A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci

Data: 2020-06-09 18:41:19
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Kto może odtajnić rozprawę Śpiewaka?

Data: 2020-06-09 22:44:33
Autor: Sonn
W dniu 09.06.2020 o 18:41, z pisze:
Kto może odtajnić rozprawę Śpiewaka?

Przebieg rozprawy jest jawny, chyba że strona wnosi o wyłączenie jawności, durniu.
Wyjątkiem są rozprawy na których może dojść do ujawnienia informacji niejawnych, a i w tym wypadku rozprawę można utajnić tylko w tej części.

--
Sonn

Data: 2020-06-10 21:31:26
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
To co zrobił Tuleja?

Data: 2020-06-11 00:33:53
Autor: Sonn
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
W dniu 10.06.2020 o 21:31, z pisze:
To co zrobił Tuleja?

Nic czego nie mógł zrobić. Jawnie podał ustne motywy uzasadnienia i zezwolił dziennikarzom na nagrywanie. Kpk mówi wyraźnie jakie sąd ma w tym zakresie uprawnienia. A to, że prawie cała PK jest obsadzona debilami i kolesiami kolesi Ziobry daje właśnie takie efekty jak próba odebrania immunitetu za działania całkowicie zgodne z prawem.
Prowadzący tą sprawę prokurator powinien ze wstydu zapaść się pod ziemie. Tyle że poziom intelektualny i wiedzy prawniczej jaki obecnie panuje w PK zapewne nie pozwala mu do dzisiaj zrozumieć jakim jest debilem i dlaczego.

--
Sonn

Data: 2020-06-11 08:51:14
Autor: z
W dniu 2020-06-11 o 00:33, Sonn pisze:
Jawnie podał ustne motywy uzasadnienia

Z rozprawy tajnej?

I tłumaczył się społecznym znaczeniem i prawami obywatela do informacji?

To ja się domagam odtajnienia sprawy Śpiewaka. Jest społecznie ważna a obywatele mają prawo wiedzieć za co konkretnie został skazany Śpiewak.

Data: 2020-06-11 13:45:10
Autor: Sonn
W dniu 11.06.2020 o 08:51, z pisze:
[...]

To nie była rozprawa, tylko posiedzenie, którego przebieg jest niejawny (w sensie że nie może w nim uczestniczyć publiczność). Samo ogłoszenie orzeczenia może mieć charakter jawny w zależności od decyzji sądu. Weź sobie k... kpk poczytaj i przestań wydziwiać robiąc z siebie idiotę.

--
Sonn

Data: 2020-06-11 21:22:03
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
W dniu 2020-06-11 o 13:45, Sonn pisze:
może mieć charakter

Może mieć wg woli sondu ;-)

Rozprawa Śpiewaka też była utajniona wg woli sondu.

Jedna i druga poruszała ważne społecznie tematy.

Taka tam sendziowska wybiórcza sprawiedliwość ;-)

Data: 2020-06-17 00:46:01
Autor: nie ma emaila
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Jedna i druga poruszała ważne społecznie tematy.
Taka tam sendziowska wybiórcza sprawiedliwość ;-)

Idź robić z siebie debila gdzie indziej.

"zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Karnego sprawy o pomówienie odbywają
się z wyłączeniem jawności."

Data: 2020-06-17 15:43:50
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Właśnie dlatego zastosowano tryb karny.

Drobne druczki możesz sobie wsadzić kiedy chodzi o zgnojenie przeciwnika politycznego sędziowie posuną się do każdej BEZCZELNOŚCI.

Data: 2020-06-19 00:00:13
Autor: nie ma emaila
z <z@z.pl> napisał(-a):

Właśnie dlatego zastosowano tryb karny.

Drobne druczki możesz sobie wsadzić kiedy chodzi o zgnojenie przeciwnika politycznego sędziowie posuną się do każdej BEZCZELNOŚCI.

generalnie skonsultuj swoje baje ze swoim psychiatrą

Data: 2020-06-19 21:02:49
Autor: Sonn
W dniu 17.06.2020 o 15:43, z pisze:
Właśnie dlatego zastosowano tryb karny.

A jakiż to tryb stosuje się według ciebie jeszcze oprócz "trybu karnego" dla spraw z art. 212 k.k.? Uchwaliłeś jakieś nowe prawa o których nikt nic nie wie? Może sąd powinien zastosować k.p.a, a może k.r.o?

