Ładna pogoda :(

Data: 2017-03-30 23:54:38
Autor: rmikke
Ładna pogoda :(
On Sunday, 26 March 2017 19:44:11 UTC+2, Akarm  wrote:
Niestety, wreszcie stało się: pogoda zrobiła się ładniejsza i na warszawskich drogach dla rowerów zaroiło się od rolkarzy, deskorolkarzy, dzieci na jeździkach, hulajnogach, rowerkach - często z rodzicami. To już jest naprawdę wyjątkowo uciążliwe, nie da się normalnie jechać. A jeszcze po grzecznym zwróceniu uwagi, to bydło najczęściej staje się agresywne. Co prawda, kiedy zsiadam z roweru szybko oddalają się tylko pyskując po drodze, ale ja przez to niepotrzebnie tracę czas i przyjemność jazdy. Najczęściej ta tępa hołota uważa, że kilkulatek jest pełnoprawnym rowerzystą. W zasadzie nie mam nic do chamów, pod warunkiem, że nie będą chcieli zaprowadzać swoich obyczajów w mieście - ale to na nic, jednak wiocha z nich zawsze wychodzi. Widać to szczególnie w okolicach Ursusa, sporo nowych osiedli. Chyba nawet już przebili Ursynów ilością surowca na ćwikłę.
Psiakrew, jeśli miasto chce sobie budować drogi dla rowerów, to proszę bardzo, niech _sobie_ buduje. Ale sobie, a nie wszystkim rowerzystom. Tu, na tej grupie, kiedyś byli aktywni jacyś działacze rowerowi. Może znów chcieliby coś dla rowerzystów zrobić? Mam pewne postulaty.
1. Zaprzestać wreszcie budowy dróg rowerowych w mieście.
2. Egzekwować prawo, czyli karać bezwzględnie: jeżdżących cała szerokością, rodziców z dziećmi na DDR, itd.
3. Znieść obowiązek jazdy rowerami po DDR

Mogę Ci odsprzedać AirZounda, w zeszłym roku chyba w ogóle go nie zakładałem...

Data: 2017-03-31 09:08:43
Autor: kawoN
Ładna pogoda :(
W dniu 31.03.2017 o 08:54, rmikke pisze:

Mogę Ci odsprzedać AirZounda, w zeszłym roku chyba w ogóle go nie zakładałem...

A to ciekawe bo kiedyś polecałeś bardzo i wydawało
się że był przydatny. Coś się zmieniło?

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-31 02:25:39
Autor: rmikke
Ładna pogoda :(
On Friday, 31 March 2017 09:08:44 UTC+2, kawoN  wrote:
W dniu 31.03.2017 o 08:54, rmikke pisze:

> Mogę Ci odsprzedać AirZounda, w zeszłym roku chyba w ogóle go nie zakładałem...

A to ciekawe bo kiedyś polecałeś bardzo i wydawało
się że był przydatny. Coś się zmieniło?

Zasadbiczo spełniłą swoje zadanie, piesi przestali łazić po DDR,
którą codziennie jeżdżę, więc nie chce mi się już trąbki zakładać
i zdejmować.

Znaczy, zawsze znajdzie się pojedynczy egzemplarz, który wlezie,
ale "Zapraszam na chodnik" wystarcza.

Data: 2017-03-31 12:14:17
Autor: Akarm
Ładna pogoda :(
W dniu 2017-03-31 o 11:25, rmikke pisze:

Zasadbiczo spełniłą swoje zadanie, piesi przestali łazić po DDR,
którą codziennie jeżdżę, więc nie chce mi się już trąbki zakładać
i zdejmować.

Ja swoje zdanie o używaniu AirZoundów wyrażałem tutaj już chyba kilkukrotnie i nic się w tej materii nie zmieniło. Dodatkowo - skuteczniejszy jest tradycyjny dzwonek dryndryndryn. Każdy wie co to oznacza - że rower za plecami.

Znaczy, zawsze znajdzie się pojedynczy egzemplarz, który wlezie,
ale "Zapraszam na chodnik" wystarcza.

Ja z kolei mówię, że "bezpieczniej jest spacerować po chodniku". Jak pisałem na początku, czasem skutkuje (ludzie starsi), dużo częściej prowokuje awanturę. Widać większość stanowią osobnicy pokroju zbrochatego, uważający to za "wulgarna-slowna agresja".

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-31 11:25:33
Autor: Akarm
Ładna pogoda :(
W dniu 2017-03-31 o 08:54, rmikke pisze:

Mogę Ci odsprzedać AirZounda, w zeszłym roku chyba w ogóle go nie zakładałem...

Dzięki. ;)
Tylko po co mi?
Przecież gdyby to urządzenie mogło się do czegoś przydać, to dawno bym kupił.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-31 02:27:45
Autor: rmikke
Ładna pogoda :(
On Friday, 31 March 2017 11:25:37 UTC+2, Akarm  wrote:
> [...]

Tylko po co mi?
Przecież gdyby to urządzenie mogło się do czegoś przydać, to dawno bym kupił.

Mi się przydało, w ciągu roku zmieniłem dzikich lokalsów w wyedukowanych
lokalsów. W sumie podobnie jest z pamiątkowymi nalepkami na szybę, po roku bardzo
spadło zużycie.

Ładna pogoda :(