|
Data: 2018-08-10 20:58:41 |
Autor: kk |
ĹťaĹosna Tesla :-) |
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
|
|
|
Data: 2018-08-10 21:07:38 |
Autor: t-1 |
ĹťaĹosna Tesla :-) |
W dniu 2018-08-10 o 20:58, kk pisze:
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
Ale pierdoły.
|
|
|
Data: 2018-08-10 21:57:57 |
Autor: RadoslawF |
ĹťaĹosna Tesla :-) |
|
|
|
Data: 2018-08-10 22:12:13 |
Autor: Kaczin |
Smarkaty manipulator |
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
--
Kaczin
|
|
Data: 2018-08-11 01:20:35 |
Autor: kk |
Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator) |
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
Wiedziałem, że nastąpi ofensywa zwolenników Tesli, ale co ze zwolennikami Twizy?
|
|
|
Data: 2018-08-11 20:31:55 |
Autor: Kaczin |
Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator) |
W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
Próbujesz trolować, cienki bolku?
--
Kaczin
|
|
|
Data: 2018-08-11 21:06:25 |
Autor: kk |
Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator) |
W dniu 2018-08-11 o 20:31, Kaczin pisze:
W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
Próbujesz trolować, cienki bolku?
Mów mi 'kk', wuju :-)
|
|