--
Sonn

Data: 2020-06-20 09:53:05
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Można pogonić siksę niech się procesuje cywilnie.

Ale... Ta siksa jest z naszej bandy to zastosujemy relikt komunistycznej dyktatury. Czasem się przydaje jak trzeba kogoś uciszyć ;-)

Data: 2020-06-20 23:48:19
Autor: Sonn
W dniu 20.06.2020 o 09:53, z pisze:
Można pogonić siksę niech się procesuje cywilnie.

Ale... Ta siksa jest z naszej bandy to zastosujemy relikt komunistycznej dyktatury. Czasem się przydaje jak trzeba kogoś uciszyć ;-)

Cywilnie to się może procesować co najwyżej o ochronę dóbr osobistych, a nie pomówienie czy zniesławienie z k.k. I przestań robić z siebie durnia większego niż jesteś tymi swoimi "prawnymi" teoriami.

--
Sonn

Data: 2020-06-21 10:23:33
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Fakty bolą. Zwłaszcza propagandzistów którzy uważają się za "prawników".

Data: 2020-06-21 13:12:02
Autor: Sonn
W dniu 21.06.2020 o 10:23, z pisze:
Fakty bolą. Zwłaszcza propagandzistów którzy uważają się za "prawników".

Mieli rację ci którzy twierdzili że jesteś po prostu idiotą.

--
Sonn

Data: 2020-06-21 13:19:06
Autor: nie ma emaila
z <z@z.pl> napisał(-a):

Fakty bolą. Zwłaszcza propagandzistów którzy uważają się za "prawników".

daj spokój, nie ogarniasz niczego co związane z prawem i swoje chory dyrdymały
przelewasz na bajty
weź się może za wożenie piachu taczkami, może tam znajdziesz towarzystwo na
twoim menelskim poziomie

Data: 2020-06-21 15:57:10
Autor: z
W dniu 2020-06-21 o 13:19, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

O proszę wyśmiewanie i pogarda.
To tak teraz elyty się odnoszą do obywateli?

Tak. Nie rozumiem dlaczego Śpiewak został skazany z paragrafu karnego.

Są dwie możliwości. Albo z BURDELU jaki panuje w sądach albo z premedytacją postanowiono UCISZYĆ niewygodnego działacza społecznego.
Nie jest mi z nim po drodze ideologicznie ale do jasnej cholery to nie putinowska ROSJA.

Nie rozumiem dlaczego PiS robi tak mało i tak wolno aby pogonić w skarpetkach bandę sprzedajnych prawników razem z ich drobnymi kruczkami utajnianiem/nie utajnianiem rozpraw i uzurpowaniem sobie prawa do decydowania kto jest a kto nie jest sędzią.

Też nie jestem entuzjastą demokracji ale sędziokracja która udaje demokrację to dno i sześć metrów mułu.

WYPAD

Tuleja odtajnił rozprawę/uzasadnienie wyroku bo tak chciał.

Rozprawa Śpiewaka nie została odtajniona bo zorganizowana grupa przestępcza tak chciała.

Data: 2020-06-22 13:52:59
Autor: nie ma emaila
z <z@z.pl> napisał(-a):

Tak. Nie rozumiem dlaczego Śpiewak został skazany z paragrafu karnego.

dlatego tacy laicy jak ty powinni słuchać mądrzejszych a nie produkować steki
bzdur

Nie rozumiem dlaczego PiS robi tak mało i tak wolno aby pogonić w skarpetkach bandę sprzedajnych prawników razem z ich drobnymi kruczkami

na dodatek tacy wieczni głupcy nie powinni mieć praw wyborczych
albo stanowić taki margines że nie są w stanie zaszkodzić

idź się pisu zapytaj dlaczego pomówienie po tej wspaniałej reformie nadal jest
ścigane z kk

Data: 2020-06-22 14:07:10
Autor: z
W dniu 2020-06-22 o 13:52, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
idź się pisu zapytaj dlaczego pomówienie po tej wspaniałej reformie nadal jest
ścigane z kk

I jeszcze chce mnie pozbawić wolności obywatelskich ;-)
Chyba nie rozumie zasad demokracji czyli rządów debili.

