艁adniejsza od obecnej Pierwszej damy

Data: 2015-03-28 20:57:12
Autor: ada
艁adniejsza od obecnej Pierwszej damy
  ~GIVI 23 minut temu

艁adniejsza od obecnej Pierwszej damy.

  ~fa 24 minut temu

niez艂a w gadce. Komorowski je艣li chodzi o wys艂awianie si臋 a i wiedze mo偶e jej palce liza膰

  ~quntaqinta 24 minut temu

呕ycz臋 tej Pani aby te wybory wygra艂a.

  ~Niezdecydowany 21 minut temu

艢wietny wyst臋p. Brawo.

  ~Obama 24 minut temu

Magdo wyzw贸l Polsk臋 od ,, bulu"

  ~TW Bolek 19 minut temu

Szogun z samurajami wybiera wojn臋 . Magda wybiera pok贸j. Wybieram pok贸j.

  ~obserwatorium 20 minut temu

Swietny wyst臋p. Brawo.

  ~1 18 minut temu

czarny ko艅 i pewnie wygra

  ~marek 19 minut temu

Brawo Magda 艣wietny wywiad pokaza艂a艣 偶e jeste艣 w grze,masz m贸j g艂os!!!

  ~marcin 20 minut temu

pi臋kna madra kobieta .. szkoda 偶e z SLD ale ma m贸j g艂os

  ~wyborca 20 minut temu

Jedyny s艂uszny prezydent!

  ~a,a 21 minut temu

B臋d臋 g艂osowa艂 na M.Og贸rek to najlepsza kandydatura na prezydenta!

  ~TW Bolek. 22 minut temu

Brawo Magda.

  ~ekorol1 17 minut temu

Merytoryka, stanowczo艣膰 i konsekwencja wypowiedzi o klas臋 wy偶sza ni偶 偶enuj膮ce opowiastki Komorowskiego i populizm Dudy.

  ~erotoman 20 minut temu

Czemu nie jestem dziennikarzem politycznym ? Pewnie dlatego , 偶e te Kempy , Gosiewskie , Grodzkie i inne Paw艂owicze ciut mnie odrzucaj膮 , ale teraz to bardzo 偶a艂uj臋 .

  ~miki 16 minut temu

Pani jest 艂adna. Pozdrawiam.

艁adniejsza od obecnej Pierwszej damy