby podkupienie Dowhania.
Nawet z Pawełka mogliby być jeszcze ludzie.
A pewnie wyszłoby taniej niż pozwalanie mu na takie wpadki.

Data: 2009-08-08 12:21:43
Autor: Rayneven
A Pawelek znowu swoje
Generalnie jak oni szukają bramkarzy za frico to się nie ma co dziwić
że taka posucha. Za dobrego łapacza trzeba wyłożyć przyzwoite
pieniądze, a nie dusić grosze w portfelu. To jest taka pseudo
oszczędność - nie wydali kasy na bramkarza to stracili 2 mln euro. A
ile by kosztował niezły jak na nasze warunki bramkarza? Pewnie z
200-300 tys. euro. Więc w czym problem? Rachunek prosty 1,7-1,8 mln by
zostało;)

Data: 2009-08-08 20:19:07
Autor: Mane
A Pawelek znowu swoje
castrol pisze:

Legia nigdy nie miala problemow z bramkarzami - widac maja dobrego fachowca, ktory ma oko. I nie mowie tu tylko o Musze, ale i o wczesniejszych bramkarzach - Szamotulski, Boruc, Fabianski, Mucha

Stanew, Kowalewski...

Data: 2009-08-08 21:00:33
Autor: castrol
A Pawelek znowu swoje
Mane pisze:

Stanew, Kowalewski...

Nie wszystkich pamietam, Ci dwaj wylecieli mi z glowy, ale to tylko potwierdza regule :)

Jacek Kustra

Data: 2009-08-10 11:56:18
Autor: Marcin Kasperski
A Pawelek znowu swoje

[...]

Kowalewskiego, Stanewa i Robakiewicza.

Data: 2009-08-10 21:44:02
Autor: JoteR
A Pawelek znowu swoje
"Marcin Kasperski" napisal:

Ja takze nie mam pojecia co za cymbal tam jest odpowiedzialny
za bramkarzy [...].

[w tle diaboliczny rechot dobiegajacy z okolic Lazienkowskiej]

....i Jacka Kazimierskiego... ;->

JoteR

Data: 2009-08-08 21:08:18
Autor: Cavallino
A Pawelek znowu swoje
[...]

Jest jeszcze Stachowiak i Gikiewicz do wyjęcia (jak dla mnie duża przyszłość).
Ale z nimi jest problem - nikt ich za darmo nie odda.
Więc są poza zasięgiem Wisły.

A Pawelek znowu swoje