Ty sobie PiSem gęby nie wycieraj.
Pytam się Ciebie dlaczego jest nadal taki paragraf. Ty się znasz to powinieneś wiedzieć jakie to względy społeczne przemawiają za NIE TYKANIEM tego reliktu i innych RELIKTÓW/LUDZI ;-)

Grzebałeś, poprawiałeś, wykonywałeś, tolerowałeś..? Jesteś bliżej koryta niż ja. Pokaż że masz jakiś kręgosłup albo chociaż jaja ;-)

Data: 2020-06-23 14:03:38
Autor: nie ma emaila
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-06-22 o 13:52, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
> idź się pisu zapytaj dlaczego pomówienie po tej wspaniałej reformie nadal jest
> ścigane z kk

[...]
Ty sobie PiSem gęby nie wycieraj.
Pytam się Ciebie dlaczego jest nadal taki paragraf.

bo tak ustanowiono, a obecny urząd uznał go za wspaniały, bo można zatrudniać
ziobroturę do ścigania ludzi

[...]

ale w sumie o czym ty pitolisz? weź leki

Data: 2020-06-23 14:30:02
Autor: z
W dniu 2020-06-23 o 14:03, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
bo tak ustanowiono, a obecny urząd uznał go za wspaniały, bo można zatrudniać
ziobroturę do ścigania ludzi

I nie znalazł się jakiś rozgarnięty prawnik który zasugerowałby żeby to GÓWNO zlikwidować. Przez 10-20-30 lat nie znalazł się taki PRAWNIK?

Data: 2020-06-23 15:33:12
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef1f5ca$0$525$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Sie znalazl, nawet kilku

https://www.newsweek.pl/polska/prezydent-polski-kodeks-karny-nowelizacja-zniewazenie-prezydenta/j6rmhhz

Ale wygrali wybory i im przeszlo :-)
A moze tylko znow dogadali sie z Dudą :-)

https://tvn24.pl/polska/zniewazenie-prezydenta-zniknie-z-kodeksu-projekt-czeka-na-opinie-ra314632-3428723
https://www.radiomaryja.pl/informacje/obraza-prezydenta-niekarana/
https://wiadomosci.wp.pl/sld-wykreslic-z-kodeksu-punkt-o-zniewadze-prezydenta-rp-6037078161659009a

http://studentprawa.pl/aktualnosci-prawnicze/item/1061-czy-nalezy-wykreslic-art-212-kodeksu-karnego

A czy nalezy wykreslic - jak napiszę, ześ ch*, pedofil i ch*, to co sie powinno dziać ?

J.

Data: 2020-06-23 18:30:29
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Jak w tok fm mówi się o prezydencie że jest nikim i inne niewybredne epitety to nie ma za to kary. Nikt z urzędu nie ściga.

I tak powinno pozostać.

Data: 2020-06-23 18:38:21
Autor: cef
W dniu 2020-06-23 o 18:30, z pisze:
Jak w tok fm mówi się o prezydencie że jest nikim i inne niewybredne epitety to nie ma za to kary. Nikt z urzędu nie ściga.

I tak powinno pozostać.

Tam w kolejnych artykułach stoi, że nie ma pomówienia
jeśli to jest prawda, więc może to jest jakieś wytłumaczenie,
że nie ścigają.

Data: 2020-06-23 21:07:01
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci

Ale Śpiewaka ścigają choć powiedział PRAWDĘ. Siksa przejęła mieszkanie. Dokonała czynności prawnej. Jest na to papier.

Data: 2020-06-23 21:21:44
Autor: cef
W dniu 2020-06-23 o 21:07, z pisze:

Ale Śpiewaka ścigają choć powiedział PRAWDĘ. Siksa przejęła mieszkanie. Dokonała czynności prawnej. Jest na to papier.

Nie zaklinaj rzeczywistości.
Jest papier ale nie zadziałał?
Niczego co jej zarzucał nie udało mu się przed sądem
udowodnić i w procesie poległ.
Pomijając sam charakter tego artykułu - rozumiem, że uważasz go za
jakiś relikt komunistyczny - ale czy uważasz, że sąd był jakiś
nieuczciwy w sensie oceny materiału i wyroku?

Data: 2020-06-23 21:48:49
Autor: z
W dniu 2020-06-23 o 21:21, cef pisze:
że sąd był jakiś
nieuczciwy w sensie oceny materiału i wyroku?

