A SZKODA SŁÓW Z TYM PREZYDENTEM

Data: 2009-04-13 16:50:00
Autor: Oppelen
A SZKODA SŁÓW Z TYM PREZYDENTEM
NIE CHCE MI SIE JUZ O TYM MATOLE PISAĆ.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-13 16:57:58
Autor: brat_olin
A SZKODA SŁÓW Z TYM PREZYDENTEM

"Oppelen" <veqt@gazeta.pl> wrote

NIE CHCE MI SIE JUZ O TYM MATOLE PISAĆ.

Co tam znowu Tusk nawyczynial?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-04-13 19:56:09
Autor: pluton
A SZKODA SŁÓW Z TYM PREZYDENTEM
> NIE CHCE MI SIE JUZ O TYM MATOLE PISAĆ.

Co tam znowu Tusk nawyczynial?

Dostales 2 podpowiedzi, o kogo chodzi:
pierwsza to 'matol' - czyli musi chodzic o... no? o kaczke oczywiscie.
Druga to tytul postu: mowa o prezydencie. Tu bylo trudniej zgadnac,
bo z kaczora taki prezydent jak z koziej dupy tršba.

A Tusk dopiero bedzie prezydentem. (zaraz sie zacznie)

Nullification

Data: 2009-04-13 21:23:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:56:09 +0200, pluton napisał(a):

A Tusk dopiero bedzie prezydentem. (zaraz sie zacznie)

Ty gupi jezdeś pluto, to pewnie nie wiesz, że już był Donio przeziem, gdy
płaczliwy czort był premierem.
pz
Piotr

Data: 2009-04-13 21:57:41
Autor: pluton
> [...]
>
> A Tusk dopiero bedzie prezydentem. (zaraz sie zacznie)

Ty gupi jezdeś pluto, to pewnie nie wiesz, że już był Donio przeziem, gdy

Zaczelo sie...

Nullification

Data: 2009-04-14 00:10:49
Autor: awe

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs057b$f14$1inews.gazeta.pl...

> A Tusk dopiero bedzie prezydentem. (zaraz sie zacznie)

Ty gupi jezdeś pluto, to pewnie nie wiesz, że już był Donio przeziem, gdy
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
a plemier z krakowa to co? z koziej d. traba? Co sie zaczelo... deszcz meteorytow?
awe

Data: 2009-04-14 08:38:43
Autor: konserwator

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grvu3m$524$1inews.gazeta.pl...
> [...]

bo z kaczora taki prezydent jak z koziej dupy tršba.

A Tusk dopiero bedzie prezydentem. (zaraz sie zacznie)

prezydentem Kociewia chyba....

rym

Data: 2009-04-14 05:03:24
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:grvjpp$5r6$1news.onet.pl...
"Oppelen" <veqt@gazeta.pl> wrote
NIE CHCE MI SIE JUZ O TYM MATOLE PISAĆ.
Co tam znowu Tusk nawyczynial?

Były już wybory prezydenckie i Tusk wygral?

--
stevep

A SZKODA SŁÓW Z TYM PREZYDENTEM