Łańcuch jednorzędowy

Data: 2013-03-18 12:14:28
Autor: Remigiusz Zukowski
Łańcuch jednorzędowy
W dniu 2013-03-18 08:57, Andrzej W. pisze:

Możecie polecić co powinienem kupić, żebym nie musiał za chwilę słuchać,
że znowu jakieś g.. kupiłem i łańcuch spada?

Ja w 1 sezon zajeździłem 2 jednorzędowe łańcuchy, jednocześnie każdy z łańcuchów kompletnie mi zajeździł obydwie zębatki (przód i tył). Posprawdzałem, pomierzyłem i na moim Nexus 8 klasyczny 9 rzędowy łańcuch spokojnie da radę, taki teraz kupuję (Deore CN-HG53) wraz z kolejnym kompletem zębatek i mam nadzieję że okaże się znacznie trwalszy i mniej destrukcyjny.

pozdrawiam

Remigiusz

Łańcuch jednorzędowy