A był uczciwy?

Jakby był to sprawa byłaby jawna i cywilna.

Czego się sąd BOI? PRAWDY?

Data: 2020-06-23 22:12:09
Autor: cef
W dniu 2020-06-23 o 21:48, z pisze:
W dniu 2020-06-23 o 21:21, cef pisze:
że sąd był jakiś
nieuczciwy w sensie oceny materiału i wyroku?

A był uczciwy?

Ja zakładam, że sąd jest uczciwy.

Jakby był to sprawa byłaby jawna i cywilna.

Dyskutujemy o faktach.
Mogła być jawna ale nie była. Coś tu się odbyło niezgodnie z prawem?
Cywilna z tego artykułu też nie mogła być.

Czego się sąd BOI? PRAWDY?

Ty tak uważasz, że się boi.
Ja tam nic nie widzę takiego czego sąd by się mógł bać.

Znam tę sprawę tylko z mediów, nie mam interesu po żadnej ze stron.
Oceniam tylko fakty i relacje z różnych źródeł. Osobiście uważam, że Śpiewakowi zależało jedynie na rozgłosie i medialnym zamieszaniu, bo że nie ma amunicji
na wygranie sprawy wiedział od początku - nawet nie próbował dowodzić, tylko zaczął się pokrętnie wycofywać w trakcie procesu - jest gdzieś minirelacja z zachowań stron w trakcie procesu - kto o co wnosił i jak się zachował. Gdyby chciał faktycznie zabrać się na naprawianie błędów reprywatyzacji i miał odrobinę oleju w głowie, to zrobiłby to inaczej.
Facet po socjologii po prostu przerachował źle zyski i straty z obranej taktyki
i nawet na newsach osiągnął mizerny efekt.

Data: 2020-06-23 22:22:17
Autor: z
W dniu 2020-06-23 o 22:12, cef pisze:
Mogła być jawna ale nie była. Coś tu się odbyło niezgodnie z prawem?

Ło matko jak z dzieckiem.

Wszystko zgodnie z prawem tylko niekonsekwentnie, podstępnie, dyskryminując ważny interes społeczny w jednej sprawie a wycierając sobie gębę tymże interesem w innej sprawie.
Niewygodnych się ucisza a wywleka do TV przebieg procesu wrogów politycznych.

Taki jest obraz polskiego sądownictwa. Jak w soczewce uwidaczniają to te dwie ważne sprawy.

Data: 2020-06-23 22:54:55
Autor: cef
W dniu 2020-06-23 o 22:22, z pisze:
[...]

A to zależy jak się patrzy.
I czego chce się dowodzić.
Ja tam bardziej widzę problem socjologiczny niż sądowy.
(w obu sprawach)

Data: 2020-06-23 23:22:31
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Oczywiście że problem socjologiczny czy społeczny ;-)

Pytanie jest dlaczego w ten problem sąd wlazł z paragrafem karnym aby utajnić rozprawę.

Data: 2020-06-24 07:07:58
Autor: cef
W dniu 2020-06-23 o 23:22, z pisze:
Oczywiście że problem socjologiczny czy społeczny ;-)

Pytanie jest dlaczego w ten problem sąd wlazł z paragrafem karnym aby utajnić rozprawę.

A jak miał wejść inaczej w obecnym stanie prawnym
w przypadku takiego przestępstwa/zarzutu?
Utajnienie nie mogło być inicjatywą sądu, więc tutaj też
nietrafione pretensje. Masz dokładnie taki sam problem
jak Śpiewak - wydaje Ci się, że masz rację i trąbisz o tym
wszędzie ale jak by Cię ktoś urażony przycisnął i przyparł sądem,
to przegrałbyś i krzyczał o tym jak Cię skrzywdzili.
Problem socjologiczny klasyczny.

Data: 2020-06-24 08:05:34
Autor: z
W dniu 2020-06-24 o 07:07, cef pisze:
A jak miał wejść inaczej w obecnym stanie prawnym
w przypadku takiego przestępstwa/zarzutu?

Czy twierdzisz że sąd/wymiar sprawiedliwości był uwiązany tym że jakaś siksa stwierdziła że została "oczerniona" słowem PRZEJĘŁA widniejącym na dokumencie?

Z jakiej prawniczej pokręconej choinki się urwałeś?

