艁a艅cuchy 艣niegowe na motor/skuter.

Data: 2010-12-01 07:48:29
Autor: Budy艅
艁a艅cuchy 艣niegowe na motor/skuter.
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:id46s7$ok2$1node1.news.atman.pl...
I tu pytanie - czy s膮 jakie艣 艂a艅cuchy/rozwi膮zania dla jedno艣lad贸w u艂atwiaj膮ce jazd臋 zim膮? I je艣li istniej膮, to czy istniej膮 takie, kt贸re nie wymaga艂yby zmienia膰 opony w sytuacji gdy jedziemy 艢NIEG/ASFALAT ?

na szybk膮 zmian臋 szanse s膮 ma艂e. Natomiast jak zima d艂ugo trzyma to zamiast przedniego ko艂a za艂贸偶 nart臋 a na tyle 艂a艅cuch. Moim dzieciakom tak na zime robie , tylko ze oni maj膮 malenstwo (PW80). Ale zim膮 po polach 艣migaj膮 az mi艂o :)

A ty sobie kup takie: http://motokult.pl/motocyklem-po-sniegu/

:-)

b.

Data: 2010-12-01 09:43:11
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-12-01 07:48, Budy艅 pisze:

[...]

艁adne, ale dyskwalifikuje je pojemno艣膰 ;) Mam 50 cm ;)
BTW, s膮 jakie艣 sklepy w Warszawie/Wroc艂awiu gdzie mo偶naby zakupi膰 kolcowan膮 oponk臋 do skutera ???

--
Rafa艂 "SP" Gil

Data: 2010-12-01 10:16:01
Autor: Vir
艁a艅cuchy 艣niegowe na motor/skuter.
  > 艁adne, ale dyskwalifikuje je pojemno艣膰 ;) Mam 50 cm ;)
BTW, s膮 jakie艣 sklepy w Warszawie/Wroc艂awiu gdzie mo偶naby zakupi膰
kolcowan膮 oponk臋 do skutera ???

A samemu zrobi膰? Nie wiem jak w skuterze, ale do roweru sam zrobi艂em sobie oponk臋. 300 hartowanych wkr臋t贸w wkr臋conych w klocki i uci臋te g艂贸wki, ju偶 drugi sezon mi s艂u偶y

--
Vir
Du偶a czarna bawarka, 艣rednia srebrna cebulka i ma艂a czarna japonka

Data: 2010-12-01 11:29:14
Autor: Rafal T.
W dniu 10-12-01 10:16, Vir pisze:
> [...]

A samemu zrobi膰? Nie wiem jak w skuterze, ale do roweru sam zrobi艂em
sobie oponk臋. 300 hartowanych wkr臋t贸w wkr臋conych w klocki i uci臋te

Schwalbe produkuje takie opony do rower贸w
http://www.bikemag.com/gear/accessories/Schwalbe_Ice_Spiker_Pro/

wi臋c pewnie do skuterk贸w te偶 sie co艣 znajdzie na zim臋

rafal

艁a艅cuchy 艣niegowe na motor/skuter.