Ładowarka do akumulatora żelowego

Data: 2013-10-07 10:11:06
Autor: Kuczu
Ładowarka do akumulatora żelowego
W dniu 2013-10-07 09:54, Bartłomiej Kacprzak pisze:
Witam

Jakiego prostownika szukać? Jakaś sprawdzona firma?
Na allegro jest ich pełno ale na części aukcji nie piszą jakim prądem
ładowany jest aku.
Do mojego potrzebuję czegoś co będzie ładowało prądem 0.8 Amp. Podobno
te prostowniki z Lidla były ok ale już ich nie ma w sprzedaży.
Potrzebuję czegoś co podtrzyma aku po sezonie.

pozdrawiam

do zimowania wystarczy Ci takie cos:

http://allegro.pl/ladowarka-motocyklowa-prostownik-motocyklowy-i3559952770.html

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-07 14:10:40
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:l2tqb2$co3$1node1.news.atman.pl...

do zimowania wystarczy Ci takie cos:

http://allegro.pl/ladowarka-motocyklowa-prostownik-motocyklowy-i3559952770.html
Witam

Dzięki za odpowiedź, jeszcze jedno małe pytanie.
Nie zabije mi akumulatora przy długim ładowaniu? Na moim aku napisali, że prąd ładowania musi być 0,8 amp, w tym opisie nie widzę jakim prądem ładuje.
Wolałbym nie rozwalić kolejnego akumulatora.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2013-10-07 14:36:36
Autor: Kuczu
W dniu 2013-10-07 14:10, Bartłomiej Kacprzak pisze:
> Dzięki za odpowiedź, jeszcze jedno małe pytanie.
> Nie zabije mi akumulatora przy długim ładowaniu?

nie, te ladowaczki sa madrusie. Jesli aku bedzie naladowany to po prostu nie przyjmie pradu i urzadzenie to zrozumie.

>  Na moim aku napisali, że prąd ładowania musi być 0,8 amp,

to jest ladowanie rozladowanego akumulatora a Ty chcesz go tylko podtrzymywac.

> w tym opisie nie widzę jakim prądem
> ładuje.
> Wolałbym nie rozwalić kolejnego akumulatora.

tam jest napisane 600mA max. Po naladowaniu na maxa przelaczy sie w stan podtrzymywania.

Data: 2013-10-07 16:46:20
Autor: J_K_K
adowarka do akumulatora elowego
W dniu 2013-10-07 14:36, Kuczu pisze:

tam jest napisane 600mA max.

Na zdjciu jest 13,8V = 300 mA.

W zeszym roku, dla odmiany w Kauflandzie :)
byo faktyczne ustrojstwo do podtrzymywania nieuywanych okresowo akumulatorw (motocykle, odzie, skutery wodne, etc.).
Tamto skadao si z dwch "pudeeczek" (zasilacz o podobnych parametrach) i okresowo adowao / rozadowywao akumulator, symulujc jego normaln prac.

Przy okazji, takie co znalazem:
http://allegro.pl/prostownik-ladowarka-do-akumulatora-zelowego-12v-i3533256106.html

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-10-07 19:51:52
Autor: Kuczu
W dniu 2013-10-07 16:46, J_K_K pisze:
W dniu 2013-10-07 14:36, Kuczu pisze:

tam jest napisane 600mA max.

Na zdjęciu jest 13,8V = 300 mA.

Rzeczywiscie, juz nie te oczy u starego czlowieka. Ale to jeszcze lepiej.

Data: 2013-10-07 22:07:26
Autor: N1
W dniu 2013-10-07 19:51, Kuczu pisze:
Rzeczywiscie, juz nie te oczy u starego czlowieka. Ale to jeszcze lepiej.

to nie kwestia wieku, ale przebiegu :-)

Data: 2013-10-23 12:54:26
Autor: Adam Wysocki
J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

Tamto skadao si z dwch "pudeeczek" (zasilacz o podobnych parametrach) i okresowo adowao / rozadowywao akumulator, symulujc jego normaln prac.

Akumulatory w motocyklach s przystosowane do pracy buforowej, nie cyklicznej.

http://motogof.tumblr.com/

Ładowarka do akumulatora żelowego