Data: 2020-06-24 12:22:28
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 08:05, z pisze:
[...]

Nie wiem co mógł zrobić sąd, bo nie znam  dobrze stosownych kodeksów,
ale wiem, że zanim wystartował
proces Śpiewak miał szansę polubownie załatwić sprawę, ale nie chciał.
I w trakcie procesu też miał szansę, więc tak mógł, tak chciał, tak zrobił
i rusz głową, żeby się domyślić po co mu to było.
A jak widać w toku procesu okazało się, że słowo
"przejęła" widniało nie tam gdzie trzeba albo go nie było.
Zakładam, że fakty zostały ocenione prawidłowo
a Ty nie wiem z czym masz problem?
Nie podoba Ci się wyrok sądu?

Z jakiej prawniczej pokręconej choinki się urwałeś?

Ja koło sądu przejeżdżam kilka razy w roku.
Piszę jako zwykły obserwator.

Data: 2020-06-24 17:41:54
Autor: z
W dniu 2020-06-24 o 12:22, cef pisze:
Zakładam, że fakty zostały ocenione prawidłowo
a Ty nie wiem z czym masz problem?

O widzisz. Ty masz takie założenie. Wolno Ci je mieć.

Ja mam podejrzenie przeciwne które potęguje utajnienie.

Kasta swoim zachowaniem zasłużyła sobie na taką nieufność.

Mnie w sądzie może spotkać coś podobnego. Dlatego odkłamuję prawniczą propagandę żeby ludzie myśleli samodzielnie.

Taka "misja". Ucisz mnie. ;-)

Data: 2020-06-25 16:35:04
Autor: ąćęłńóśźż
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
No nie, dokładnie na odwrót.

-- -- -
Istotą sądownictwa jest to, że jednym się wyroki podobają a innym nie.

Data: 2020-06-24 17:46:46
Autor: z
[...]

Ładnie. Jak za Stalina ;-)

Data: 2020-06-24 18:54:39
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 17:46, z pisze:
[...]

Za daleko idące i nieczytelne odniesienie.
Nawet nie wiem do czego to przypasować, więc celu nie osiągnąłeś.
Misja spalona :-)

Data: 2020-06-24 18:56:22
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Wiedzielibyśmy więcej gdyby siksa nie załatwiła sobie utajnienia ;-)

Data: 2020-06-24 18:55:30
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 17:41, z pisze:
[...]

Mnie też się pewne wyroki nie podobają, ale nie płaczę publicznie z tego powodu.
Gdybym miał zamiar realizować jakąś misję, to zabrałbym się za to zupełnie inaczej.
A Ty jak Śpiewak, będziesz tutaj jęczał i wszyscy będą wiedzieć, że niejaki z
lamentował nad tą sprawą, ale nic nie zrobił.
Taka sama misja jak Śpiewaka.

Data: 2020-06-24 18:58:25
Autor: z
W dniu 2020-06-24 o 18:55, cef pisze:

Istotą sądownictwa jest to, że jednym się wyroki podobają
a innym nie.

To dlaczego tak się zaczerwieniłeś? ;-)

lamentował nad tą sprawą, ale nic nie zrobił.

W niedzielę idę zagłosować na Bosaka. A ty?

Data: 2020-06-24 19:14:22
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 18:58, z pisze:
W dniu 2020-06-24 o 18:55, cef pisze:

Istotą sądownictwa jest to, że jednym się wyroki podobają
a innym nie.

To dlaczego tak się zaczerwieniłeś? ;-)

Jestem raczej rozbawiony.

lamentował nad tą sprawą, ale nic nie zrobił.

W niedzielę idę zagłosować na Bosaka. A ty?

To zły wybór.
Pomijając wszelkie polityczne zawiłości prezydent musi mieć prezencję,
bo będzie nas reprezentował w świecie i nie może swoim wyglądem
czy zachowaniem  działać na szkodę RP.
Z tej opcji politycznej, to znacznie lepszy byłby Dziambor -
  przynajmniej ma prezencję i klasę, której Bosakowi brak.

Z powyższych przyczyn (i nie tylko) jedyną opcją dla mnie jest Trzaskowski.
Do tego też szczerze Cię namawiam w drugiej turze, bo nie sądzę, żebyś miał
szansę oddać w niej głos ponownie na swojego kandydata.

