Ładne auta?

Data: 2012-03-01 08:02:40
Autor: Myjk
Ładne auta?
Wed, 29 Feb 2012 22:22:00 +0100, megrims
Jakie macie typy na najładniejsze auta?

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/news/tak-wygladac-bedzie-nowa-mazda6,1712428,340

Oczywiście to tylko koncept, ale biorąc pod uwagę wygląd M6 GG ('02-'08)
oraz GH ('08-...) z niewielkimi zmianami dot. głównie lusterek, ma szansę
wejść do produkcji. Tylko wg mnie powinni z tego zrobić (w końcu) Mazdę 9,
ponieważ brakuje im czegoś w segmencie "limuzyn".

Podoba mi się zwłaszcza stylizacja przedniego grilla, zdecydowanie NIE podoba mi sie deksa rozdzielcza, wolę klasyczne zegary.

--
Pozdor Myjk

Ładne auta?