Ładne auta?

Data: 2012-03-01 08:31:23
Autor: Agent
Ładne auta?

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jim4tp$9fp$1usenet.news.interia.pl...
Wydaje mi się, że nie było:

Ostatnio mam wrażenie, że większość nowych aut, które pojawiają
się na rynku w ostatnim roku jest bardzo ładna.

Osobiście podoba mi się Astra IV, najnowsze Sirocco, najnowsze Megane.
Nawet Insignia wydaje się być ładna.

Jakie macie typy na najładniejsze auta?

i40 jest nawet ładny wg mnie. Poza tym następca  Mazdy 6 też się nieźle zapowiada choć to chyba narazie prototyp http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/news/tak-wygladac-bedzie-nowa-mazda6,1712428,340

Data: 2012-03-01 08:37:48
Autor: wchpikus
adne auta?
Witam!
A mi sie wydaje ze sa bardziej plastikowe niz kiedys..
Nie podoba mi si wntrze, za duo chromu (kiepskiej jakoci na plastiku) wiecce deski rozdzielcze, niebieskie wiateka i inne bzdety.
A nie mona prosto i adnie?
Co do zewntrz...ja siedz w rodku, nie ogldam auta jak jad:)
Dla mnie rodek to podstawa.

Data: 2012-03-01 09:14:35
Autor: Myjk
adne auta?
Thu, 01 Mar 2012 08:37:48 +0100, wchpikus
Dla mnie środek to podstawa.

Mam podobne odczucia. Dlatego Mazda 6 GG mnie się podobała i nadal podoba
(choć jest stosunkowo surowa w środku), stąd ją zakupiłem i ujeżdżam nadal. Natomiast nowe modele mnie zwyczajnie odpychają m.in. z wymienionych przez
Ciebie powodów. Kolejnym autem będzie zatem toporne z wierzchu Audi,
zapewne A6 (choć nie ukrywam że bardzo podoba mi się A8), za to
olśniewające jeśli chodzi o jakość wykonania i stylizację kokpitu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-03-01 11:07:36
Autor: Agent
Ładne auta?

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:1oblnbuwf7727$.dlgmyjk.org...
[...]

Każdy widać ma swoje gusta i sój etap w zyciu. Dla mnie Audi są nudne do przesady. Kolejne modele między rocznikami i modelami (A4, A6) różnią się niewiele. Ja wiem - jeden powie że o to chodzi ale ja wolę jak nowy model się czymś różni od poprzedniego i tu akurat azjaci i np. włosi mają przewagę. Niemcy mają ciągle te same klocki.

Data: 2012-03-02 13:33:36
Autor: Jakub Witkowski
Ładne auta?
W dniu 2012-03-01 11:07, Agent pisze:

[...]

Moja żona non stop by chciała kupować nowe buty, a najlepiej każde inne.
A ja na zimę mam zawsze wysoki but ze skóry. +/- Taki sam dziś jak 15 lat temu,
z dokładnościż do koloru czarnego bądź brązowego :) Nudny? Może i tak, ale się sprawdza :)

Data: 2012-03-02 14:12:36
Autor: J.F
Ładne auta?
Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w wiadomości
[...]

Ale takich juz nie robia, chyba ze jakis martens :-)

Co do zony - przejdz sie z nia do sklepu, odpowiedz sobie szczerze ktore buty dla niej ci sie podobaja ... no i przestaniesz sie dziwic ze ona tyle tego kupuje :-)

Na szczescie my mamy wybor zawezony do zegarka i moze krawata, a w dodatku czesto nie czujemy potrzeby, a samochody sa dla nas za drogie zeby ich kilka kupowac :-)

J.

Ładne auta?