Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ĺťałosna Tesla :-)

Żałosna Tesla :-)

Data: 2018-08-10 20:58:41
Autor: kk
Żałosna Tesla :-)


"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

Data: 2018-08-10 21:07:38
Autor: t-1
Żałosna Tesla :-)
W dniu 2018-08-10 o 20:58, kk pisze:


"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

Ale pierdoły.

Data: 2018-08-10 21:57:57
Autor: RadoslawF
Żałosna Tesla :-)
W dniu 2018-08-10 o 21:07, t-1 pisze:

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

Ale pierdoły.

Ale się rozwija, nie pierdoli już tylko o twizy.


Pozdrawiam

Data: 2018-08-10 22:12:13
Autor: Kaczin
Smarkaty manipulator
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:


"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?


Ten sam artykulik:

"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."

"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"

"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.

*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."


--
Kaczin

Data: 2018-08-11 01:20:35
Autor: kk
Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:


"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?


Ten sam artykulik:

"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."

"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"

"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.

*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."

Wiedziałem, że nastąpi ofensywa zwolenników Tesli, ale co ze zwolennikami Twizy?

Data: 2018-08-11 20:31:55
Autor: Kaczin
Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:


"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?


Ten sam artykulik:

"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."

"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"

"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.

*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."


Próbujesz trolować, cienki bolku?

--
Kaczin

Data: 2018-08-11 21:06:25
Autor: kk
Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
W dniu 2018-08-11 o 20:31, Kaczin pisze:
W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:


"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie Teslom. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co? Sami hamowali?


Ten sam artykulik:

"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."

"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"

"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.

*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."


Próbujesz trolować, cienki bolku?


Mów mi 'kk', wuju :-)

Żałosna Tesla :-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona