Żałosny

Data: 2013-02-07 18:55:33
Autor: Przemysław M.
Żałosny
Dnia Thu, 07 Feb 2013 18:38:36 +0100, Trybun napisał(a):

człowieczyna który sam siebie tytułuje lewicowcem:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/rzeczpospolita-co-miller-wie-o-wiezieniach-cia,1890804,2943

Miller po prostu ma pietra. Nie chce podzielić losu Lepera.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶ć za ¶mierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za ¶mierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się ż±dz± zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-02-07 22:12:56
Autor: Trybun
Żałosny
W dniu 2013-02-07 18:55, Przemysław M. pisze:
[...]

No, wcale nie wykluczone że masz rację.. To nie jakie¶ przekomarzanki kolesi w sejmie, znacznie poważniejsza sprawa.

Żałosny