A PiSowcy śmiali się z Tuska ze pojech ał do Afryki, pierwsze efekty już są...

Data: 2013-09-24 18:24:45
Autor: u2
A PiSowcy śmiali się z Tuska ze pojech ał do Afryki, pierwsze efekty już są...
W dniu 2013-09-24 18:21, xantiros pisze:
Ursus podpisał z etiopską spółką Metals and Engineering Corporation of
AAMI umowę o wartości 90 mln dol. na dostawę 3.000 ciągników,
wyposażenie centrów serwisowych oraz dostawę części zamiennych -
poinformowała spółka w komunikacie.

http://gielda.onet.pl/ursus-ma-umowe-na-dostarczenie-do-etiopii-3-tys-ci,18489,5578752,1,news-detal

################################

nie ma to jak blitzkrieg tusska w afrika korps...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?&v=efjJkBhWrWI

Data: 2013-09-24 19:23:19
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-24 18:24, u2 pisze:
[...]

widać bucu ze zal ci dupsko ściska....

Data: 2013-09-24 19:43:22
Autor: u2
W dniu 2013-09-24 19:23, xantiros pisze:
nie ma to jak blitzkrieg tusska w afrika korps...-;)

widać bucu ze zal ci dupsko ściska

nie mam czego wam szwabom czego zazdroscic....-;)

--
http://www.youtube.com/watch?&v=efjJkBhWrWI

Data: 2013-09-24 19:00:54
Autor: Budzik
A PiSowcy ¶miali siê z Tuska ze pojecha³ do Afryki, pierwsze efekty ju¿ s±...
Osobnik posiadaj±cy mail u_2@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

nie mam czego wam szwabom czego zazdroscic....-;)

Co oznaczaja te emotikony na koñcu wielu Twoich zdañ?
Ze zartujesz?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-09-25 00:16:59
Autor: jr
A PiSowcy ¶miali siê z Tuska ze pojecha³ do Afryki, pierwsze efekty ju¿ s±...

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:24092013.052BF9C2budzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadaj±cy mail u_2@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

| Co oznaczaja te emotikony na koñcu wielu Twoich zdañ?
| Ze zartujesz?

Jak to co?
Guza mu nabili i tyle (przecie¿ punk nie ¿artuje)

Data: 2013-09-25 09:04:09
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-24 19:43, u2 pisze:
W dniu 2013-09-24 19:23, xantiros pisze:
nie ma to jak blitzkrieg tusska w afrika korps...-;)

widać bucu ze zal ci dupsko ściska

nie mam czego wam szwabom czego zazdroscic....-;)

no sie ciulu zdecyduj, albo szwab albo grek ?

Data: 2013-09-26 00:17:54
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l1u1tf$u45$1node1.news.atman.pl...

| no sie ciulu zdecyduj, albo szwab albo grek ?

Buuu-ha-ha!

Data: 2013-09-25 18:37:34
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5241cf3b$0$2232$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-24 19:23, xantiros pisze:
nie ma to jak blitzkrieg tusska w afrika korps...-;)

widać bucu ze zal ci dupsko ściska

nie mam czego wam szwabom czego zazdroscic....-;)

To skąd znasz język niemiecki przygłupie?

MW

Data: 2013-09-25 18:37:07
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l1shqc$llv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ten u2 to genetyczny idiota.

MW

A PiSowcy śmiali się z Tuska ze pojech ał do Afryki, pierwsze efekty już są...