Data: 2020-06-24 19:59:27
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
Albo jesteś dziecinny albo dobrze przeszkolony

W wyborach głosuje się zgodnie ze swoimi poglądami

Bosak na tle tej całej hołoty jawi się jak profesor.
Nic mu ani z prezencji ani z elokwencji nie brakuje.
Ma stałe i jasne zdanie na każdy temat. Nie musi kluczyć i unikać pytań

A w drugiej turze zapewne wybiorę mniejsze zło (Dudę)

Nie sądzę żebyś przez najbliższe 8-12 lat miał szansę cieszyć się rządami PO i przystawek.

Jaki BEZCZEL.
Będzie mnie namawiać na głosowanie abym się cieszył że trafiłem.

Ja pier...

Data: 2020-06-24 20:21:48
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 19:59, z pisze:
[...]

Pytałeś się na kogo będę głosował, to odpowiedziałem.
Jeśli to miało służyć obrzucaniu mnie inwektywami, to
sam sobie wystawiłeś świadectwo, ale
w usenecie możesz się wyszaleć.
Jak widać co do kandydatów mamy różne zdania
i są jeszcze inni wyborcy, którzy uważają obu wymienionych za beznadziejnych.

Możesz wybrać jak chcesz, tylko obiecaj, że nie będziesz
tu dziamgolił jak Bosak i Duda przepadną.

Data: 2020-06-24 20:40:26
Autor: z
W dniu 2020-06-24 o 20:21, cef pisze:
Pytałeś się na kogo będę głosował, to odpowiedziałem.
Jeśli to miało służyć obrzucaniu mnie inwektywami,

Że co?

Obraziłeś się?

"bo nie sądzę, żebyś miał
szansę oddać w niej głos ponownie na swojego kandydata."

Ja się pierwszy obraziłem. ;-)

Jesteś jednak dobrze wyszkolony

sam sobie wystawiłeś świadectwo,

Właśnie

Data: 2020-06-24 21:37:32
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 20:40, z pisze:
W dniu 2020-06-24 o 20:21, cef pisze:
Pytałeś się na kogo będę głosował, to odpowiedziałem.
Jeśli to miało służyć obrzucaniu mnie inwektywami,

Że co?

Obraziłeś się?

Jestem jedynie zniesmaczony.

Jesteś jednak dobrze wyszkolony

To już mnie w ogóle śmieszy.
Jakiś czas temu (nie wiem czy to nie Ty przypadkiem)
ktoś tu pytał mnie przy okazji jakiejś politycznej wymiany zdań-
czy jestem od Runta?
Bawicie się tu w jakieś polityczne bandy, jesteś wyszkolony itp
  - zabawa jak w piaskownicy.

Jestem szeregowym obywatelem,
nie należę i nigdy nie należałem do żadnej partii,
więc proszę mnie do żadnej opcji nie przypinać.
Uważam, że najlepszym kandydatem jest Trzaskowski.
Możesz mieć inny wybór w pierwszej turze,
ale skoro piszesz, że trzeba głosować zgodnie z poglądami,
to skąd wskazanie (nawet jako mniejsze zło) na człowieka bez poglądów?
Taki wyrazisty kandydat w pierwszym ruchu i taki bezwyrazisty wybór w drugiej,
cóż za niekonsekwencja.

Data: 2020-06-24 21:59:10
Autor: z
W dniu 2020-06-24 o 21:37, cef pisze:
Taki wyrazisty kandydat w pierwszym ruchu i taki bezwyrazisty wybór w drugiej,
cóż za niekonsekwencja.

Widzę że się rozkręcasz.
Daruj sobie. Zawsze to jakaś odmiana na bluzgi Runta ale to jestjeszcze bardziej żałosne.
Zaczynasz jęczeć jak lewacja :-)

Data: 2020-06-24 22:23:25
Autor: cef
W dniu 2020-06-24 o 21:59, z pisze:
[...]

