A Pawelek znowu swoje

Data: 2009-08-07 22:11:26
Autor: AJK
A Pawelek znowu swoje
01-08-2009  o godz. 19:30 Mark napisał:

No ten facet kiedys mnie o zawal przyprawi.

Mark, żyjesz? :-))

--
AJK (leżąc i kwicząc tydzień później)

Data: 2009-08-07 22:30:09
Autor: Mark
A Pawelek znowu swoje
Dnia Fri, 7 Aug 2009 22:11:26 +0200, AJK napisał(a):

Mark, żyjesz? :-))

Zbieram sie z podlogi, bo normalnie na tylek klaplem po cudownej interwencji
naszego bramkarza

--
Mark

Data: 2009-08-08 10:34:20
Autor: castrol
A Pawelek znowu swoje
Mark pisze:

Zbieram sie z podlogi, bo normalnie na tylek klaplem po cudownej interwencji
naszego bramkarza

  Eeetam, lepiej sobie popatrzec na wyczyny Cabaja w meczu z Lechia :D Idiotyczny faul w polu karnym, i kiks przy 6 bramce duzo lepszy niz to co zrobil Pawelek :D

Jacek Kustra

Data: 2009-08-07 22:30:12
Autor: Danpe
A Pawelek znowu swoje
On Fri, 7 Aug 2009 22:11:26 +0200, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

01-08-2009  o godz. 19:30 Mark napisał:

No ten facet kiedys mnie o zawal przyprawi.

Mark, żyjesz? :-))

ROTFL

Co ten pacan zrobil znow to ja nie pojme.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

A Pawelek znowu swoje