Żałosne dogorywanie

Data: 2013-08-29 09:48:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Żałosne dogorywanie
Pamiętacie jeszcze tego mało śmiesznego, a nawet żałośnie nieporadnego dziada? Nazywa się Makowski i drzewiej bywał członkiem podobnie jak i on mało śmiesznego kabaretu z zadęciem kryjącego się pod nazwa OT.TO.

 Kiedy się rozstali. Makowski zaczął kontynuować „karierę solo“. Przeszedł ideologicznie na pozycje skrajnie i chorobliwie nieracjonalne i dostosował do tego swoją twórczość. Teraz przypomniał o sobie niestety, w podobnie jak i on sfiksownych mediach, reklamując nowa płytę zatytułowaną „Ryszard Makowski w Radiu Wnet”.

To ponoć efekt współpracy z owym Radiem Wnet, dowodzonym przez innego patologicznego fiksanta, czyli Skowrońskiego. Sprawdza się zasada ze głupi głupiego przyciąga. Tytuł jednej z piosenek brzmi: „Na referendum idź i ratuj Warszawę”. Nawet nie słuchając, już padam i wręcz tarzam się ze śmiechu.

http://tiny.pl/hzvtp

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-29 13:55:47
Autor: miś z okienka
Żałosne dogorywanie

  sam jesteś żałosny Idzikowski na tle dogorywajacej Platformy, do której przykleiłeś się jak gówno do tonącego okrętu. To rzeczywiście miejsce dla ciebie - nie potrafią niczego prócz szukania chłopca do bicia w postaci zdziecinniałego Kaczusia. Lecz oprócz Kaczusia jest jeszcze kraj, którym trzeba umieć rządzić, a do tego akurat ludzi PO jakoś nikt nie wyszkolił.

Data: 2013-08-29 14:09:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Żałosne dogorywanie

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kvncst$4fb$1node1.news.atman.pl...

> [...]

| dziada? Nazywa się Makowski i drzewiej bywał członkiem podobnie jak i on
| mało śmiesznego kabaretu z zadęciem kryjącego się pod nazwa OT.TO.

Ja ci tu, synuś, horyzonty rozszerzam, wklejając pracowicie linki, które prowadzą do ciekawych stron i spostrzeżeń, a ty wszędzie widzisz PO i Kaczyńskiego.
W tym linku brak jakiegokolwiek odniesienia do wspomnianych.
Ale ty zachowujesz się jak marynarz z dowcipu, któremu po długim rejsie wszystko z dupą się kojarzyło. A tobie wszystko kojarzy się z Kaczorkiem i PO. Lecz cię chłopcze, póki nie za późno.

ubawiony

Data: 2013-08-29 14:13:58
Autor: Bolek
Żałosne dogorywanie

> [...]

Ale ty zachowujesz się jak marynarz z dowcipu, któremu po długim rejsie wszystko z dupą się kojarzyło. A tobie wszystko kojarzy się z Kaczorkiem i PO. Lecz cię chłopcze, póki nie za późno.

Ale jednego nie można mu odmówić.
Podsumował cię dokładnie.

setnie ubawiony Bolek

Data: 2013-08-29 16:00:58
Autor: miś z okienka
Żałosne dogorywanie

| Ja ci tu, synuś, horyzonty rozszerzam, wklejając pracowicie linki

  wybacz Idzikowski, ale nie czytam twoich wklejek. A odniosłem się do twojego nagłówka, który z twoją 'twórczością' najszybciej się kojarzy.

Data: 2013-08-29 17:43:55
Autor: Towarzysz Gnój
Żałosne dogorywanie

> [...]
| umieć rządzić, a do tego akurat ludzi PO jakoś nikt nie wyszkolił.

A do czego miał szkolić?
Potośmy zakładali PO, zeby kaczorów do władzy niedopuścić, a gdyby niedajbóg doszli, nie dopuszczać do tego, żeby manipulowali coś przy naszych służbach, a gdyby tak udałoby im się gdzieś kacze łapska wetknąć, to jak by powiedział towarzysz Cyrankiewicz: My im te łapska odrąbiemy! (przy pomocy PO).
--
Z Partyjnym Pozdrowieniem!
gnoj.czerwony@gru.pl

Żałosne dogorywanie