Nic się nie dzieje, to podtrzymuję, a może nawet się nudzę.
O ile sobie dobrze przypominam, to w tym wątku
jęczeniem zajmowałeś się głównie Ty (jak w temacie)
Dam sobie faktycznie spokój, bo jak Ty się rozkręcisz,
to jeszcze zostanę zaszeregowany jako fan Jakubiaka
czy Piotrowskiego :-)

Data: 2020-06-25 14:48:59
Autor: Olin
Dnia Wed, 24 Jun 2020 19:59:27 +0200, z napisał(a):

A w drugiej turze zapewne wybiorę mniejsze zło (Dudę)

Słusznie. Nie sposób się oprzeć spotowi wyborczemu:
https://www.facebook.com/zantonim/videos/2305826609724979

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-06-26 15:04:43
Autor: Animka
W dniu 2020-06-24 o 19:14, cef pisze:
[...]

Lepiej już nic nie wybierać.

Data: 2020-06-26 16:13:34
Autor: cef
W dniu 2020-06-26 o 15:04, Animka pisze:
[...]

Jak nikogo nie wybierzesz, to nie będziesz mogła
potem marudzić na newsach.

Data: 2020-06-26 18:46:30
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef3947f$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale wiesz - poprzednie lata pokazaly, jakie to istotne, aby wladza byla podzielona.

A nie - premier chce, wiec Sejm chce, wiec Senat zatwierdza, wiec Prezydent w nocy podpisuje.

I jeszcze ani TK ani SN nie powie ze cos jest zle, bo tez z wyboru
.... i to jakiego - 18% Polakow, 42% glosujacych (5 lat temu, ostatnio troche wiecej).

J.

Data: 2020-06-26 19:37:44
Autor: z
W dniu 2020-06-26 o 18:46, J.F. pisze:
Ale wiesz - poprzednie lata pokazaly, jakie to istotne, aby wladza byla podzielona.

Że co?

Jakie poprzednie? Za PO?

Sejm PO, Senat PO, TK PO, SN, PO

Myslisz że podział władzy to dobry pomysł?

Pamiętasz AWS?
Wiesz dlaczego w wyborach do Sejmu w ordynacji zapisano metodę Donta.

Podział władzy prowadzi do niemocy. My nie mamy czasu na zastoje. Musimy gonić zachód.

Chyba młody jesteś. Poczytaj o Chinach. Dlaczego pokonają USA w walce o hegemonię nad światem.

Data: 2020-06-29 13:31:18
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef63269$0$499$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

koalicyjny,

Senat PO, TK PO,

po latach owszem, ale lata nie minely.

SN PO

SN z PZPR :-)

[...]

A jak wygra opcja, ktora nie chce gonic ? :-)

Chyba młody jesteś. Poczytaj o Chinach. Dlaczego pokonają USA w walce o hegemonię nad światem.

Chiny swojego cesarza mialy od dawna. Sie skonczyl.
Potem przyszedl sekretarz - tak sobie mu wychodzilo.

J.

Data: 2020-06-29 13:39:11
Autor: z
A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
W dniu 2020-06-29 o 13:31, J.F. pisze:

koalicyjny,

Fakt to dużo zmienia ;-)

  > po latach owszem, ale lata nie minely.

minęło wystarczająco dużo żeby uznać zasady demokracji

A jak wygra opcja, ktora nie chce gonic ? :-)

To będziesz na siłę uszczęśliwiał Polaków bo?

Chiny swojego cesarza mialy od dawna. Sie skonczyl.
Potem przyszedl sekretarz - tak sobie mu wychodzilo.

Mało wiesz o Chinach dziś.

Data: 2020-06-29 18:01:35
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ef9d2df$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-06-29 o 13:31, J.F. pisze:
koalicyjny,

Fakt to dużo zmienia ;-)

Jakos trzeba sie dogadac.
Co prawda jak widac - PiS tez koalicja, az Gowin nie wytrzymal :-)

po latach owszem, ale lata nie minely.
minęło wystarczająco dużo żeby uznać zasady demokracji

Jak widac troche za malo,  a PiS i tak nie uznal :-)

A jak wygra opcja, ktora nie chce gonic ? :-)
To będziesz na siłę uszczęśliwiał Polaków bo?

Bo to durnie są, skoro nie chca :-)

I mozna by cos pisac o demokracji, ale ... w 2015 za PiS glosowalo 18% Polakow ...

Chiny swojego cesarza mialy od dawna. Sie skonczyl.
Potem przyszedl sekretarz - tak sobie mu wychodzilo.

Mało wiesz o Chinach dziś.

Dzis ponoc lepiej, ale najpierw musial Mao umrzec, potem pewnie jakis nastepca ...

J.

A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci