Ładna pogoda :(

Data: 2017-03-27 04:49:29
Autor: Jacek G.
Ładna pogoda :(
W dniu niedziela, 26 marca 2017 19:44:11 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:
Niestety, wreszcie stało się: pogoda zrobiła się ładniejsza

Jeśli już nawet ładna pogoda ci się nie podoba, to czy jest coś co ci się podoba ? ;) Ja też na starość robię się marudny, ale walczę z tym :)
Mam pewne postulaty.
1. Zaprzestać wreszcie budowy dróg rowerowych w mieście.
Z tym się nie zgadzam. Powinno się budować, ale nie wszędzie lecz w uzasadnionych miejscach i wg standardów.

2. Egzekwować prawo, czyli karać bezwzględnie: jeżdżących cała szerokością, rodziców z dziećmi na DDR, itd.
To jest słabo wykonalny postulat.

3. Znieść obowiązek jazdy rowerami po DDR
To by nie było głupie, ale pewnie nikt tego nie wprowadzi.

A ja z okazji dobrej pogody wyrwałem się w sobotę na krótką wycieczkę.
Wiosna jeszcze nie całkiem widoczna, ale wkrótce przybędzie. Relacja jak i wszystkie stare i wszystkie kolejne, pod nowym adresem i własną domeną, żeby było stabilniej niż poprzednio:
www.jginter.pl/Relacje/Wiosna%202017
Testuję też kolejny portal do planowania i kolekcjonowania tras - traseo:
http://www.traseo.pl/trasa/katowice-zabie-doly-siemianowice-czeladz
Byłby niezły, gdyby nie to, że ręczne planowanie/edycja/korekty trasy są prawie nie do użytku. Do tego stanowczo lepszy bikemap.net czy gpsies.
--
Jacek G.

Data: 2017-03-28 11:58:49
Autor: Andrzej Ozieblo
Ładna pogoda :(
W dniu 2017-03-27 o 13:49, Jacek G. pisze:

[...]

Bardzo ładne zdjęcia. Tym razem nie ma problemu z ich ładowaniem. Lepsze to niż Google Photos, przyznaję. Ale GP ma jedna przewagę. Można dokładać filmiki i GP sam je skompresuje i wyświetli. Czyli pierwsze koty za płoty. Ja jeszcze nie zacząłem, nie licząc jazdy miejskiej, którą praktykuję przez cały rok.

Ładna pogoda :(