Ĺťaba degradacyjna.

Data: 2018-04-07 00:40:49
Autor: stevep
Ĺťaba degradacyjna.
# Nie uprzedził, nie będziemy partycypowali. Uznaliśmy tę sprawę w tym  momencie za zamkniętą i tyle mogę w tej sprawie powiedzieć.

Czy można w bardziej lapidarny sposób zdewastować decyzję i autorytet  urzędującej Głowy Państwa?

Po pierwsze, Prezes zarzucił (expressis verbis) prezydentowi, że kłamał i  z rozmysłem sypie piasek w tryby firmowanej przez PiS ,,dobrej zmiany".  Krótkie stwierdzenie ,,nie uprzedził" było aż nadto wymowne, zwłaszcza  wobec wywodów prezydenta, że pracownicy kancelarii zgłaszali podobno  zastrzeżenia do ustawy w toku procesu legislacyjnego.

Po drugie, Prezes odrzucił warunki narzucone w Wielki Piątek przez  prezydenta, że po wecie nastąpi w sejmie wspólne naprawianie ustawy. Ani  wspólne, ani naprawianie, bo sprawa jest zamknięta. Jaruzelski i Kiszczak  nie dostąpią tymczasem aktu degradacyjnej infamii.

I po trzecie (a najważniejsze), Prezes Jarosław Kaczyński powiedział  prezydentowi Andrzejowi Dudzie bez ogródek, że teraz może bawić się sam w  tę grę albo mówiąc dosadniej może sobie tę ,,żabę degradacyjną" zjeść w  samotności a, w domyśle piszącego te słowa, może nie tyle w samotności,  ale w symbolicznym  towarzystwie Pawła Solocha i jego współpracowników z  Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Kto czytał tu i tam doniesienia prasowe  na temat płk. Czesłąwa Juźwika, gen. Romualda Ratajczaka i dyr. Mirosława  Wiklika (pracowników KPRP) ten zrozumie moją gorzką aluzję. Krótko mówiąc  Prezes Jarosław Kaczyński, zamykając sprawę ustawy degradacyjnej zostawił  prezydenta Andrzeja Dudę sam na sam z Wojskową Radą Ocalenia Narodowego.  Coś mi się wydaje, że już do końca życia pan Andrzej Duda będzie uważany  za obrońcę ,,uciśnionych", w tym generała Mirosława Hermaszewskiego,  członka związku zbrojnego o charakterze przestępczym albo odwrotnie. Uff!  Nie do pozazdroszczenia.

I na tym właściwie mógłbym zakończyć ten felieton. Dodam może jeszcze  tylko, że - w mojej opinii - wojna pomiędzy Nowogrodzką i ,,Dużym Pałacem"  rozkwita na naszych oczach i możemy oczekiwać kolejnych detonacji. Prezes  Jarosław Kaczyński zameldował się znowu w polskiej politycznej  ekstraklasie (słowa te odnoszę do mojego miejscami prowokacyjnego  felietonu sprzed kilku dni, zob.  https://www.salon24.pl/u/wilczyska/855901,gdzie-jest-jaroslaw-kaczynski)..

I nie jestem pewien, czy pan Andrzej Duda przypadkiem nie pogrzebał w  Wielki Piątek szans na reelekcję w 2020 roku. To już jednak temat na  zupełnie inne opowiadanie. #
Ze strony:
https://www.salon24.pl/u/wilczyska/856841,pad-zdegradowany-do-wron

--
stevep

Data: 2018-04-07 03:52:37
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Żaba degradacyjna.
Ty już czytał deklarację terezińską co Ci podrzucałem?
Dowiedziałeś się już kto to podpisał w 2009r?
I czy wiesz co oznacza słowo "następców"

ctrl+v

Deklaracja Terezińska:

2. Uważamy, że ważne jest, tam gdzie nie zostało to jeszcze
skutecznie osiągnięte, zajęcie  się  prywatnymi  roszczeniami  ofiar
Holokaustu  (Shoah)  dotyczącymi nieruchomości byłych właścicieli,
spadkobierców lub ich NASTĘPCÓW, w  drodze  albo restytucji  in  rem
albo  rekompensaty, tak jak to będzie właściwe, w  sprawiedliwy,
wszechstronny i niedyskryminacyjny sposób, zgodny z prawem   krajowym i
odpowiednimi  regulacjami, jak również umowami międzynarodowymi. Proces
takiej restytucji lub rekompensaty powinien być szybki, prosty,
dostępny, transparentny i
ani uciążliwy ani kosztowny dla osoby występującej z roszczeniem; oraz
zauważamy inną pozytywną legislację w tej dziedzinie.

Ĺťaba degradacyjna.