"A Ty, za jaką gwiazdą podążasz?"

Data: 2010-01-06 15:11:15
Autor: Antenka
"A Ty, za jaką gwiazdą podążasz?"
Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

Antenka

Data: 2010-01-07 00:23:59
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-07 00:11, Antenka pisze:
Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

Antenka

Ja podążam za Gwiazdą Miłości:

http://www.youtube.com/watch?v=4YfYzDeoT7M

Data: 2010-01-06 15:25:05
Autor: Antenka
On 7 Sty, 00:23, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-01-07 00:11, Antenka pisze:

> Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

> Antenka

Ja podążam za Gwiazdą Miłości:

:-))

Antenka

Data: 2010-01-07 10:53:31
Autor: Antenka
On 7 Sty, 12:42, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

>>> Antenka

> :-))

> Antenka

:-*

J. j. b. s. :-))

Antenka

Data: 2010-01-07 12:54:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> :-))
>
> Antenka

:-*

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   proponuja wam randke w betle.. jem.  ;-p

   arem

Data: 2010-01-07 21:12:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

W dniu 2010-01-07 12:54, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  schrieb im Newsbeitrag

>     proponuja wam randke w betle.. jem.  ;-p
>
>     arem

Kto proponuje?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   my, glaziki.
   rem

Data: 2010-01-08 13:45:16
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-07 21:12, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

     proponuja wam randke w betle.. jem.  ;-p

     arem

Kto proponuje?

    my, glaziki.
    rem

Nie znam was.. A od obcych prezentów nie przyjmuję.

Data: 2010-01-07 13:58:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi362j$529$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-07 00:11, Antenka pisze:
Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.
Antenka
Ja podążam za Gwiazdą Miłości:
http://www.youtube.com/watch?v=4YfYzDeoT7M

Ale z ciebie reumatyk. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-07 08:25:07
Autor: Polok_Prawdziwy
"A Ty, za jakągwiazdąpodążasz?"
Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

.....?

- samadosiebie beblos AMTENO...!?

Tojus lepij ztym twojim wymaiginowanym bogiem sem godej, psynojmnij ŁOJDYR
pozytek zciebie mieć bedzie...

PS - coprowdem, tes łodcasu docasu zesobom beblom, bo z ymteligentnymi chopami
dyskutować lubiem, aleto nie na takim publicnym forumie...

Data: 2010-01-07 11:43:20
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

 Za dawidową, zdecydowanie....

Data: 2010-01-07 12:32:45
Autor: marek czaplicki
Antenka pisze:
Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

Antenka
nie mam jakiejś wybranej gwiazdy. ale dla mnie najpiękniejszym gwiazdozbiorem jest Orion :-) .

Data: 2010-01-07 10:51:29
Autor: Antenka
"A Ty, za jaką gwiazdą podążasz?"
On 7 Sty, 12:32, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:> Dobre pytanie. Niech każdy sobie sam odpowie.

> Antenka

nie mam jakiejś wybranej gwiazdy. ale dla mnie najpiękniejszym
gwiazdozbiorem jest Orion :-) .

A dlaczego? Jesteś astronomem? Co jest niezwykłego w gwiazdozbiorze
Oriona?

Antenka

"A Ty, za jaką gwiazdą podążasz?"