艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?

Data: 2013-08-08 19:32:38
Autor: mbut
艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?
W dniu 13-08-08 18:02, charwel(Oo)==::: pisze:
Cze艣膰.
Co艣 mnie lekko zaciekawi艂o.
Mam tester do 艂a艅cuch贸w Rhollof i dzisiaj okaza艂o si臋, 偶e wed艂ug jego
wskazania musz臋 wymieni膰 艂a艅cuch. No i wszystko by艂oby w porz膮dku gdyby
nie fakt, 偶e ja na tym 艂a艅cuchu przejecha艂em troszk臋 ponad 1000km. Czy
to mo偶liwe, 偶e si臋 rozci膮gn膮艂 na tak kr贸tkim dystansie? Je偶d偶臋 raczej
mi臋kko z kadencj膮 ok 90-100. Wa偶臋 74kg i mo偶e ze 200km przejecha艂em z
14kg c贸reczk膮 w foteliku. 99,9% w jazda miejska.
Kupi艂em jak膮艣 podr贸bk臋 czy to normalny przebieg dla tego 艂a艅cucha?
艁a艅cuch CN-HG40.

Pozdrawiam
charwel
CN-HG40 to 艂a艅cuch  z dolnej p贸艂ki, wi臋c widocznie mia艂 prawo si臋 rozci膮gn膮膰, ale mo偶e to kto艣 potwierdzi, bo na tym 艂a艅cuchu nigdy nie je藕dzi艂em. U偶ywam przewa偶nie HG73 lub HG93 i one wytrzymuj膮 mi ok 5000 km

Data: 2013-08-08 19:52:53
Autor: JDX
艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?
On 2013-08-08 19:32, mbut wrote:
[...]
CN-HG40 to 艂a艅cuch  z dolnej p贸艂ki
Tak, HG40 to badziew. W艂a艣nie dzisiaj robi艂em sobie przek艂adk臋 i
szejkowanie po 550km z Wippermana Connex 808 na HG40 (r贸wnie偶 z ~550km
przebiegiem) i HG40 nadal jest d艂u偶szy od Conneksa. Natomiast m贸j
poprzedni HG40 u偶ywany bez stosowania metody 2 艂a艅cuch贸w wytrzyma艂
~3500km (musia艂em te偶 wymieni膰 kaset臋). Do tego w zimie rdza od soli
chwyta go b艂yskawicznie. :-D

Data: 2013-08-08 20:53:30
Autor: charwel(Oo)==:::
艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?
On 2013-08-08 19:32, mbut wrote:
[...]
CN-HG40 to 艂a艅cuch  z dolnej p贸艂ki

No dobra. Ju偶 wiem ;)

[...]

To co lepszego do nap臋du 7rz? I czy warto?

Pozdrawiam
charwel

Data: 2013-08-08 21:19:12
Autor: JDX
艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?
On 2013-08-08 20:53, charwel(Oo)==::: wrote:
[...]
To co lepszego do nap臋du 7rz? I czy warto?
Lepszy to b臋dzie np. wspomniany Connex 808 od Wippermanna:
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=connex+808. A czy warto to
sam sobie odpowiedz.

Data: 2013-08-08 21:33:52
Autor: charwel(Oo)==:::
艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?
On 2013-08-08 20:53, charwel(Oo)==::: wrote:
[...]
To co lepszego do nap臋du 7rz? I czy warto?
Lepszy to b臋dzie np. wspomniany Connex 808 od Wippermanna:
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=connex+808. A czy warto to
sam sobie odpowiedz.

Ok dzi臋ki. Jak zaje偶d偶臋 ten, kt贸ry mam teraz, to kupie tego Connexa.

Pozdrawiam
charwel

Data: 2013-08-08 20:51:55
Autor: charwel(Oo)==:::
艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?
W dniu 2013-08-08 19:32, mbut pisze:
[...]

Zrozumia艂em z tym, 偶e ten 艂a艅cuch jest do kaset 9rz, a ja mam 7rz. No i kosztuje 4x wi臋cej. Pracowa艂by poprawnie z kaset膮 9rz?

Pozdrawiam
charwel

Data: 2013-08-16 16:49:47
Autor: dawiddawid
馽uch Shimano - podr骲ka?

> Mam tester do 砤馽uch體 Rhollof i dzisiaj okaza硂 si, 縠 wed硊g jego

> wskazania musz wymieni 砤馽uch. No i wszystko by硂by w porz眃ku gdyby

> nie fakt, 縠 ja na tym 砤馽uchu przejecha砮m troszk ponad 1000km.
馽uch CN-HG40.

rozumiem 縠 po zmianie po ok 5000 km nowy 砤馽uch dzia砤 na dotychczasowej kasecie, jak nowy zestaw kaseta-砤馽uch
(chyba po to s te testery)

pozdrawiam

艁a艅cuch Shimano - podr贸bka?