ƁaƄcuch Shimano 8rz a spinki innych producentów

Data: 2012-03-15 22:36:14
Autor: Publius
ƁaƄcuch Shimano 8rz a spinki innych producentów
W dniu 2012-03-14 16:54, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Jak na dzieƄ dzisiejszy jest ze wspóƂpracą ƂaƄcucha shimano 8rzędowego do
spinek np. srama? Kiedyƛ pamiętam ĆŒe nie chciaƂo mi pasować i ostateczenie
kupowaƂem ƂaƄcuch srama 8rz.
Bo oryginalna spinka shimano mi nie podchodzi(czy tam jakiƛ sworzeƄ
dają), tak jak tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=_vpE1QQWc5o
Spinka sram jest o wiele bardziej funkcjonalna.
Z drugiej strony po co kombinować i moĆŒe dalej kupować srama ƂaƄcuchy?

Jest z tym problem, Sram kiedyƛ mi się zapiąƂ na shimanowskim ƂaƄcuchu, ale ƂaƄcuch w tym miejscu nie chciaƂ się zginać... PomogƂo lekkie rozepchanie spinki skuwaczem, ale to juĆŒ ryzykowny manewr, więc pozbyƂem się jej. Spinki KMC pasują bez problemu.

Data: 2012-03-16 04:51:09
Autor: ciapecki
Łańcuch Shimano 8rz a spinki innych producentów
On Mar 15, 10:36 pm, Publius <"publius-enigma[usunto]"@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-14 16:54, piecia aka dracorp pisze:

> Witam
> Jak na dzień dzisiejszy jest ze współprac± łańcucha shimano 8rzêdowego do
> spinek np. srama? Kiedy¶ pamiêtam że nie chciało mi pasowaæ i ostateczenie
> kupowałem łańcuch srama 8rz.
> Bo oryginalna spinka shimano mi nie podchodzi(czy tam jaki¶ sworzeń
> daj±), tak jak tutaj:
>http://www.youtube.com/watch?v=_vpE1QQWc5o
> Spinka sram jest o wiele bardziej funkcjonalna.
> Z drugiej strony po co kombinowaæ i może dalej kupowaæ srama łańcuchy?

Jest z tym problem, Sram kiedy¶ mi siê zapi±ł na shimanowskim łańcuchu,
ale łańcuch w tym miejscu nie chciał siê zginaæ... Pomogło lekkie
rozepchanie spinki skuwaczem, ale to już ryzykowny manewr, wiêc pozbyłem
siê jej. Spinki KMC pasuj± bez problemu.

spinka Accent (8) tez pasuje.

Data: 2012-03-16 06:55:01
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 15 Mar 2012 22:36:14 +0100, Publius napisaƂ(a):

[...]

PrzydaƂo by się takie rzeczy wpisać do FAQ,

--
piecia aka dracorp

ƁaƄcuch Shimano 8rz a spinki innych producentów