A Stary Play?

Data: 2010-03-30 18:32:05
Autor: dizel
A Stary Play?
On Tue, 30 Mar 2010 09:54:57 +0000 (UTC), " FZ"
<fajny_zuciu.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Znajomy proponuje mi kupno nowego (nierozpieczętowanego) startera w Starym Playu (ważny do grudnia tego roku). Numer nawet ładny. Nie wiem jednak czy się opłaca, chce za to 30 zł, bo mówi, że teraz prawie nie ma Starych Playów. Czy Waszym zdaniem warto? Czy startery Starego Playa mają dzisiaj jakiś specjalny użytek?

To zależy jaka to taryfa jest. Jeśli taryfa play karta to w pewnych
sytuacjach jest bardziej opłacalna:
-przy doładowaniach za 150pln masz 5godzin do wszsystkich za darmo
przez miesiąć a potem można z pakietów za 9pln korzystać (0,30/min)
-jeśli dużo odbierasz rozmów z innych sieci (usługa zbieraj minuty
jest w cenniku, nie jest to promocja jak we freshu)
Jeśli to taryfa nowy play na kartę to nawet za darmo się nie opłaca
kupować chyba tylko po to żeby aktywować starter i na fresha przejść.

A Stary Play?