呕a艂osne dogorywanie

Data: 2013-08-29 13:55:47
Autor: mi艣 z okienka
呕a艂osne dogorywanie

  sam jeste艣 偶a艂osny Idzikowski na tle dogorywajacej Platformy, do kt贸rej przyklei艂e艣 si臋 jak g贸wno do ton膮cego okr臋tu. To rzeczywi艣cie miejsce dla ciebie - nie potrafi膮 niczego pr贸cz szukania ch艂opca do bicia w postaci zdziecinnia艂ego Kaczusia. Lecz opr贸cz Kaczusia jest jeszcze kraj, kt贸rym trzeba umie膰 rz膮dzi膰, a do tego akurat ludzi PO jako艣 nikt nie wyszkoli艂.

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

Data: 2013-08-29 14:09:53
Autor: Bogdan Idzikowski
呕a艂osne dogorywanie

U偶ytkownik "mi艣 z okienka" <miszokienka@.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kvncst$4fb$1node1.news.atman.pl...

> [...]

| dziada? Nazywa si臋 Makowski i drzewiej bywa艂 cz艂onkiem podobnie jak i on
| ma艂o 艣miesznego kabaretu z zad臋ciem kryj膮cego si臋 pod nazwa OT.TO.

Ja ci tu, synu艣, horyzonty rozszerzam, wklejaj膮c pracowicie linki, kt贸re prowadz膮 do ciekawych stron i spostrze偶e艅, a ty wsz臋dzie widzisz PO i Kaczy艅skiego.
W tym linku brak jakiegokolwiek odniesienia do wspomnianych.
Ale ty zachowujesz si臋 jak marynarz z dowcipu, kt贸remu po d艂ugim rejsie wszystko z dup膮 si臋 kojarzy艂o. A tobie wszystko kojarzy si臋 z Kaczorkiem i PO. Lecz ci臋 ch艂opcze, p贸ki nie za p贸藕no.

ubawiony

Data: 2013-08-29 14:13:58
Autor: Bolek
呕a艂osne dogorywanie

> [...]

Ale ty zachowujesz si臋 jak marynarz z dowcipu, kt贸remu po d艂ugim rejsie wszystko z dup膮 si臋 kojarzy艂o. A tobie wszystko kojarzy si臋 z Kaczorkiem i PO. Lecz ci臋 ch艂opcze, p贸ki nie za p贸藕no.

Ale jednego nie mo偶na mu odm贸wi膰.
Podsumowa艂 ci臋 dok艂adnie.

setnie ubawiony Bolek

Data: 2013-08-29 16:00:58
Autor: mi艣 z okienka
呕a艂osne dogorywanie

| Ja ci tu, synu艣, horyzonty rozszerzam, wklejaj膮c pracowicie linki

  wybacz Idzikowski, ale nie czytam twoich wklejek. A odnios艂em si臋 do twojego nag艂贸wka, kt贸ry z twoj膮 'tw贸rczo艣ci膮' najszybciej si臋 kojarzy.

Data: 2013-08-29 17:43:55
Autor: Towarzysz Gn贸j
呕a艂osne dogorywanie

> [...]
| umie膰 rz膮dzi膰, a do tego akurat ludzi PO jako艣 nikt nie wyszkoli艂.

A do czego mia艂 szkoli膰?
Poto艣my zak艂adali PO, zeby kaczor贸w do w艂adzy niedopu艣ci膰, a gdyby niedajb贸g doszli, nie dopuszcza膰 do tego, 偶eby manipulowali co艣 przy naszych s艂u偶bach, a gdyby tak uda艂oby im si臋 gdzie艣 kacze 艂apska wetkn膮膰, to jak by powiedzia艂 towarzysz Cyrankiewicz: My im te 艂apska odr膮biemy! (przy pomocy PO).
--
Z Partyjnym Pozdrowieniem!
gnoj.czerwony@gru.pl

呕a艂osne dogorywanie