Łańcuch

Data: 2009-08-06 04:26:41
Autor: Tomasz Orzechowski
Łańcuch
Witam,

Zakładam wlaśnie osprzęt XT i mam pytanie:

Czy lepiej wybrać: Shimano XTR/Dura-Ace CN-7701
Czy moĹźe: KMC X9SL Gold
A moĹźe: YBN Hollow 9 Speed Chain SL 901-Ti

Pozdrawiam,

Tomek

Data: 2009-08-06 11:16:39
Autor: Rafał VFR
Łańcuch
Czy lepiej wybrać: Shimano XTR/Dura-Ace CN-7701
Czy może: KMC X9SL Gold
A może: YBN Hollow 9 Speed Chain SL 901-Ti

Witam
Ja jako maxymalnie skrzywiony człowiek zalecam rohloffa - nie ważne czy inni napiszą, że się nie opłaca, że cena nie jest adekwatna do różnicy nad zwykłymi łańuchami jak te wymienione wyżej :-)
A z powyższych kupiłbym Shimanowski - uważem, że całość to całość i nich tworzy kompatybilną całość.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-08-06 14:53:03
Autor: Przemek M
Łańcuch

Użytkownik "Tomasz Orzechowski" <tomeko@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:h5df1e$9u9$1news.agh.edu.pl...
[...]

Jesli chodzi o trwałość i precyzje wybrał bym Shimano, patrzac na ceny pozostałych mozesz kupic nawet 2 sztuki - zwiekszy zywotnosc napedu przy zmianie co odpowiedni czas. Osobiscie w tej cenie to kupil bym chyba 3x XT :P

Łańcuch